automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1987 Suzuki Alto GL Automatic
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Et poleks kellelgi sundust arvata, justnagu oleks suurturismiautu teenimatult unarusse jäänud, siis mõned päevapildid:

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
juba hakkab looma 5+
Millal siis esimene turism käsile võetakse?

A.
Kuni kuu vöib veel kuluda, kui midagi ettearvamatut ei juhtu.
Ei toimeta selle kallal igapäevaselt, möned öhtud ja möni nädalavahetus, nii ta venib.
Homne plaan siiski mootor maha tösta ja vaadata kes seal sees on.
Täna sai tuvastatud et mootori koos kastiga mahatöstmiseks ei ole tegelikult tali ega telfrit vaja
[Pilt: 1]
Saab üksinda süllegi vöetud, kaugele muidugi ei jookse sellega.
Praeguseks kast väliselt puhtaks pestud ja kraabitud, mootor kah pulkadeks
Nüüd peab mötlema et kuidas edasi, originaalpaja resto vöi uued suunad
Kuniks keegi kataloogihinnaga Taevoo Matisse-i täispritsega tehnikat ei paku, läheb asi ilmselt värskete rõngastesaaledega kokkutagasi.

Siit ka väike vihje laiemale avalikkusele - on lubatud pakkuda ülalmainitud tehnikat. Võib olla koos kestaga, a eelistaks ilma Smile

Olemasolev hargnenud kujul:

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Väike kontrastipilt suuruste osasSmile
[Pilt: 1]
Ilus masin. See suurem, ma pean silmasSmile
(10-05-2014, 20:33 PM)Coger Kirjutas: [ -> ]Ilus masin. See suurem, ma pean silmasSmile

Ilus velg, tahtsid ilmselt öelda Big Grin
Teadmisvaesematele vöib muidugi avalikustada, et tegemist fondmetali ajatu klassikaga- olenemata automargist vöi valmistamisaastast, ei sobi kuhugiSmile
(11-05-2014, 01:49 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Teadmisvaesematele vöib muidugi avalikustada, et tegemist fondmetali ajatu klassikaga- olenemata automargist vöi valmistamisaastast, ei sobi kuhugiSmile

Justtäpselt - hakkasin juba arvama, et Mägrafarmerid on kevadise puugi käest mõne koleda tõve külge saanud mis muidu hea maitsemeele sassi on löönud. Rolleyes
Ega veljed ühe vana chevy bussi alt ei pärine.. Wink Nägin kunagi kõvasti vaeva et samasuguseid velgi oma bussile saada...
Pärinevad küll, aga sinuga neil kokkupuudet pole olnud, töin ühe bussi rootsist mingiaeg ja eestisse jöudes leidsin oma varudest ühed loogilisemad kroomveljed nende öudukate asemele. Nüüd ongi jäänud garaazi niisama vedelema, nagu näha siis mingi kasutuse aeg-ajalt leiabWink
(05-04-2014, 22:56 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Kuniks keegi kataloogihinnaga Taevoo Matisse-i täispritsega tehnikat ei paku, läheb asi ilmselt värskete rõngastesaaledega kokkutagasi.

Taekwondoo mootorit ei ole aga Justy versioone on küll...
Justinitehnikat vöid vabalt mulle privasse pakkuda koos omapoolsete hinnaindikaatoritega. Altole toda küll veel vaja pole, vähemalt mitte sellele isendile.

Vahepeal on saabunud germaaniast uued kolbenröngad ja ka saaled. Etteruttavalt vöib öelda et on ka oma koha mootorisse leidnud.
Kolbenröngastega oli tore lugu, sai loetud kuulutusest et sats müüa ja kohe ka ostetud, nina venis detsimeetri pikemaks kui pärast ärevat ootamist saabusid röngad ühele kolvile.....sai siis x2 trükitud lahtrisse ja uue hooga ootama hakatud.
Nüüdseks siis käes köik önnelikult. Samuti sai veidi hooni näidatud silindrile et uued end sisse töötaks paremini. Röngapilu uus vs vana oli umbes 3x vana rönga kasuks suuruses.
Veel oli meeldiv näha, et mootor on ennast vaikselt ise hakanud seestpoolt remontima, ölipumba kruvidest üks juba oli end karteripöhja parkinud, teine oleks järgnenud umbes 10km pärast, ja veel möned tegelesid vaikselt enda väljakruvimisega. Selline pilt siis avanes pumbakaant maha vöttes:
[Pilt: 1]

Ühtlasi hakkasin inseneriks ja katsusin ühte silindrit lisada mis pesus kaduma on vist läinud:
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Eks viimane aasta oli mootorile raskem kui kogu terve eelnev elu, see vast tingis ka nende poldihakatiste eemaldumise... Aga muidu... noo on ikka väike plokk mootoril, mul tsiklil ka tunduvalt suurem süda sees. Enam hästi ei mäleta kuid see kolmene junn eriti maheldalt ei käinud, väriseb ja põriseb juba tehasest tulles?
Sujuv nigut silguniisk Smile See kuueklapise käimine siis ...
Vahepeal on ühtteist jälle toimunud.
Tellitud sai bensiinipump kuna vana ajas köikvöimalikku jama endast välja koguaeg, tuli ta siis jällegi germaani jebaist ja maksis kokku kopkad alla 50.-
Pilt kah:
[Pilt: 1]

Samuti kehastusin mingi aeg kaanepoisiks, ja soveldasin klapid üle.
Sai kaane kokku laduda ja mootorikülge kruvida
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Täna said viimased pudinad mootorikülge riputatud ja kogu kupatus tagasi autosisse topitud. Nagu vanadel indiaanlastel kombeks, töstes käsitsi ja üksi-nagu ka maha sai vöetud.
On tehtav, ütleme nii.
[Pilt: 1][Pilt: 1]

Päeva löpuks siis nägi kogu kupatus välja selline
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Ühtlasi sai varutud üks kanku mootoriöli ja teine tomatkasti joodet.
Veel leidsin toredalt näraka genekarihma mis tuleb uus saada
Samuti olin plaaninud sumpsi löputoru välja vahetada, mis jube roostes ja lapitud varasemast. Päeva löpuks tellisin lihtsalt uue tagumise poole sumpsist, kuna mingil pöhjusel ei pakuta torukaari alla 45mm torule(vaja oli 35mm) ja üldse oleks see samakallis tulnud kui uus asi mis 36 rubla maksma läks.
Hammasrihm ja pingutusrull loomulikult uued
Uued läksid ka küünlad, eelmised olid vanad head komsomolkad, ma eitea kesse kloun vene küünlaid autole peale keeras...
Ilmselt seesama aerosooli-aadu kes vähemalt 10 purki seda ollust on raisanud "värviparanduste" peale. Värv on nähtavasti vajanud parandamist ka köigi klaaside ja tihendite peal, krt ei oska kokku arvutada enam neid tunde mis ma olen veetnud asjade aerosoolvärvist puhastamise peale, sooja tundega värviks selle asjamehe enda üle kui kätte satuks....

Nüüd siis puudu too sumps mis millalgi varsti saabub, genekarihm, ja kindlasti veel miskit, esistange vaja ära värvida, juhipoolsed liistud liimida, poolteljed külge panna, kojamehed, antenn, esilogarid, jne jne jne
Tulenevalt seigast, et EGR-iga ja ilma versioonidel on sisselaskekolle tihendajad erinevad (ning loomulikult täiuslik mootoritihendajate kamplekt sisaldas non-EGR tihendit, kui Allaki ja Jeebuse abiga on meie sukimukil arusaadavalt EGR), sai tellitud uus ülemiseotsa tihendisats. Sest eraldi sisselasketihendajat ei suutnud tuvastada EGR versioonis. Ilma oli lausa eri tootjate seast võimalik sobimatuid valida. Radikapunn ja ventikarihm ka nüüdseks olemas ning kuulujärgi olla Allak päramise sumpsipoti tellimise aegu maganud - see sobis.
Täna sai seoses autode ümberpaiknemisega garaazis ka esimene söit tehtud teema subjektiga.
Möned slaidid kah:
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10