automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1987 Suzuki Alto GL Automatic
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kuna meil sellist ju ei olnud, sai mõni aeg tagasi kodanik 90Devillega kahasse kõnealune luksuslik suurturismiauto soetatud. Nimekirja sobib ometigi kenasti üks kolmepütine tõusvapäikesemaa insenerimõtte sähvatus, mille väärtust ega kiirusomadusi ei kahanda karvavõrdki intuitiivselt toimetav kahepügalaga automaatkäigukast. Selline klassikaline, nagu Powerglide noh. Väga hea autu, kohe sisseistudes saab inimeseloom aru, miks kesklukud ja elektrilisad on kõik tarbetu kenitlemine - korralikult ingenjööritud autos ulatab juht kõike tegema ilma kohalt lahkumata.

Pildid ostuhetkest:
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Kasukaga on roolis törts kitsavõitu:
[Pilt: 1]

Tehniline

Mootoriks ridakolm, koodiga F8B töömahuks 797 cm3
võimsust oli kunagi 29kW / 39 hj @ 5500 rpm
väänetki lahkesti 59 Nm / 44 naeljalga @ 2500 rpm

Pikkus: 3300 mm
Laius: 1405 mm
Teljevahe: 2175 mm
Tuuletakistuse koefitsent Cd = 0,36
Rehvimõõt 125/80 R12 poldivalem 4x100 ja ET 35-38 vms
Tühimass: 630 kg
Täismass: 1000 kg
Tippkiiruseks lubati kunagi 129 km/h, spidojärgi sai nüüdki 120 välja meelitet
Kiirendus 0-100 km/h küsis omalajal vaid tühised 23 sekundit
Kütust nuusutas uuestpeast vähenõudlikult 6,8 liitrit sajale.

Ostuhetkel olid all (ja on tänini) vägagi nooblid pisikesed naastrehvid, paraku valedel velgedel. Kaasa anti kasutud suverehvid originaalvelgedel.
Kuigi esmapilgul tundus kere suht okei olema, ilmutas lähemal uurimisel junntükk kõigist altimatest kohtadest soovi digimuunduda rauaoksiidiks. Või noh, antud kontekstis pole tagasihoidlikkus voorus - asjandus oli oma digimoondumisega juba suht kaugele jõudnud. Sellest tulenevalt leidus itlerite jebaist täiesti õiglase hinnaga mägrapoolne tehaseuus esitiib (Maruti 800 oma ja kenasti marutidekeelsete juttudega pakendis), juhipoolne jõuti just värskelt kaubastada enne meie reageerimist. Sellest tulenevalt küsisin juhipoolset kohalikust margiesindusest. Hind, ütleme, polnud just õiglaste killast. Sisuliselt taheti saada massina kataloogihinda Big Grin Peale mõningaid vangerdusi õnnestus omanikke vahetavate universaalsete motivaatorite kogus poolitada. Sedapuhku oli tiib valminud Jaapanis ja kandis samasugust kruntvärvi, nagu suurturismiautole ka tehases oli selga tuisatud. Pikk jutt lühidalt, töö vaikselt sujub ja nagu tähelepanelikumad lugejad on juba märganud, käivad pingelised 1984-1989 aastakäigu korraliku juhiukse otsingud. Ära ei visata ka pakutavaid iluvõresid vahemikust 1984 kuni 1987. Kogu põhi ja muud loomad lähevad peale keevitust Valspar-i musta veokaraami värvi alla, millesse kõvasti elastsusmoodulit lisatud.

Lõpetuseks paar pildikest asjade arenguloost:

Sukimuki esitiib puigu pagassis koos ürgmini kapotiga Smile
[Pilt: 1]

Esimene tiivatagune ületuisatud õige möksiga
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Like Big Grin
(see ülejäänud tekst on selleks, et saaks sõnumi minimaalse pikkuse täis )
Erikuradikõva auto.
Cool

(09-09-2013, 00:13 AM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]... poldivalem 4x100...

Oled selles väites kindel? Toona armastasid japsid ikka 4x114,3 jaotust...

Sääraseid on mul nii 13" kui 14" mõõdus üleliigsena.Rolleyes
Interneedus väidab jah sellise poldivahe olevat, eks tuleb ikka endal üle mööta löpuks. Need naelikud asuvad üldse krtteabmisauto velgedel, alla on vägistatud köigi tikkpoltide köveraksväänamise hinnaga. Önneks on originaalplekid kaasas koos kasutamiskölbmatute rehvidega.
13 ja 14 tolli asjadega pole paraku midagi peale hakata, sest kesse ikka neegrivelge tahabSmile
Praegu on kaalumisel edevad 12' alumiiniumist valatud rattakesed, loomulikult ajastukohased.
Eile sai auto vabastatud pea köigist kereküljes olevaist asjust, sisse jäi vaid armatuurlaud ja käigukang, need said kinni kaetud. Jaapanile omaselt on seni suurimad lahtikeeratavad poldid olnud 6mm jämedusedWink, mis soostuvad avanema vaid eelsoojendades ja siiski lähevad pigem pooleks veidi enne löplikku avanemist.
Öhtul katsun möne pildi ka visata.
Varsti peab ka mootori välja raputama tal köhust, mingid ölilekked ja üldine seisukorra kontroll-vajadusel remont on ees.
Samuti vaja tuvastada käigukasti mudel, et saaks kuidagi filtri tellida ja ehk möned tihendid.
jaapanlane harrastas vanemal ajal just ka seda sama 4*100 mõõtu
ehk siis kas ongi äkki pandud 4*114 alla ?

ega nende 12" ratastega pole lihtne oma fiatile otsisin kah ja lõpuks ikka võtsin 13" ette
kuigi jah mul on poldivalem veel 4*98 mis kitsendas otsingiud natuke
aga eksentrik poltidega sain 4*100 kah alla
isegi kui veljed leiad siis on rehviga kitsas, isegi 13 on raske leida
(ma otsisin madalat profiili sest muidu ei mahu alla ja lõpuks tellisin kaugelt maalt)
Ülemõõdetuna on jah vist ikka 114,3. Seega on lubatud pakkuda vastavaid 12 tolliseid võluvelgesid õiglase hinnaga.
(09-09-2013, 14:13 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Ülemõõdetuna on jah vist ikka 114,3. Seega on lubatud pakkuda vastavaid 12 tolliseid võluvelgesid õiglase hinnaga.

pole just lihtne ülesanne Big Grin
natuke muutub kergemaks kui minna 13" peale

ühed sellised nt. jäid ette
http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=271666
Tiba pildimaterjaali ka idanemisest-mädanemisest ja rauaoksiidi asendumisest plekiga.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Lõpetuseks pildike tööristakamplektist, orginaal akukinnitusest ja tulevasest helivaimendajast:
[Pilt: 1]
Kasuka jaoks peab järelkäru olema, aga sellisel juhul tekib küsimus, et kumb ots kurvis vedama hakkab. Jõudu tööle (ilma igasuguse irooniata)!
rääkides kärust siis mis sellise putuka haagise võimekus on paberite järgi
piduritega ja piduriteta ?
Mis vahva kollane värv see paikadel peal on?
(10-09-2013, 17:02 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]Mis vahva kollane värv see paikadel peal on?

Kui mälu nüüd ei peta:
[Pilt: 11500.jpg]

A käruvõimekust peab passist vaatama, eeldusel, et seal sellest üldse miskit juttu on tehtud Smile
(10-09-2013, 16:59 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]rääkides kärust siis mis sellise putuka haagise võimekus on paberite järgi
piduritega ja piduriteta ?

+1
Kerest mitte palju väiksema aga mootori poolelt pea poole väiksema polski fiati passis kirjas 300 ja 400 kg
oleks hea võrrelda
Selline auto ja käru küll ei sobi omavahel väga kokku, sest kärude vedu vöib möjuda laastavalt sportlikkusele.
A passijärgi vöib vabalt vedada ilma piidriteta 200kg käru ja piidritega 450Smile
Hehe, kerghaagist ei saagi vedada. Neid <200kiloseid peab ikka hoolega otsima...

Ma muidugi kujutan elavalt ette, kuidas see asjandus haagissuvilat veab...

http://www.youtube.com/watch?v=lAfZ1N56qjY
Mingeid random pilte kui ükspä veidi liivapritsiga jahusin
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Tere,

Väga vahva projekt. Palusin oma isal kolikambris veidi revideerida ja välja tulid sellised ALTO jupid nagu: kapott, mõlemad esitiivad, millest paremal on küll väike muljumise koht küljes, terve esimene iluvõre. Plekid on valget värvi, kas see ka originaalvärv on, ei julge lubada.

Need jupid on küll 5-ukselise küljest, aga ninad peaksid neil samad olema.

Sedalaadi püha ürituse jaoks, mis te ette võtsite, olen nõus need asjad annetama, kui Teil huvi on.

Tervitades, IP
Isand Isapulli pakutavad detailid võtaksime vastu ülimas tänumeeles.
(10-09-2013, 20:17 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]http://www.youtube.com/watch?v=lAfZ1N56qjY
Kurat, leidub ikka debiilikuid! Ausõna, mul on alati inimestest kahju, kui neil õnnetus juhtub, sellel puhul siin aga mitte.

[Pilt: icon_smile_8ball.gif]

Vabandan teemaalgataja ees O.T. pärast!
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10