automoto.ee foorumid

Täisversioon: vaz 2103 bagi-elajas :)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mul valmib präegu sihuke elajas o3est. kere on ehitamisel hetkel. mifagi veel öelda ei oska Big Grin. lõikan keevitan ,puurin Big Grin. ei tahtnud et masin seisma jääks ja võtsin ette.,Motamehelt sain ehitusidee ja nädalaega olen ehitanud.Tagaosa maha ja siis metall karkass ja sild alla.
Elajas oled tõesti, relakaga läbi kroomliistudeSad
nagunii olid need mölkis.
Vägev. Pane ikka tagaosast ka pilte. Teljevahet plaanid vähendada? "Kabiin" jääb alles?
teljevahet ei plaani ja.ja kabiin,uksed jäävad alles ning tuleb tagasein ka kabiinile ja tagaiste tuleb sisse. Tagaosast saab pilte homme, sest see alles keevitamisel ja tegemisel.
Niisiis väike areng . Raam hakkab kokku saama Big Grin ja masin nüüd juba garaazi ees.Wink
(27-09-2013, 22:01 PM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]Niisiis väike areng . Raam hakkab kokku saama Big Grin ja masin nüüd juba garaazi ees.Wink

küljepealt.
http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/104616305

eest. http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/104616307/

Peaasi, et ennast ja teisi sellega ära ei tapaRolleyes
räägin omast kogemusest, kui kasutad sõna bagi, siis tagaiste juhitooliks, kohe kindlasti parim valik ei ole, kurvides tembeldad kunde ja juhikoha vahel siis.
minu raibe :
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/40...341924.jpg
EDIT: ära unusta ka tagumise silla vedrustust !
tegelikult. asjaga on nii,et mingit jõhkrat parutamist ei tule.Eks näis! aga uuendus,et küljekarp sai osaliselt keevitatud. Smile


http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/104666515
Kui mõelda sõnale "bagi/buggy", siis kangastub silme ees ikka korraliku vedrustuse ja üleni toruraamiga võimsa mootori ja minekuga pill, mille otstarve polegi muu, kui paarutamine. Aga see on ainult minu arusaam asjast.
(06-10-2013, 19:18 PM)donn Kirjutas: [ -> ]Kui mõelda sõnale "bagi/buggy", siis kangastub silme ees ikka korraliku vedrustuse ja üleni toruraamiga võimsa mootori ja minekuga pill, mille otstarve polegi muu, kui paarutamine. Aga see on ainult minu arusaam asjast.
Huvitaks mindki, et mis selle elaja otstarve tuleb ja mis eelised tal on ümberehitamata 03- e ees?
(06-10-2013, 19:31 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Huvitaks mindki, et mis selle elaja otstarve tuleb ja mis eelised tal on ümberehitamata 03- e ees?

Tegelikult kannataks ladat ka orginaalis vähe tõsisemateks töödeks kasutada, kujutlusvõimet on lihtsalt vaja... Wink


[attachment=45155]
See viimane pilt toob silma ette Tallinnas nähtud käruga Lada. Autol oli salong laeni puid täis, Sabas Skif, mille koorem peaaegu 3 meetrit kõrge. Veeti korralikke jämedaid palgijuppe, mitte mingit põhku. Hinnanguliselt ületas koorma kogukaal veduri oma vähemalt 3 korda.
Teemasse ka: Huvitavate küsimuste esitajad on ära unustanud sellise toreda asja nagu tegemisrõõm. Pealegi on mahakantud Lada juures juhtunud äpardused palju lihtsamad alla neelata kui 2010-nda aasta bemmi rikkumine. Julge hundi rind on haavleid täis!
(06-10-2013, 22:11 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Teemasse ka: Huvitavate küsimuste esitajad on ära unustanud sellise toreda asja nagu tegemisrõõm
Ok, mina mõistan asja niimoodi, et tegemisrõõm on näiteks see, et kui ma võtan noa ja hakkan halu küljest laaste lõikama ja teen sellest halust pudrunuia või lusika või pannilabida, võinoa või kasvõi hambaorgi...mitte see kui ma võtan puust pudrunuia ja lõikan selle laastudeks Big Grin.
Lp Hr Tsistern - kas sa ei arva, et tegemisrõõm on see kui sa teed valmis mingi asja mis hakkab midagi tegema, millel on mingisugunegi funktsionaalsus või vähemalt disaingi huvitav ? Sa teed asja valmis ja sa näed, et see töötab (või siis ei tööta )...Smile ja tunned oma tegemisest rõõmu. Anna mulle andeks, mulle tegelikult ei meeldi inimesed kes teiste ideid maha- ja mõttetuks teevad, aga ma lihtsalt ei näe siin mingit ideed. Isegi Mercuniidukil oli mingi idee ja nägemus Smile.

Ma saaks aru kui sa paneks sellele riistale näiteks tummisema - kasvõi nelja rattaga tagasilla ja aeglusti ja tahaks sellega puid vedada nagu ülalpool oleval pildil, teeksid taha kraana või aiapostiaugu puuri, grillahju...- mida iganes, siis saaksin ma asjast aru, kuigi idee ei ole võib-olla hiilgav, oleks see vähemalt idee ja väljakutse.
Hetkel viidad sa aega aga sellega, et minetad selle auto viimasedki sõiduomadused ja muudad tagasilla haardeteguri peaaegu olematuks. Lumesees ei liigu see asi üldse vast.
Ehk annab sulle mõtteid järgnev link kus on palju pilte sõiduautodest tehtud trakatsitest:

http://www.flickr.com/photos/32687125@N0...692069451/

Ära pikka viha pea Smile
Vaadates seda zigulijäänust, ega temast uunikumi ega elulooma enam nagunii poleks saanud. Kui inimene selle projektiga keevitama õpib, natuke metallitööd selgeks teeb ja mingid järeldused teeb, miks asjast asja ei saanud (või siis sai), siis pole kogu vaev ju asjata. Ega selle ziguli väärtus ka ei lange, tee temaga mis teed. Peaasi et kõik ära lõigatav ühte hunnikusse panna Wink

Mina pilti vaadates ei kujuta üldse ette, kuidas selle priboori kaalujaotusega sõita saaks mujal, kui kuiva asfaldi peal, aga võibolla olen mina rumal, või siis ongi omanikul suur asfaltplats bagisõidu jaoks varuks.

Ja eks oma kätega maailma ainulaadne asi valmis teha on ju ka tore, olgugi et ehk teised mõnel mõjuval põhjusel säändset asja valmis pole ehitanud.

Minu poolt igatahes toetus ja lugupidamine neile, kes teevad. Mitte neile, kes tundide kaupa räägivad, miks teha ei saa.
Mm, see on vist see koht, kus ma väljendasin ennast ebapiisavalt. Minu postitus polnud mõeldud negatiivsena, kuigi see võibolla nii välja kukkus. Mis puudutab isetegemist ja vanaraua vormimist millekski muuks, siis olen kahe käega poolt. Isegi temakese meelest olen liialt vanarauausku ja ta ei saa tihtipeale aru, miks ma lähen põlema, kui olen leidnud põllult või maa seest järgmise roostes lattraua või vinkli.

Kuid enese seisukohast mõeldes tahaksin, et sellele tööle ja vaevale, mis on nähtud, järgneb mingi praktiline väljund ja tehtud töö kannab lopsakaid vilju.

Näitena: Välismaal (konkreetselt Saksamaal) teevad tisleriks õppivad inimesed erinevaid tapp- ja tüübelühendusi katseklotsidega. Praktikumi lõpus visatakse tehtud töö prügikasti.

Teemaalgatajale soovin jõudu ja jaksu projekt lõpuni viia vaatamata erinevatele seisukohtadele, mida siit lugeda võib. Ja olgu tulem milline tahes - ise peab rahul olema.
Tänud vahepeal sai keevitatud vasak küljekarp,põhi ja pandud uus matt ja escordi istmed sisse. Istmete kinnitused lõpetamata ja sada muud asja veel teha,aga mul tuleb külla üks paaraastat kogenum inimene ja eks me siis hakkame käivitama ja,edasi ehitama.

http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/104812739

http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/104812735/
Sellise suunitlusega masinale isiklikult igasugust liigset pahna ei paigaldaks, nagu näiteks põrandamatt. Kuiv põrand kestab kauem Wink