automoto.ee foorumid

Täisversioon: Daihatsu Charade Turbo-86
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Kui kellegi juhtub kõnealuse türbomootori klappe ja juhtpukse pakkuda olema, siis ilma pikema nurinata võetakse eelmainitud jubinaid vastu. Vajadusel sobib ka vahetustehing juudirubladega Smile
Vahepeal on ühtteist juhtunud
Plokikaan hinnati veel kölbulikuks, klapid ja nende juhtpuksid aga mitte.
Nagu ikka, neid ei uusi ei taheta müüa...väljalasked siiski saksast sain mittekulupöhise hinnaga, sisselasked sobitati mingi bemmi klapid. Samuti kaanelihv jne.
Aga
nüüd on pmtselt köik jupid koos, mootori alumine ots on koostatud-värvitud, ja ootab et mul tekiks aega et see köik autosse tösta
Aega hetkel ei oleSmile
Kapotti ei saanudki, ei önnestuvat enam tellida seda öiget.

Ikkagi, enne lund tahaks kaapsu tehaWink
(01-11-2013, 22:52 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Ikkagi, enne lund tahaks kaapsu tehaWink

Kongreetse isendi puhul on selliseks tegevuseks vist ikka lund vaja... Rolleyes
Seleta lahti
(02-11-2013, 00:19 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Seleta lahti

Noh, et kuiva ilmaga jääb sellest aknapühkijamootorist vajaka või kuidas?Big Grin
Jutuksolev paljusilindriline piigplokk kisub igeme ikka hetkega paljaks ning komandeerib kiirendusega maksa tagaistmele Smile
Olen nöus et jöu ja ilu numbrid on väikesed, kuid andmete järgi peaks see väike prügikast end siiski kopikad üle kümne seki sajani vedama ja see on tolle aja möistes üsna ok.
Seega ei tohiks ka pastla all ringi lohistamine vaeva valmistada, asi on ju kaaluta olekusWink
Kunagi sai omatud laadavassnullseitset mis suutis 13 sekiga sajani jöuda, see tundus ulmepüss ja startima pidi teise käiguga, esimene oli mötetu.
Veel vördluseks ei oskagi suurt miskit tuua, vöibolla sama aasta nn rühma(niinimetatud) spordiauto camaro ntx 5.0 mootoriga ilmselt jöuab umbes sama ajaga sajani.
(02-11-2013, 08:40 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Olen nöus et jöu ja ilu numbrid on väikesed, kuid andmete järgi peaks see väike prügikast end siiski kopikad üle kümne seki sajani vedama ja see on tolle aja möistes üsna ok.
Seega ei tohiks ka pastla all ringi lohistamine vaeva valmistada, asi on ju kaaluta olekusWink
Just-just: kogu aeg käib mikromootorite ja olematu kaalu räige alahindamine! Need mikromootorid käivad paigaltstardist niimoodi edasi ,et paha hakkab! Mina isiklikult olen ära võitnud meie pere 44kW Sitikaga KOLM paigaltstarti 60 jalani Ubbe taevapiiri-datsuni vastu. Küll mitte selle kangema aga lahjema vastu ja võitsin ära üldse kogu bracketi Tartus. Üks asi on 0-100 km/h kiirendus, teine asi on, nagu 90Deville mainis, "kaaluta olekus" putuka hüpe paigalt. 0-50 km/h ehk linnakiiruseni ehk selleni, kuhu nad ka projekteeritud on, saavad alajõulised kergputukad ulmeliselt hästi hakkama. 20 aastat tagasi omasin meie pere keeles "Kotletti" ehk Susu Carryt. Ka sellega oli vahva linnavahel kolmeseid bemme ehmatada.

Kuigi japside turbopunnidel ei ole kaugelt prantslaste kangete mikroautode (Saxo VTS, 205GTi, Clio Williams jne) juhitavust, siis suudavad needki üllatada. Aga muidugi absoluutne klassika, mida sinutorust võib palju leida, on pösoo vs Lambod. Siin üks selliseid, kus just kaal mängib olulist rolli:


Aga siis üks kindla peale tehaseoriginaali test, ei saa, pean ikka Saxo ka panema. Kuigi see on nüüd VTS, mida Eestis on uuena müüdud 1 tk. Muuseas, see 8,9 sekki 0-100 on tegelikkuses veel väiksem, seda ka komemnteeritakse seal all ja samamoodi saime kunagi Autolehe testis meite Saxo kiirenduse "viienda rattaga" üle sekundi parema ehk Sitikas näitab teadlikult "keskmist" tulemust "keskmiselt" sita juhiga Wink
toetan eelkõnelejaid, sest just hiljaaegu sai soetatud fiat seicento sporting (ca 2 aastat otsisin kohalikul turul sellist masinat mis mulle sobiks hinna ja seisukorra poolest, sest sõidurõõmu poolest ei jää see alla tuntud sportautodele) ja see on ikka julm püss - alguses tundub, et tema 40kw pole nagu midagi aga kui tuleb mängu 800kg kaal ja pöördeid armastav mootor, siis on lugu paha. Teise, kolmanda käiguga ratast ringi tõmmata pole probleem ja kuigi olen korrektne liikleja siis see massin kohe nõuab, et annaksin oma load kiiruse ületamise eest politseile
Brands Hatchis küll "kaal olulist rolli" ei mängi, see on endine F1 rada Smile
(02-11-2013, 08:40 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Veel vördluseks ei oskagi suurt miskit tuua, vöibolla sama aasta nn rühma(niinimetatud) spordiauto camaro ntx 5.0 mootoriga ilmselt jöuab umbes sama ajaga sajani.

Kui mälu ei peta, siis stock 5.0 TBI mootoriga F-Body kiirendas siiski kümne sekundi sisse tehaseandmetel. Kuigi üsna napilt Smile Aga see mölakas kaalub tühjalt 1.6 tonni ka Smile
(04-11-2013, 13:34 PM)rnx69 Kirjutas: [ -> ]
(02-11-2013, 08:40 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Veel vördluseks ei oskagi suurt miskit tuua, vöibolla sama aasta nn rühma(niinimetatud) spordiauto camaro ntx 5.0 mootoriga ilmselt jöuab umbes sama ajaga sajani.

Kui mälu ei peta, siis stock 5.0 TBI mootoriga F-Body kiirendas siiski kümne sekundi sisse tegaseandmetel. Kuigi üsna napilt Smile Aga see mölakas kaalub tühjalt 1.6 tonni ka Smile

kaalub kaks korda rohkem, silindreid 2,66 korda enam ja kubatuurat 5 korda enam
(04-11-2013, 14:10 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]
(04-11-2013, 13:34 PM)rnx69 Kirjutas: [ -> ]
(02-11-2013, 08:40 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Veel vördluseks ei oskagi suurt miskit tuua, vöibolla sama aasta nn rühma(niinimetatud) spordiauto camaro ntx 5.0 mootoriga ilmselt jöuab umbes sama ajaga sajani.

Kui mälu ei peta, siis stock 5.0 TBI mootoriga F-Body kiirendas siiski kümne sekundi sisse tegaseandmetel. Kuigi üsna napilt Smile Aga see mölakas kaalub tühjalt 1.6 tonni ka Smile

kaalub kaks korda rohkem, silindreid 2,66 korda enam ja kubatuurat 5 korda enam


Lihtsamalt väljendudes-saastSmile
Mootori alumine ots on vahepeal leidnud oma tee autokülge tagasi.
Plokikaant ei taha veel panna sest enne tuleks sellele sisselase koos karpaga külge panna aga see jällegi pole vöimalik enne kui leiaks sinna sisse uue kiirenduspumba manseti.
Vöinoh, leiaks midagi asenduseks sest öige asja saaks lihtsalt kui see Kanadast tellida ntx, vöisiis JaaabanistWink
Katsun homme mingi pildi sellest genereerida, ehk tuleb kellelgi tuttav ette, juba olen kuulnud et miskil opelil olevat sarnane, rekord vms.
Sellel pildil siis asi all vasakul.
Lihtsalt vahepealseid slaide
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
nagu vaataks muruniitja mootorit Big Grin
Jep, samas turboga muruniidukid on meil vähelevinudWink
Kerge update
Vahepeal pole hoolimata vaikusest siin teemas asjad kohapeal seisnud, väike liikumine on toimunud.
Köigepealt tellisin Kanadast selle karpa remontkomplekti ja tiba üle nädala ootamisega kohal ta oligi-ja ka sobiv.
Tundub üsna asjalik pood olema seal, pakuvadki vanematele riisidele säändseid komplekte.
Sama asja leidsin veel Austraaliast ja Jaapanist, kanadast tundus saatmine köige lihtsam.
Plokikaant kokku pannes nägin mis mul lahtivöttes kahesilmavahele jäi-nukkvölli liugpind millel ta ringi käib oli ühest otsast pea 2mm peenemaks kulunud kui auk milles ta istub. Selgesti polnud mötet sellist asja enam mootorisse tagasi toppida ja nii jäi köik jälle toppama.
Pean ütlema et üsna raske on leida netist adekvaatset infot nende CB seeria mootorite kohta, pärast möningast kaevamist jäi siiski mulje et turbokonel on vabalthingavaga sama nukkvöll.
Ilmselt saaks minuoma ka taastada, kui viitsiks

Aga eile sai söidetud haapsalu naaberkülla vastse-kuustesse ja tänu ksf Kris282 lahkusele omastatud sealt üks vabalthingav, samas seni tuvastamata CB-mootor-tänud talle!

Täna hommikul ei mallanud muidugi kauem oodata ja sikutasin värskelsaadud jöuallikast kohe nukapulga välja ning asusin möötma ja vördlema-tulemus siis positiivne ehk tundus igas parameetris täpselt sama asi olema. Boonusena sain doonormootori küljest veel ühe anduri ja veetoru mis endajaol vigased olid.

Nüüd pealelöunat hakkasin asja kokku kruttima ja jöudsin väljalaskekollektorini, siis hakkasid tikkpoldid pooleks minema ja ma tänaseks loobusinSmile

Aga lähipäevil on siiski torust pauku oodata ma loodanWink
Hoiame siinpool naaberkülas ka pöialt, et saaks korraliku tule torusse ja ämblikud välja . Wink
Kris
Kuna reaktsiooni rasketehnika osakonnast pole saabunud, siis risustan igakspetteks ka autoteemasid, ehk jääb rohkematele inimestele silma:

Soov osta linttraktori T-74 kabiin

Lisaks paak, ilusvõre, kapott, küljeplekid.

Sellisest iludusest käib jutt:

[Pilt: 332_IMG_0281_resize.JPG]
Lehti: 1 2 3