automoto.ee foorumid

Täisversioon: K34 tüüs ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus võibolla imelik,aga kas K34 karburaatoril polegi tüüsi sees? Olen paar mootori küljes olevat lahti lammutanud ja tüüsi neil sees pole olnud.Kui võrrelda K34b tüüsi auguga siis põhi on neil tõesti natuke erineva kujuga.Äkki oskab keegi selgust anda.Skeeme pole ma K 34 kohta netist leidnud.
(12-10-2013, 23:05 PM)martpoiss Kirjutas: [ -> ]Küsimus võibolla imelik,aga kas K34 karburaatoril polegi tüüsi sees? Olen paar mootori küljes olevat lahti lammutanud ja tüüsi neil sees pole olnud.Kui võrrelda K34b tüüsi auguga siis põhi on neil tõesti natuke erineva kujuga.Äkki oskab keegi selgust anda.Skeeme pole ma K 34 kohta netist leidnud.

ikka peab düüs olema , lihtsalt jämmema keermega ,ehk siis keere sama ,mis põhjakorgil .
Ok katsun siis kuskilt selle viguri leida.Arusaamatuks jääb ikka,miks on need sõidukorras mootoritest need välja keeratud.Oleks tegu ühega,siis arvaks,et ikka juhtub,aga kõigil kolmel?
Kas ehk keegi oskab suunata kust saaks selle karbussi illustreeriva skeemi. Nimelt ei tea ma ka seda milline näeb välja alumine jämedam reguleer kruvi,kas ta on tömbi või terava otsaga.Tundub,et minu omadel on keegi tuumafüüsik need ise teinud.
Kui kellelgi neid pudinaid pakkuda on,olen huvitatud.
(13-10-2013, 10:20 AM)martpoiss Kirjutas: [ -> ]Ok katsun siis kuskilt selle viguri leida.Arusaamatuks jääb ikka,miks on need sõidukorras mootoritest need välja keeratud.Oleks tegu ühega,siis arvaks,et ikka juhtub,aga kõigil kolmel?
Kas ehk keegi oskab suunata kust saaks selle karbussi illustreeriva skeemi. Nimelt ei tea ma ka seda milline näeb välja alumine jämedam reguleer kruvi,kas ta on tömbi või terava otsaga.Tundub,et minu omadel on keegi tuumafüüsik need ise teinud.
Kui kellelgi neid pudinaid pakkuda on,olen huvitatud.

selliseid jämedamaid düüse leidub vanemates vene karpades, vist isegi lada karpas.
see et düüse sees pole pole miski eriline nähtus, kippusid kaduma kui teepeal remont käsil. on ka muid põhjuseid võibolla.
mõnel mehel ,vanemast ajast ,kui bena filtrit veel ei tuntud, oli tavaline praktika düüse eemaldada ,et poleks umbeminekut karta.
segukruvi on vist 4mm kruvi, ei miskit keerukat, ei tea täpselt kas peab koonilise lõpuga olema, kuid see pole väga aktuaalne ,kui miski nr 50 düüse sees on. ilma düüsita sõites on üsna oluline et saaks kruviga bena voolu võimalikult väikeseks, kuna k34-l difuusor ka hirmus tilluke. kipub segu hirmus rikkaks jääma.
lihtne lahendus on võtta k34b. kui autentsust taga ajad ,leia düüs. võid ise selle ka meisterdada,kui juhtub üleliigne põhjakork olema. vajalik rauasaag ja 0,45 puuriga alustaksin. olen asjast niimoodi aru saanud ,et number düüsil ei ole tingimata ava mõõt mm, vaid miskitmoodi läbilaske võimet kajastav number. olemas miskid tabelid selle kohta. no suuremaks saad alati teha kui väheks jääb.
Ok,ise olingi juba oma mõtetega samas kohas,et otsin kuuri alt oma paarkümmend gaz tüüpi karbussi välja ja raputan nad tüüsidest tühjaks,ehk mõni näkkab,kui ainult mõõtu teaks.
Mul enamustest karpadest välja tulnud numbriga 70 düüs. Üks on olnud ka 65.
(13-10-2013, 17:10 PM)fiolio Kirjutas: [ -> ]Mul enamustest karpadest välja tulnud numbriga 70 düüs. Üks on olnud ka 65.
huvitav. maailmapraktika on üldiselt selline ,et k34-l peaks olema50 ja k34b-l 55. k34d kohta ei tea kindlalt väita.
k60-l 62 vist.