Uuriks siin targemate teadmist ja küsiks mis/kuipalju on Gaz 51 ja 52 raamid erinevad??
Silmaga nähes on vedru kinnitused erinevad, 51-l kiigetega ja 52-l kummipattjadega. Aga kaal, tugevus?? Kas 52 ja 53-l on sama raam??
Ettetänades.
Eino
Aitäh Volvole (olen ise selles neti maailmas võhik) aga lugesin läbi. Selles teemas räägitakse vedrukappide erinevusest, radika ja kabiini kinnitusest. Aga kuidas on raami tugevus-kaal? Kas 52 on raam paksemast materjalist? Kas 52 on külg talad kõrgemad?
Eino
Kas Sul on 52 raam olemas? kui jah siis võta mõõdud sealt ja ma võin 51 raami ära mõõta.
Kahjuks ei ole. Esialgu üritan endale selgeks teha kui palju erinevad sest projekti jaoks on soovitatud 51 raami aga selle leidmisega on keeruline. Pakutud on 52 raame. Aga et valida 52 raam on vaja saada selgeks kaalu ja tugevuse erinevus. Vedrukappe saab vahetada see pole probleem.
Aga kui enne nädalalõppu selgust erinevusele ei saa siis võtan mõõdulindi ja supleri kaasa ning torman JJ varjupaika.
Eino
Viimsis seisab 51 raam, saatsin sulle privas omaniku kontakti.
(16-10-2013, 13:21 PM)einota Kirjutas: [ -> ]Kahjuks ei ole. Esialgu üritan endale selgeks teha kui palju erinevad sest projekti jaoks on soovitatud 51 raami aga selle leidmisega on keeruline. Pakutud on 52 raame. Aga et valida 52 raam on vaja saada selgeks kaalu ja tugevuse erinevus. Vedrukappe saab vahetada see pole probleem.
Aga kui enne nädalalõppu selgust erinevusele ei saa siis võtan mõõdulindi ja supleri kaasa ning torman JJ varjupaika.
Eino
Mis põnev projekt tuleb?
Elus tehakse ikke vigu ja minu viga oli see kui käisin suvel JJ krossirajal bagiga kihutamas. Vana hobi lõi lõõmama ja nüüd olen valiku ees kas järgmiseks suveks kohendada vana bagi või siis ehitada hoopis uus.
Eino
Ma ei tea küll bagidest midagi,aga kas on mingi vahe ka mis raamile ehitada, kas 51/52 või siis 53 raamile?
GAZ5204 ja GAZ 51A raam on üsna identsed omavahel.
GAZ 5201 ja GAZ 53A raamide puhul oli rohkem erinevusi, üks neist oli juba raami talade asetus.
(16-10-2013, 14:22 PM)volvo Kirjutas: [ -> ]Ma ei tea küll bagidest midagi,aga kas on mingi vahe ka mis raamile ehitada, kas 51/52 või siis 53 raamile?
51 raam on 53 omast kergem ja JJ seisev bagi on ehitatud 53 raamile.
Eino
(16-10-2013, 14:47 PM)einota Kirjutas: [ -> ] (16-10-2013, 14:22 PM)volvo Kirjutas: [ -> ]Ma ei tea küll bagidest midagi,aga kas on mingi vahe ka mis raamile ehitada, kas 51/52 või siis 53 raamile?
51 raam on 53 omast kergem ja JJ seisev bagi on ehitatud 53 raamile.
Eino
Selge, siis mõistlikum ikka 51 raamile teha.
Mul vedelevad mõned 53 poolpidused rehvid koos velgedega, kui projekti jaoks vaja,siis anna hea sõna eest ära
Rainer
Kahjuks veljed lähevad ka 51 omad sest need kergemad kui 53 omad. 53 on kolme kodaraga/auguga, 51 rohkem.
Aga aitäh pakkumast.
eino
(16-10-2013, 15:41 PM)einota Kirjutas: [ -> ]Kahjuks veljed lähevad ka 51 omad sest need kergemad kui 53 omad. 53 on kolme kodaraga/auguga, 51 rohkem.
Aga aitäh pakkumast.
eino
Üks on nelja auguga ja paistab saledam kui 3 auguga velg.
(16-10-2013, 15:41 PM)einota Kirjutas: [ -> ]Kahjuks veljed lähevad ka 51 omad sest need kergemad kui 53 omad. 53 on kolme kodaraga/auguga, 51 rohkem.
Aga aitäh pakkumast.
eino
Üks on nelja auguga ja paistab saledam kui 3 auguga velg.
(16-10-2013, 13:52 PM)einota Kirjutas: [ -> ]Elus tehakse ikke vigu ja minu viga oli see kui käisin suvel JJ krossirajal bagiga kihutamas. Vana hobi lõi lõõmama ja nüüd olen valiku ees kas järgmiseks suveks kohendada vana bagi või siis ehitada hoopis uus.
Eino
Raami ostusoovi võid panna ka saidile:
http://www.rally.ee Seal liigub ka sellist kraami.
Kas on eesmärgiks lihtsalt bagi ehitamine või plaanis ka võistlustele minna ?
Kui võistlustele siis selleks on vastavad tehn.tingimused.Ülemäära kergeks pole mõtet masinat ajada.(miinimumkaal 1300kg)
2013.a tehnilisi tingimusi autokrossi veobagidele saab vaadata siin:
http://www.rally.ee/documents/2013_ak_ve...ilised.pdf
Raami pakkumised on olemas
Rally.ee lehte jälgin kuna vaja veel spets iste ja vööd
Kaalust olen kursis ja tingimused mitu korda juba läbi loetud.
Ehitamine on üks lõbu aga soov oleks ikke rajale ka jõuda
Eino
Ega mõõte vist enam tarvis ei ole, aga kuna märkmepaberile sai kratsitud, siis kirjutan siia ümber ja viskan paberi ära. Kummardusin nimelt eile oma GAZ 51-e ees sügavalt mitu korda, käes kõrgtehnoloogiline 3-meetrine mõõdulint ja tavaline supler.
Raami profiil on 6 mm lehtterasest paenutatud. Keskosa raamist on 19cm kõrgusega. Tagavedru esimesest kronsteinist tahapoole ja esivedru tagumisest kronsteinist ettepoole madaldub profiili kõrgus sujuvalt ja jätkub 12 cm-ga.
Samas pole mul aimugi, kas taolised mõõdud on ajaloolises lõikes kogu aeg samad olnud või on aastate lõikes erinevusi. Auto on kunagi kap. remondis käinud ja mis aastakäigu juppidest kokku on miksitud, ei ole võimalik tuvastada. Näiteks võib seal vabalt all olla ka Gaz 52-04 raam.
Teema lõpetuseks siis nii palju et 52 ja 53 raamid on ühesed, loomulikult need millel on vedrud kummipatjade kinnitusega. Materjali poolest on 52,53 raam samuti 6mm paksusest materjalist aga kõrgus keskelt 22cm (51 19cm)
Minu poolest võib teema lukku panna
Eino