20-01-2014, 23:48 PM
20-01-2014, 23:52 PM
(20-01-2014, 23:48 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]A need keevitused jäävad ju alla või millegi taha, nii ehk tugevamgi.Just!
Ja ega sõidumõnu ka kehvemaks tee.
21-01-2014, 00:02 AM
no niisuured moodustised samamoodi koguvad ka kogu sitta ligi
21-01-2014, 15:01 PM
Olen tähele pannud et liigsuuri kägaraid maha käiates tuleb välja varjatuid tühimikke, mis on heaks allikaks roostele. Sellepärast pooldaks ka käiamist.
aga muidu on vägev!
aga muidu on vägev!
21-01-2014, 17:14 PM
(21-01-2014, 15:01 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]Olen tähele pannud et liigsuuri kägaraid maha käiates tuleb välja varjatuid tühimikke, mis on heaks allikaks roostele. Sellepärast pooldaks ka käiamist.
aga muidu on vägev!
sellised tühimikud nn. liigsuurtes kängardes on s..a keevitaja tunnus.
Vabandan OT pärast.
Aga kui keevis jääb põhjaalla ning ei sega midagi siis mahakäiamine on minuarvates lollus ning ressursi (aeg ning vahendid) raiskamine.
Tehtud töö on muidugi kiiduväärt!
Ats.
21-01-2014, 23:18 PM
päris tublisti vaeva nähtud. Keevitusele annaks ma ampreid tiba juurde. Mõni auk käib asja juurde
hangi materjali nimega "kerehermeetik". Pitsliga pealekantavat varianti. Kusjuures neid on kah veel (tootjati?) erinevad - mõni kuivab "plastmassiks", mõni jääb nätsulaadne. Käid kattevärvi eel (varjatud) liitekohad üle ja saab kena ning veekindel. Väike eelnev keeviste lihv ei tee paha.
hangi materjali nimega "kerehermeetik". Pitsliga pealekantavat varianti. Kusjuures neid on kah veel (tootjati?) erinevad - mõni kuivab "plastmassiks", mõni jääb nätsulaadne. Käid kattevärvi eel (varjatud) liitekohad üle ja saab kena ning veekindel. Väike eelnev keeviste lihv ei tee paha.
21-01-2014, 23:25 PM
Tsitaat:Käid kattevärvi eel (varjatud) liitekohad üle ja saab kena ning veekindel.
Täpselt selline teguviis on kindlasti plaanis.
25-02-2014, 14:11 PM
Tahtmist ja peale hakkamist sul jagub ja jääb ülegi Mõnus kohe taastusravi jälgida, kui asja juures ollakse hingega! Ainult kiidu sõnad.
Edu!
Edu!
19-03-2014, 21:56 PM
Tükk aega vindunud porgandi projekt sai jälle hoo sisse, nimelt alustasin värvitöödega.
Praeguseks on tagumised uksed ja auto pool uue kuue peale saanud.
Praeguseks on tagumised uksed ja auto pool uue kuue peale saanud.
20-03-2014, 08:23 AM
Tubli töö ja vaev nähtud!
Omal sama asi läbitud kunagi, ainult et M-2140-ga.
Aga jõudu sulle.
Omal sama asi läbitud kunagi, ainult et M-2140-ga.
Aga jõudu sulle.
20-03-2014, 12:08 PM
paistab parem kui varem. Ega ometi pildilt paistvas garaazhipugerikus värvitud ole? See paistab kriitikat kannatavaks värvitööks liiga väike ja tolmune.
20-03-2014, 12:20 PM
(20-03-2014, 12:08 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]paistab parem kui varem. Ega ometi pildilt paistvas garaazhipugerikus värvitud ole? See paistab kriitikat kannatavaks värvitööks liiga väike ja tolmune.
Kahjuks paremat kohta värvimiseks võtta ei ole. Aga võin tulemusega rahule jääda, ei ole ta nii hull midagi
20-03-2014, 16:50 PM
Olen ise garaazis värvinud ikka väga palju autosi ja kui vaeva näha ja ise puhas olla siis õnnestuvad teinekord tuisked väga hästi. pärast värvimist peaks aga ikka paberiga üle käima ja ära poleerima. Ei tea ainult kas see on jälle mosu puhul väga vajalik. Üldmulje on kõige olulisem.
24-03-2014, 23:38 PM
Täna sai siis hunnik juppe härma tänava poest kokku aetud ning vähe pidureid ehitatud. Taha sai külge keritud stange ja muid osi mis näppu hakkasid. Oma koha leidis nii esi kui tagaklaas ning armatuur.
Südamel võtsin klapikambrikaane maha ning see pilt ei ole ikka absoluutselt ilus.
Mootori osas on plaan kõik seest puhtaks pesta, loodaks kuulda ka targemate nõu, millele eriti tähelepanu pöörata. Kindlasti tahaks sisse valada lääne mineraali.
Südamel võtsin klapikambrikaane maha ning see pilt ei ole ikka absoluutselt ilus.
Mootori osas on plaan kõik seest puhtaks pesta, loodaks kuulda ka targemate nõu, millele eriti tähelepanu pöörata. Kindlasti tahaks sisse valada lääne mineraali.
25-03-2014, 23:58 PM
Mootoriõli asemel värnitsat sisse kallatud?
26-03-2014, 00:04 AM
(25-03-2014, 23:58 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Mootoriõli asemel värnitsat sisse kallatud?
Vaevalt. Aga vähemalt ei lähe rooste ja aitab kulumise vasta. Igal juhul parem,kui paljas vesi.
26-03-2014, 00:19 AM
Miks tahad mootoris mineraali kasutada? Mis eelis sellel on mingi täissünteetilise õli ees? (jah sitta ei pese mootoris lahti)
Kui juba mootori lahti võtad ja puhtaks pesed, siis pane kindlasti kõvem täissünt sisse, nii kestab pada kauem ja reguleerima peab harvem .
Kui juba mootori lahti võtad ja puhtaks pesed, siis pane kindlasti kõvem täissünt sisse, nii kestab pada kauem ja reguleerima peab harvem .
26-03-2014, 01:22 AM
http://www.popularmechanics.com/cars/how...ts/4232672
Tasuks ka lugeda samast ajakirjast kuuekümnendate lõpu ja seitsmekümnendate alguse samasisulisi artikleid. Google Books abiks. Üsna keeruline värk, kuidas sünt õli oma koha leidis ja mis kõik vahepeal juhtus ning millest levivad müüdid.
Tasuks ka lugeda samast ajakirjast kuuekümnendate lõpu ja seitsmekümnendate alguse samasisulisi artikleid. Google Books abiks. Üsna keeruline värk, kuidas sünt õli oma koha leidis ja mis kõik vahepeal juhtus ning millest levivad müüdid.
26-03-2014, 10:07 AM
See "tavott" mootoris on palju kiidetud M8V avtool, Zigulii õli ja Kamazi õli
26-03-2014, 10:48 AM
Ainuüksi õli sellist pulli teha ei suuda, eks kolvid-rõngad hülsid samuti otsakorral et karterisse sel määral tahma on sisse peksnud...