automoto.ee foorumid

Täisversioon: Moskvitch 412IE õide löömine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Kuna mossekubis on autoteema olemas mõtlesin ,jagada oma moskiito teemat ka siia foorumisse.
Kopeeringud mosseklubist.
Mõtlesin, et võiks teha teema ka enda moskiitost. Lugu hakkas sellest, et maal sai juba mõni aasta vahitud kohaliku lauda taga olevat mosset. Nüüd eelmine kuu läks huvi üpris suureks ning omanikuga rääkides oli ta nõus sellest loobuma, nii ta endale saingi, täpselt ostupõhjust ei oska tuuagi, ju mängis selles rolli porgandi oranž värv ja punane sisu Big Grin.
Plaanideks on ajada asi orginaali lähedaseks siis on tal ka mingit väärtust. Teha on palju ning mõningaid jubinaid olen juba uusi soetanud. Esmalt tuleks ette võtta muidugi keretööd aga need lükkuvad arvatavasti kevadesse. Üllatav oli see ,et kroom detailid on üsnagi heas seisus ning põhja all on alates pükstest roostevaba sumbuti.

Äsja õuele toodud:
[Pilt: 01045086899a1a9.jpg]

[Pilt: 01045086992e6f1.jpg]

[Pilt: 01045087291998b.jpg]

Läigib veel küll:
[Pilt: 0104508733713ca.jpg]

Mootor ärkas ellu mõne pöördega ning tiksub päris hästi, peale oli aretatud miskine žiguli karburaator aga pagasnikust leitud orginaal sai puhastatud ning peale keeratud. Mingiaeg tuleb teha talle ka hoolet.

[Pilt: 0104508741098a8.jpg]

[Pilt: 010450874557ed5.jpg]

[Pilt: 010450874926f2d.jpg]

Kere poole pealt on kõige hullemas seisus vasak tagumine poolraam. Vedru oli tunginud peaaegu pagasnikusse. Ajutiselt aitas taguotsa sirgeks saada saareklots.

[Pilt: 010450875306c78.jpg]

[Pilt: 010450875568ede.jpg]

Sisu on enamvähem ühes tükis, kõige hullemas seisus on juhiiste ja ega parem ei ole ka kunde oma, kui kellegil on patja või tervet istet pakkuda võib märku anda (sobib ka kõrvalistuja oma).

[Pilt: 0104508795c620f.jpg]

[Pilt: 010450880372e41.jpg]

[Pilt: 01045088258ef02.jpg]

[Pilt: 010450934595ee7.jpg]

Kurtna laadalt õnnestus leida terve ring uusi tuleklaase, need leiavad tulevikus oma koha.

[Pilt: 01045088671f063.jpg]

Palj unädalaid läks mööda ning porgand sai transporditud linna ning alustatud kerega. Ajasin 3 sõpra kokku ning lükkasime teise külili.

[Pilt: 010498847786d32.jpg]

Põhiprobleem:

[Pilt: 01049884837fe64.jpg]

[Pilt: 0104988489403ab.jpg]

[Pilt: 01049884950ce17.jpg]

[Pilt: 0104988501767b0.jpg]

[Pilt: 0104988519f2a22.jpg]

Tööga pihta hakatud:
[Pilt: 0104988523612d8.jpg]

[Pilt: 01049885316c43a.jpg]

Õhtuks oli asi nii kaugel, et üks pool on paigas.

[Pilt: 01049884715af20.jpg]

Veel aega mööda läinudBig Grin
Kuna mootor läks soojaks koos esimese radikaga võtsin termostaadi lahti, oma ülesannet ta enam ei täitnud.

[Pilt: 0105015039d1ade.jpg]

Üllatuseks mahtus korpusesse golf 2-he termostaat nagu valatud, uute tihenditega kokku ning nüüd läheb moto üsna kärmelt soojaks ja hoiab ilusti temperatuuri.

[Pilt: 0105015043f61ab.jpg]

Enne kui pimedaks läks tegelesime edasi pagasniku põhjaga.

[Pilt: 0105015037fc2c7.jpg]

[Pilt: 0105015031e0ccd.jpg]

Üldmuljest ka paar pilti.

[Pilt: 01050150338579b.jpg]

[Pilt: 01050150354e072.jpg]

Veel edasiminekut, vanaisa tegi nädalavahetusel tagumise osaga suure töö ning täna lappisin veel mõned pisemad augud ära. Võib öelda, et tagumise poolega on peaaegu, et kõik aga üllatusi võib ikka leida. Bensupaagi puhastasin väljast ära, peaks lähiajal uue värvkihi saama.

[Pilt: 0105056951adcb5.jpg]

[Pilt: 0105056953548f5.jpg]

[Pilt: 010505696141abc.jpg]

[Pilt: 01050569573c0ce.jpg]

[Pilt: 01050569653482d.jpg]

Pagasniku luku hoidja tegin vähe tugevamaks oli teine juba kere küljest lahti tulemas.
Ajutine avaja on selline:

[Pilt: 010505694704151.jpg]

Uue luku ostsin küll ära aga sinna otsa peaks käima veel mingi detail, mis pagasniku lahti teeb, ehk on kellegil pakkuda või jagab pilti milline see välja näeb.

Väike video sai ka tehtud peale karpa ehitamist, vastikust kõrinast sain lahti, nukakett oli lõdva ja generaator lahti. Nüüd käib üpris ühtlaselt aga klapid oleks vaja üle reguleerida, klõbisevad teised.




Võrreldes esimese käimisega peale esimest käivitamist


kuidagi tuttav on Su masina päras avanev pilt. Eelmised lappimised jäävad sinna alles? Karbid on juba vahetatud?
sellises olukorras mosu hankimiseks peab ikka küll palju tahtmist olema...

tagumiste poolraamidega on parajalt nikerdatud. Sinna sobib kenasti karpraud - on hulka vähem nikerdamist Smile
Tsitaat:Eelmised lappimised jäävad sinna alles? Karbid on juba vahetatud?

Mitte mädanenud lapid jäävad alles ning karpide vahetus jääb praegu tulevikku Cool
Tükk aega on möödas ning porgand sai transporditud garaaži. Üsna koheselt sai sisuliselt kogu krempel laiali võetud. Kõige tähtsam oli esijalgu esimene poolraam, silda alt võttes sai selgeks,et raam on väga pehmo, kuna vana ülesehitamine näis mõtetu soetasin tuttava käest tutika raami millelt sain tugeva esiosa.

[Pilt: 010521776158cd8.jpg]

[Pilt: 01052177635f90c.jpg]

[Pilt: 0105217767c6a76.jpg]

[Pilt: 0105217775fe4c4.jpg]

Et raamile kergelt ligi saada tõstsin mootori maha.

[Pilt: 0105217771a7384.jpg]

[Pilt: 010521781971864.jpg]

Survelaager on oma aja ära elanudSmile

[Pilt: 010521789121d50.jpg]

Uus raam hakkab paika saama.

[Pilt: 01052178173cb09.jpg]

[Pilt: 010521781322130.jpg]

Esisilla puhastasin ära ning värvisin üle. Samuti sai külge uus sillatala.

[Pilt: 0105217759d1925.jpg]

[Pilt: 010521782113389.jpg]

[Pilt: 010521782506dc5.jpg]

Hetkeseis siis selline.
[Pilt: 01052177552b0e4.jpg]
Tore vaadata kohe ja ajab omalegi isu peale ! Smile
Kust uued poolraamid leidsid?
(15-12-2013, 23:23 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Kust uued poolraamid leidsid?

Tuttaval oli ning üks on veel.
lauren Kirjutas:Üllatuseks mahtus korpusesse golf 2-he termostaat nagu valatud, uute tihenditega kokku ning nüüd läheb moto üsna kärmelt soojaks ja hoiab ilusti temperatuuri.

Uskumatu kuhu oleme jõudnud sealt, kus lääne tehnikat vene juppidega remonditi Smile
No ma siit distantsilt kommenteeriks, et õide lüüa sul seda aparaati kohe kindlasti ei õnnestu, kuna juba oma alg-inseneerlikult-ülesehituselt see riistapuu seda polnud. Sõidukorda saad aga ta heal juhul kindlasti.
Wink
Golf 2he siledad tuled peaks kah sobima suht lihtsalt ette. Jõudu ikka selle "õitsemise" pidurdamisel ikka. Big Grin
bmw e28 tuled olid minuomale ette pandud, olulist ratsimist polnud küll tehtud. Näitasid kenasti isegi vanade pirnidega...
Korralike reflektoritega esituled sain koos sillatalaga, need peaks tulevikus oma koha leidma. Eks selle õide löömisega on nagu on, mõne jaoks mitte, minu jaoks vast küll. Pigem võib öelda, et teisele ringile saatmine või sulatusahjust päästmine.
Kui tahta kuskile jõuda ajasin end garaaži alla ka pühadel. Võib öelda, et keretöödega on sisuliselt kõik, kuigi üllatusi võib ikka olla. Viimase asjana nikerdasin paika vasakpoolse karbi.
[Pilt: 1002034_604916626238333_1933126807_n.jpg]

[Pilt: 1002034_604916626238333_1933126807_n.jpg]

Põhi on saanud peaaegu täies ulatuses 2 kihti mastiksit, eks edaspidi tuleb üks lõputu keemiaga möllamine.
Mõni aeg tagasi vedasin surveka garaaži ning pesin puhtaks kapotialuse. Sai teist siis nühitud ja terasharja kettaga üle lastud.
Oleks vaja nüüd värvikood teha ning saab kapotialuse üle võõbata Cool

[Pilt: 010534313397803.jpg]
Mis värvikoodi, võta parem pidurivõimendi kohapealt jupp orginaalvärvi kaasa Rolleyes
Seda küll, värv õnnestus saada bensupaagi luugilt, numbri all oli hea pleekimata koht.
Tänaseks hakkab auto pool vaikselt looma. Keretööd on lõpetatud ning vaikselt teen eeltöid värvimiseks.
Kapotialune sai endale värske olemise ning enamus detaile on tagasi keeratud.

[Pilt: 01054192677f8b9.jpg]

[Pilt: 0105419269d4d86.jpg]
Põhi on nüüdseks saanud paar kihti värvi.

[Pilt: 0105498557f19a4.jpg]

[Pilt: 0105498547db34a.jpg]
Pelgalt õidelöömisest saand juba peaaegu kapitaal remont! Edu
kas keevituskohti vähe üle ei tahtnud käiata? oleks vähe viisakam jäänd. Paistab kaugelt väga palju üleliigset metalli keevisõmbluste peal.
Edu ikkag!
Lehti: 1 2 3