automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uunikute 13. Talveralli 22.-23. veebruar 2014 LÕPPTULEMUSED
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
2008 aasta ralli jääb meelde sellega, et kõik neli aastaaega mahtus ühte ööpäeva, lahe!Rolleyes
Mul ei unune iial, kuidas minu ees sõitnud roheline sovjeti roller törts peale starti ennast Sakueelse maanteeviaduktijuures külili paigutas. Oli Homomaagiga törts tegemist (juuksedpüstipeas), et ühestükis mööda libiseda. Eriti jäi veel meelde tõik, et ega tublit rollerimeest üks närune kukkumine ei morjenda - finišis oldi kenasti kohal.
jaa, oli ilus ralli 2008. tiimis oli 20 inimest ja poisid maikade väel, niiguid suiti. noja siis see KaPo trall kah Big Grin
esimene kord ei unune iial Wink
jah 2008 oli ikka legendaarne ralli, sopp oli mõnus, lisaks sai mu "Ly on libu" volvol miljon korda küte otsa, viimane kord pühap kojuminnes, siis sai veel liinibussiga Rummu-s kütet toomas käidud ja trahvi suutis ka veel politsei 24 veeburaril (see oli pühap) teha, sest tagavööd olid lahti
Oleks pakkuda kaks tüdrikut (Evelin ja Kaie) kellegi auto pääle Wink Nad on pretensioonitud, lõbusad ja valmis täiega kaasa lööma/ rallima! Kui sinu autos võiks veel kaks tiimiliiget olla, siis võta ühendust Eveliniga 51 64 125 ning pange plaan paika!
Eile käisin Tagadi kandis natuke külateid kaemas. Kui nüüd midagi väga drastiliselt ei muutu, siis kordub 2008.

Õnneks on ka varjulisemates kohtades jää enamvähem sulanud, üksikud kohad on veel väga libedad. Valdavalt on kruus väljas.
Neljapäevaks lubab küll veidi lund ja paar miinust, aga ehk ei muuda see siiski olukorda väga hulluks.


Priit, kas lisakatse ikka tuleb selle perspektiivi järgi? Jäärajast pole ilmselt juttugi, pigem porirada?
peab märkima ka et pingutan veel kõvasti VW Golfi kallal, kuid kui peaks juhutuma , et ma tõesti ei saa mootorit käima võtan asendus autoks Fiat Uno , peaks juba kuuluma küll sinna klassi , mida igapäev tänavapildis kohe kindlasti ei leia.

Edu rahvaleRolleyes
Võiskond 204-le lisandus üks kaardilugeja! Raha kantud! Auto ka peaaegu stardivalmis Smile Käivad veel viimased testsõidud!

Kalle
Kuna isand Wagoneer ööbib garaazis kus interneedus ei levi, siis teatan et umbes 2 kuu jagu tööd on umbes veel.......


Võrdluseks 2 kuuga on tehtud umbes 2 aasta töö, siis peaks paar tundi veel varuks jääma....Big Grin
Raisk, käsi kipub vaikselt Golf II järgi sirutama, mida Priit aga paraku EI LUBA kaasata. Transporteri elektriprobleemid on hetkel mureks. Kui saab lahendatud ja reedel veel nokitsemise lõpuspurt tehtud, siis oleks nagu ilus nädalavahetus ootamas. Smile Ainult aeg, aeg, aeg... katsetamiseks ei jää teist üldse.
155. Seat Marbella tuleb 3 sõitjaga.

Selgus, et mingitel hägustel põhjustel ei mahu juhi selja taha mitte midagi või kedagi Big Grin
Et siis pisike videoke teoreetiliselt lisakatsest Ohekatku krossirajal ,mis Teid ees ootab. Kas see TÄPSELT selline saab olema ja kui palju ja kuhu me rehve paneme, et jõuvankreid suunata väliskurvidesse jms, selgub laupeva ennelõunal täpsemalt Wink Täna hommikul oli rada liga-liga libe, peal selline 5-sendine lägakiht. Muud teed on "vahelduvate oludega": samasugune läga, suured porilombid jms, siis vaheldus läga kiilasjääga metsavahel. Mis sellest alles jääb laupäevaks - pagan teab Big Grin Aga tundub, et tuleb üks järjekordne kerge ekstreem-Talveralli Cool Muidugi muudest teedest liikuvat pilti ei pane Toungue
Aga püüdsin sõita nii, nagu oleks kõige ohutum aga kõige lõbusam ehk eks me peame kuidagi nii jõuvankreid rehvidega suunama! Aga siit ka raudne käsk-soovitus: kes vähegi tahavad seal lustida, siis KIIVRID on peas ja kuni 2 tegelast jõuvankris!
Tuletan veel ka meelde, et homme on maksmise viimane päev ja homme õhtul 19-21 on viimane numbrikleepsude jagamine enne laupäeva hommikut! Vt. Juhend.

Sinutoru on HD kvaliteedi nii maha võtnud, et GPSi kiirust pole hästi näha aga riskimata, hüppamata ja rada lõhkumata sõites üle 60 sisse ei saanud, pigem on kiirus seal 30-40 vahel sellistes oludes - alajuhitava Quattroga. Vaegvedustel veel oluliselt vähem.
Edit. panin vimeosse, seal hea kvaliteet. Nüüd ka allservas GPS kiirus näha.
Ma hakkan kileriideid otsima. Priit pane esimesse postitusse uus logo üles ja telli uued kleepsud.
(16-02-2014, 22:15 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kuna isand Wagoneer ööbib garaazis kus interneedus ei levi, siis teatan et umbes 2 kuu jagu tööd on umbes veel.......
Võrdluseks 2 kuuga on tehtud umbes 2 aasta töö, siis peaks paar tundi veel varuks jääma....Big Grin

Homme(krt täna siis) on tähtis päev. IHC käivitus. Ja kui see peaks õnnestuma siis on kolmapäeva hommikuks treila tellitud millega ARK külastus ette võtta.
Komplekteerida on veel jäänud uksed, bena paagi kronsad uued teha ja paak alla panna. Istmetele mingid raamid tekitada,et saaks tooli kuhugi toetada. Esi ja tagaklaasid ette panna. Eest taha uued tulede juhtmed vedada, ülejäänud tulede pistikud lahti lammutada ja ära puhastada. Hommikul saan Laki autost parandatud radika ka kätte ja siis peaks kapoti alune koos olema. Ahjaa geneka laadimine tuleb ka veel leiutada. Noh ja igasugu muud nipet näpet on ka veel teha(teised rehvid peale panna, pidurid ja sidur ära õhutada, tripmaster paigaldada jne) Big Grin
Ilma võitluseta alla ei anna Ra..k!

Nüüd väike unesuts kuna kell 7.30 peab oma põngerjad laiali vedama.
Seoses käeluu probleemidega on pisut takerdunud autobussi ehitus ja kuna südametunnistus ei luba alla 7 tonni rajale tulla siis kahjuks peame tänase seisuga loobuma. Suuri perusid hobuseid on sant taltsutada väheste esijäsemetega. Siiski uuel aastal uue hooga.

tai
Enne, kui stardinimekiri paika saab, palume peakorraldajalt luba autot vahetada Smile
Kui kõik plaanipäraselt läheb (TÜV, tessõit, jne.), siis ekipaazh nr 56 vahetaks saapamaa toodangu baieri raua vastu.
BMW 1602 '73
[Pilt: 1920065_627064480661945_1763283342_n.jpg]
Teeme autod kergemaks:

Ekipaaž nr 104 3 võistlejat

Ekipaaž nr 128 3 võistlejat

6 võistleja eest ülekanne tehtud
Mis saab olla selle vastu, kui autod vanemaks muutuvad? Samas võiks siis mõni "igav ja tavaline" Ritmoks muutuda Big Grin Võidaksid kõik...
Ritmo on "kuumas" reservis na vzjakih požarnõh ja ämblikud silindritest juba välja köhitud.
Olen avatud pakkumistele Ritmo osas.
Samas pean hoiatama, et kolhv võib muutuda kopeikaks, kuna kolhvil ei taha hammasrihm väga hästi peal püsida.
Varumasin siis tibukollane Vaz 21013.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16