automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 52 mootori tööjärjekord?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oleks vaja teada Gaz 52 mootori tööjärjekorda. hea oleks kui saaks pilte või joonist. Tänu sellele et pean vahetama küünla juhtmed jagajast küünlani unustasin kirja panna tööjärjekorra.
Võtad vana ajalehe,keerad punnid,paned igasse küünlaauku ja keerad vändast mootorit ringi. Näed kohe millises järjekorras punnid lendavad.....
Ja osadel plokikaantel lausa järjekord valatud plokikaane peale....Wink
mootori peal on mingi nool mis läheb kabiini suunas. aga kuidas aru saada milline on õige auk jagajal kuidas seal se asi on?
Ise veel noor ja teen oma ajajooksul alles 2 autot. Sigulil on jagajapeal kirjas numbrid 1,2,3,4
Tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4 nagu ikka r6 mootoril.
Esimese silindri juhtme jaoks on jagaja kaanel nr1 märgitud ja ülejäänud lähevad pöörlemise järjekorras.
Kindlam on 1 silindri küünal maha võtta ja vaikselt mootorit keerates näpuga küünlaaugul näppu hoides leida hetk, kus surve lõpeb ja jagajasse vaadates millisele klemmile rootor osutab on 1 silinder.
Vagahea mida ootasin on teada. nüüd homme hea edasi pusida. loodan et võtab elu sisse peale 5a seismist. Kas keegi kedagi Valgamaalt teab kes tegeleb nende remontimisega või teist keegi elab ise Valgamaal. kui rohkem abi vaja on siis saan küsida ja vajadusel saab tema aitama tulla
(23-11-2013, 00:26 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4 nagu ikka r6 mootoril.

kuskilt mälumangust jäi meelde küsimus: Mida ühist on Viina hinnal ja GAZ-51/52 mootoril?

vastus oli: 15 viina(3.62) 4 peale.
ehk siis tööjärjekord: 1 5 3 6 2 4

OT lõpp
see on küll huvitav lähenemineSmile
Huvitavat pole midagi.
Nõuka-ajal tehnikumides sageli läbivõetu muul moel meelde ei jäänud, kui et meister pidi teooria siduma päriseluga.
Sealt see "viisteist pudelit kolm kuuekümnekahest neljapeale" pärit ongi Wink.