automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kasutatud autode ostmise mõtekusest.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
(21-06-2019, 13:51 PM)roosteuss Kirjutas: [ -> ]Vähemalt mina olen jõudnud  tõdemuseni ,et kas ma olen siis tõesti nii vähe väärt et sõita igapäevaselt mingi roostes ja kohe laiali pudeneva roobiga.Kõik taandub lõpuks  muidugi rahakoti suurusele aga joosta juba autoga peaaegu kaasa või lükata jalaga hoogu  ja taguda rusikaga rinnale ,et mina liisingut ei maksa,olen vaba mees vabal maal.Sõidan ka kasutatud autoga aga loodan et vähemalt kümme aastat ei pea veel tutvuma igal hommikul Kuusakoski hinnakirjaga ,et kas täna viimaseks sõiduks õige päev.

Miks vana auto tähendab roostes ja laialipudenevat autot? Minu meelest teps mitte. Siin on küsimus omanikus, kes kuidas oma autot hoiab. Auto vanus ei näita mitte midagi. 

Mina teen täiesti ebarentaableid otsuseid oma 23 aastat vana Audi osas (igapäevaauto mul ja 20 000 aastas sõidan). Pidanud teda vähem, kui 2 aastat, selle aja jooksul täielik ülevärv, roostet 0, kõik detailid vahetatud originaalide või parimate B-varuosade vastu. Ja just lasin ka sisu mitte odava sadulsepa juures üle käia, maksin jälle mõnusalt aga originaalkangast taastati ka sisu kulunud ja katkised kohad kõik ära. 
Ma tean lisaks endale mitmeid isikuid, kes oma vanu kärakaid väga eeskujulikult hoiavad. Ja tänu sellele need ka kestavad. Ehk siis puudub lihtsalt vajadus uuema auto järele, mis juhul kui just liisingusse ei võta uhiuut, ka suuremaid kulutusi nõuavad. Ja siin ongi kompott - et vana auto, kui ta on korralik ja viisakas, pakub lisaks ülalpidamise odavusele ka väga mõnusat emotsiooni. Sest kui miski sind väga hästi teenib, siis lihtsalt pole ju põhjust välja vahetada. 

Vastukaaluks olen omanud ka I gen Ford Mondeot ja selle kere lihtsalt haihtus atmosfääri kiiremini, kui ma suutsin seda kokku lappida. Kõik lakk oli maha koorunud ja nägi nii ropp välja, et tehniliselt täiesti Antsu viiuli sõitsin ma rauda ja asi oligi tehtud. See tõesti ajab kopsu üle maksa, kui on vana auto, mis on lihtsalt ront ja mille roolis on häbi sõita.
Veneaja lõpus oli meie peres BMW 340 ja emal oli selle "vanaaegse" autoga väga piinlik sõita, kasutas suuri päikeseprille ja kübarat, et keegi ära ei tunneks.

[Pilt: 260px-BMW_340_1950.jpg]

Teemasse kah - endale sai ostetud eelmise aasta alguses 3a vana Opel, 3x odavamalt kui poe hind. Varuosadele on kulunud pooleteise aastaga 0€, vaid õlivahetused.
(21-06-2019, 16:24 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: [ -> ]Mina teen täiesti ebarentaableid otsuseid oma 23 aastat vana Audi osas (igapäevaauto mul ja 20 000 aastas sõidan). Pidanud teda vähem, kui 2 aastat, selle aja jooksul täielik ülevärv, roostet 0, kõik detailid vahetatud originaalide või parimate B-varuosade vastu. Ja just lasin ka sisu mitte odava sadulsepa juures üle käia, maksin jälle mõnusalt aga originaalkangast taastati ka sisu kulunud ja katkised kohad kõik ära. 
Ma tean lisaks endale mitmeid isikuid, kes oma vanu kärakaid väga eeskujulikult hoiavad. Ja tänu sellele need ka kestavad. Ehk siis puudub lihtsalt vajadus uuema auto järele, mis juhul kui just liisingusse ei võta uhiuut, ka suuremaid kulutusi nõuavad. Ja siin ongi kompott - et vana auto, kui ta on korralik ja viisakas, pakub lisaks ülalpidamise odavusele ka väga mõnusat emotsiooni. Sest kui miski sind väga hästi teenib, siis lihtsalt pole ju põhjust välja vahetada. 

Ma olen ka ehitanud endale 3 autot,lihtsalt ülevärve ei viitsi kokku lugeda ja alati leidsin oma tegevusele õigustuse.Nüüdseks olen jõudnud tõdemusele et parem sõidan tagasihoidlikuma aga uue autoga kui lapin vana ja pidevat hoolt nõudvat luksust.Viimase kolme  ja poole aastaga olen sõitnud kolme autoga,esimene poeuus Skoda Fabia mille tagasihoidlikust varustusnimekirjast puudusd ainult esimesed parkandurid ja tulepesurid,aastaga 18000 km ja proovimüügil läks nagu soe sai ,hinnahävingut oli peaaegu nelisada eurot,0 eurot hooldusele.Lihtsalt oli soov soetada auto kuhu  mahuks sisse 2 jalgratast sest ei ole tahtmist neid vedada ei katusel ega taga.Vahepeal tuli pool aastat sõita oma vana BMW-ga ja siis ma sain aru kui palju hoolt tahab 22 aastat vana auto,lõpuks hakkas roosteuss kiiremini järama kui eest lappida jõudsin ,pluss igasugu pisiasjad.Tänaseks päevaks olen poolteist aastat sõitnud Skoda Yetiga  mis ostuhetkel oli aasta ja 8 kuud vana.Teinud ühe ülevaatushoolduse ,mis maksis 36 euri ja ühe tava hoolduse mille tööandja kinni maksis.Ära ka tüütas kui naine jälle konstanteeris  et mida sa seal auto juures jälle lapid,just parandasid midagi.Parem lähen naisega kuhugi välja kui auto alla ronin.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14