automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: lada tungi tugevus/tõstejõud?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Jätkuvalt, hüdraulika või siis suru õhk on selliste asjade puhul teema. Vähemalt minu silmis - olen piisavalt palju pidanud tavaliste tungraudadega tunkima ja minul on asjast siiber saanud.

Mehaanilised tõstmise võimalused oleksid kasulikud siis, kui hommikul paned asja paika ja siis kui töö valmis võtad maha - kui päevas mitu korda peab seda asja tegema, siis muutub asi maru tüütuks.

Aga tee nii et endale sobib.
(30-12-2013, 20:01 PM)phyl Kirjutas: [ -> ]Jätkuvalt, hüdraulika või siis suru õhk on selliste asjade puhul teema. Vähemalt minu silmis - olen piisavalt palju pidanud tavaliste tungraudadega tunkima ja minul on asjast siiber saanud.

Mehaanilised tõstmise võimalused oleksid kasulikud siis, kui hommikul paned asja paika ja siis kui töö valmis võtad maha - kui päevas mitu korda peab seda asja tegema, siis muutub asi maru tüütuks.

Aga tee nii et endale sobib.

õige
ja sealt tuleb järgmine jada: tüütus=lohakus=õnnetus

ega ei ole küll mugav iga päev kuskilt välja koukida mingeid eraldisesivaid jurakaid ja siis neid paika sättida ja hiljem kokku pakkida
selleks oleks siis ikka parem kas käru külge kinnitatud mehhaanilised või tõesti ka hüdraulika aga viimane läheb vist kalliks.
UAZiku tungrauad (nagu üleelmises postituses pildil) peaks toimima küll. Neid on vast parem loodi timmida kui (odavat) hüdraulilist, ka tugevusvaru peaks piisama.

Igasugused küjetoestusega asjad (a la Lada ja Mercedes) ei lähe mitte, neid ei saa piisavalt stabiilseks. Ikka alt toestav asi peab olema.
Reedan saladuse siis mille jaoks on mul neid tugijalgasi tarvis: http://www.kuldnebors.ee/search/kodu/aed...et#image_0
Sarnase asja tegemisel, aga minu oma on suurem,rängem(täis metallist),kiiremini vet soojendav jne.
Ideeliselt jah tugijalgasid ei kruvi päevas mitu korda üles-alla vaid korra vb. paari nädala jooksul.
Kuna teen kümblustünni omale ja ei ole plaan seda välja laenutuda, siis vaevalt, et neil ( http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et ) hiina tugijalgadel keere või hammasrattad ära kuluvad.
Kuigi jah hüdraulikaga oleks mugavam(aga tunduvalt kallim) ja topelkeermega tungiga turvalisem(ebamugavav)
Algselt oli plaan osta respost: http://www.respo.ee/et/Lisavarustus/21
Momendil idee kaldub selle pmkaubamaja.ee 1500kg tugijala poole, kuigi vaja need käruraami kõlge võluda ja 90¤ nurka muutma panna ja lõpuks veel ära tsinkida.
Aga eks ma veel kaalun, kuna oma töö ka maksab ja vb tõesti kõige odavam kokkuvõttes ikka osta respost need 99 Eur tk. maksvad.
Miks seda tünni nii täpselt timmima peab? Kas mingid fikseeritud pikkusega jalad ei või olla? Mis see teeb kui vesi on natuke viltu? Wink
Pontu pani kümnesse! Selle projekti jaoks kärab kandiline toru mis mahub teise sisse ja mõned läbivad avad. Ära keera vinti üle!
(30-12-2013, 22:18 PM)juss Kirjutas: [ -> ]Sarnase asja tegemisel, aga minu oma on suurem,rängem(täis metallist),kiiremini vet soojendav jne.

Tundub huvitav asi olema. On sul sellest mõni pilt ka?

(30-12-2013, 22:18 PM)juss Kirjutas: [ -> ]Aga eks ma veel kaalun, kuna oma töö ka maksab ja ...

Pisike OT ka siia, teemaalgataja ehk ei pahanda Smile
Tihtipeale kohtab erinevate projektide juures fraasi "...kuna oma töö ka maksab ja ..."
Huvitav, mismoodi on oma lõbuks garaasis veedetud ajal hinnasilt küljes, aga kui lihtsalt pühapäev diivanil lesida telekapult näpus, siis see aeg on justkui tasuta käes Big Grin
See asi ei pea olema loodis. Piisab, kui on enam-vähem maakeraga samapidi.Toungue

Mina endale teeks kolmepunktilise toestusega: taganurkadesse tavalised sõrm-august-läbi nurgapostid ja tiislile kruvitav tugijalg, näiteks seesama PMK oma.

Nurgapostid saad rahumeeli tsinkida lasta, tugijalg tee eemaldatav. Vaevalt see ajam tsinkimise üle rõõmustab.

Ning kuna vaevalt Sa asfaltplatsidel kümbled, ära unusta tugijalgade alla toetuspinda suurendavaid plaate. Mingist 15mm veekindlast on sinna küll, aitab ka kõrgustevahet täpseks praavitada.

Tee siis teema ka: idee on huvitav.Cool
Suuremtes ehituspoodides (vähemasti Espak) on saadaval ka trapetskeermega keermelatid ja mutrid, jäid enamuses vahemikku 20-40mm. Saab piisava tugevusvaru ja nii täpselt paika kruvida ei kuskilt kõikuma ei jää.
Säärase asja lahendusena nägin sõrmfiksaatoriga tugiposti, http://www.respo.ee/et/Lisavarustus/21
Oli ühel tünnirendiga tegeleval poistel kärul küljes ja toimisid hästi.
(30-12-2013, 22:18 PM)juss Kirjutas: [ -> ]Sarnase asja tegemisel, aga minu oma on suurem,rängem(täis metallist),kiiremini vet soojendav jne.

See?
Kunagi sai midagi lada tungiga tehtud kui koormus suureks läks läks hammasratas partsti puruks ja oligi jokk!Sad
Soovitaks ka trapetskeermega latti. Olen kasutanud masinate ja kerede tõstmiseks kättejuhtumise tõttu Pontiac TranSpordi tunge, keerutades neid nii akudrelli, kui pneumovõtmega ja eriti pikalt need vindid ei pidanud.
Ostsin tööriista marketist 1300 kg tugijala. 80+ euri tk.
Kui aus olla, siis vaevalt ise tehes odavam tuleb, kuna puudub enda ka treipin ja tsinkimisvõimalus 250 km. kaugusel.
Lehti: 1 2