04-04-2014, 14:01 PM
Lehti: 1 2
04-04-2014, 15:35 PM
Üks tee nelikend oli ka kunagi oksjonil millel vist kolme faasiline elektri mootor oli starteriks pandud.
Kas el. mootor teeb 900 pööret? Kui nii siis teeb mootor selle rihm-reduktori pärast vähem pöördeid. 900 pööret mootoril käivitamisel on ikka jõhker. anna korra starterit ja läheb.
Kas el. mootor teeb 900 pööret? Kui nii siis teeb mootor selle rihm-reduktori pärast vähem pöördeid. 900 pööret mootoril käivitamisel on ikka jõhker. anna korra starterit ja läheb.
04-04-2014, 16:04 PM
Jah elektrimootor teeb 900 pööret vända otsas on lisaks rihmaseib see on sama suur kui originaal. Algul kompressioon maha siis käima kompress peale ja kui käima läheb siis rihm lõdvaks ja konksuga maha. Mootor ise on hingede peal poolraami küljes.Hingede otsad on veidi koonuses siis hõlpsam paigaldada.
05-04-2014, 17:44 PM
Kui kusagil el. võrgust kaugel eemal välja peaks surema .... siis päästab ainult käima jooksmine ??
05-04-2014, 19:36 PM
(05-04-2014, 17:44 PM)rocker Kirjutas: [ -> ]Kui kusagil el. võrgust kaugel eemal välja peaks surema .... siis päästab ainult käima jooksmine ??Üldiselt on ka aku peal ja käivitub aga mitte külmaga. Lükkan koduümbruses lund rohkemat ei midagi kui on häda siis ulatab ja kaabel või vean autoga lähemale aga seda pole viimase 13a. jooksul vaja olnud.
Lehti: 1 2