Minu andmetel oli 3 erineva kerega ja 5 nimega Coupe\'sid.
Kiemen Coupe e. Coupe \"L\"
Toodeti: 1965..1968a.
VIN: 32*
On olemas ka Kiemen Rallye Coupe
Toodeti: ei tea millal, aga tõenäoliselt vähemalt 1968a
VIN: 32*
Samas kui see tavalisemat kupeed kutsuti Coupe, Coupe F või Coupe \"LS\" või või \"Kadett LS\".
Toodeti: 1968..1972
VIN: 92*
LS - S - tähendab, et on \"fastback\" kere.
tavalisem Rallye Coupe F / \"LS\"
Toodeti: 1968..1972
VIN: 92*
Ja veel .... Olympia Coupe
Toodeti: 1968..1970a
VIN: 99*
1970 - asendati Olympia kadettid Ascona A\'ga.
Noh ja peale selle kõige liigitatakse Kadett B\'sid - Kadett B1 ja Kadett B2.
Kusjuures Kiemeneid on olemas mõlemat liiki.
B2 Kiemen on vist kõige haruldasem.
No ja USAs oli midagi Olympia taolist.
Kiemenid olid 1100 N ja 1100 S mootoritega.
Kiemen Rallye oli 1100 SR motoga.
Tavalist Coupe\'d toodeti
kuni 1970a: 1100 N, 1100 S, 1100 SR, 1500, 1700 motodega
1970..1972: 1100 N või 1200 mootoriga.
\"Tavalist\" Rallye Couped: 1100SR või 1900cc.
Ja Olümpia kupeel olid: 1100 SR, 1500, 1700 ja 1900cc.
ehk aitab