automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kadett B Coupe-d
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siin mõni aeg tagasi Kadett B-sid veidi lähemalt uuritud ning jäi silma huvitav fakt. Nimelt Kadett B-st toodetud kahte erinevat kupeeversiooni (kusjuures paralleelselt): Coupe F ning nn. Kiemencoupe (mis paistab oma nime olevat nime saanud tagaakende juures asuvate ventilatsiooniavade järgi).
Paar illustratsiooni ka:

Kiemencoupe:

[Pilt: 10.jpg]

[Pilt: BuicksKadett.JPG]

Coupe F


[Pilt: Prospekt%20CoupeFRallye.jpg]

[Pilt: kad_b2.jpg]

Oskab ehk keegi seletada, et miks nii?
Emm... mina ei suutnud samuti sellele mingit loogilist seletust leida. Lugesin kuskilt, et lihtsalt selle pärast, et see F variant on veidi sportlikum ja nooruslikum. Et nagu teisele sihtgrupile veidi.

Samuti ma tean, et sellest alumisest variandist tehti ka n. Rallye varianti ehk siis millel oli tahhokas ja paar triipu külje peal ja veidi rohkem jõudu.
Minu andmetel oli 3 erineva kerega ja 5 nimega Coupe\'sid.

Kiemen Coupe e. Coupe \"L\"
Toodeti: 1965..1968a.
VIN: 32*
[Pilt: Prospekt%20CoupeKieme.jpg]

On olemas ka Kiemen Rallye Coupe
Toodeti: ei tea millal, aga tõenäoliselt vähemalt 1968a
VIN: 32*
[Pilt: Prospekt%20CoupeRallyeKieme.jpg]

Samas kui see tavalisemat kupeed kutsuti Coupe, Coupe F või Coupe \"LS\" või või \"Kadett LS\".
Toodeti: 1968..1972
VIN: 92*
[Pilt: Prospekt%20CoupeF.jpg]
LS - S - tähendab, et on \"fastback\" kere.
tavalisem Rallye Coupe F / \"LS\"
Toodeti: 1968..1972
VIN: 92*
[Pilt: Prospekt%20CoupeFRallye.jpg]

Ja veel .... Olympia Coupe Wink
Toodeti: 1968..1970a
VIN: 99*
[Pilt: Prospekt%20OlyCoupe.jpg]
1970 - asendati Olympia kadettid Ascona A\'ga.


Noh ja peale selle kõige liigitatakse Kadett B\'sid - Kadett B1 ja Kadett B2.
Kusjuures Kiemeneid on olemas mõlemat liiki.
B2 Kiemen on vist kõige haruldasem.

No ja USAs oli midagi Olympia taolist.


Kiemenid olid 1100 N ja 1100 S mootoritega.
Kiemen Rallye oli 1100 SR motoga.

Tavalist Coupe\'d toodeti
kuni 1970a: 1100 N, 1100 S, 1100 SR, 1500, 1700 motodega
1970..1972: 1100 N või 1200 mootoriga.
\"Tavalist\" Rallye Couped: 1100SR või 1900cc.

Ja Olümpia kupeel olid: 1100 SR, 1500, 1700 ja 1900cc.



ehk aitab

Smile ja see viimane pilt ka veel... ossa juudas küll! krt ma olen vist ikka liiga hilja sündinud.

Muideks tänud astronale... mõnus ja väga asjalik ning hariv jutuke!
uglyant Kirjutas:Smile ja see viimane pilt ka veel... ossa juudas küll! krt ma olen vist ikka liiga hilja sündinud.
Mai tea, mulle meeldivad ikka 21sajandi tibid rohkem.
Big Grin tegelt rohkem nagu kogu pilt muarust on selline pärl... kogu see kupatus kokku on IHAN JEESSS!
Fotograafi töö \"kah\" Big Grin perfektne. Mõtlen, seda, et kuskilt peegelduste pealt pole pildistajat näha. Vanasti oli see päris keerukas.