automoto.ee foorumid

Täisversioon: Honda Civic I.gen
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Peaks siis väikest projektipäevikut ka oma masina taastamisest, hiljem ka endal hea ülevaade olemas mis tehtud, peale paksu pildialbumi ka väheke juttu.

Masin siis sattus minu käsutusse seoses sellega et tuttavale pakuti vanarauda mis tuleks ära viia ning selle vanaraua sisse kuulus üks auto. Kuna tuttav teadis et olen igasuguste vanemate masinate huviline, siis kutsus mind vaatama. Seisnud oli Civic oma neli aastat oma viimasest sõitmisest, välisplekkidel oli väike rooste siin ja seal aga isegi põhjaalune ei tundunud väga hullus seisus olevat. Ka oli tal aku peal ning kui õhupuhastajast natuke topkat kallata ärkas masin ellu. Kuna aga hinnas ei saanud esmalt kokkuleppele, siis lasin masinal oma kohapeal natukene veel seista. Eelmise aasta kevadel sai aga masin ära toodud, kusjuures sõitis täitsa omal jalal ühest linnaotsast teise.

[Pilt: 0105055329e6b7a.jpg]

Vormistatud said paberid oma nimele, uued numbrid ning kolmeks kuuks kindlustus. Sai mõni sõit temaga küll tehtud kuid väsind mootor ja hirmus soov masin siiski korda teha põhjustas selle et sai soetatud kolmanda generatsiooni civic 1,5 mootoriga mille süda siis leidis uue koha esimese generatsiooni kerel.

[Pilt: 01050552837a952.jpg]

[Pilt: 010505527759456.jpg]

[Pilt: 0105055345e4570.jpg]

Originaal mootori kinnitused said natuke modifitseeritud uue mootori tarbeks ning poolteljed õigesse mõõtu treitud. Poolteljed said siis uue mootori ja viiese kasti sisemised otsad ja auto orig. pooltelgede välimised otsad + siis mitmete mõõtmiste tulemusel saadud uued pikkused. Kere liikus märksa nobedalt edasi kuid pikkade talve õhtute nokitsemiseks korjasin kere pulkadeks, sisu välja ja auklikud plekid põhjaalt lõigutud.

[Pilt: 01050553412603d.jpg]

[Pilt: 010505534306c77.jpg]

[Pilt: 0105055285d17b2.jpg]

[Pilt: 010505529162b44.jpg]

[Pilt: 0105182013506d5.jpg]

[Pilt: 0105182045644b6.jpg]

Algne kere hea seisukord ei olnudki enam nii hea kui tundus. See õhuke jaapani plekk oli suhteliselt hästi endale korrosiooni külge võtnud ning põhjaalusest sai välja lõigutud üpris suured tükid.

[Pilt: 0105055337ea445.jpg]

Kuna netiavarustes otsides ei leidnud head nippi kuidas tihendiga klaasi ohutult eemaldada (va. tihendi puru lõikamine) siis sai kunagi kuskil nähtu põhjal klaasid eest võetud niimodi.

[Pilt: 0105055323d5732.jpg]

[Pilt: 01050553257b665.jpg]

[Pilt: 010505532730a33.jpg]

[Pilt: 0105055321e081b.jpg]

Kere käis liivapritsis (Priaal OÜ - soovitan. Hind, kvaliteet ja kiirus väga head) ja peale pritsi nägi välja ta selline.

[Pilt: 010518205326ff0.jpg]

[Pilt: 0105182061860d8.jpg]

[Pilt: 01051820738da3b.jpg]

[Pilt: 0105182083e2be7.jpg]

[Pilt: 01051820896e663.jpg]

[Pilt: 01051821114060b.jpg]

Peale pritsi sai katuselt ja külgedelt liivapaberiga värv eemaldatud, liivapritsitud kohad lihvitud ja terve kere epokrundiga kaetud.

[Pilt: 010518212546915.jpg]

[Pilt: 0105182153347cd.jpg]

[Pilt: 01051821595f094.jpg]

[Pilt: 0105182165067af.jpg]

[Pilt: 010546235730a78.jpg]

[Pilt: 0105462361dcc4e.jpg]

Sai ka alustatud põhjaaluse taastamisega

[Pilt: 010546238186489.jpg]

[Pilt: 010546238705526.jpg]

[Pilt: 0105462365dcf60.jpg]

[Pilt: 0105462373a3bb8.jpg]

[Pilt: 01054623797c9a4.jpg]

[Pilt: 0105462389a47af.jpg]

[Pilt: 0105462395fb7d4.jpg]

Hetkeseisuga siis põhjaaluse tegemise juures kõige suurem auk jäänud teha, pagasiruumi põhi. Kuna aga tagumiste õõtsade kinnituskohad, ja üldse see tahumine ots tundus kuidagi "pehme" siis sai meisterdatud selline asi.

[Pilt: 0105535827b6273.jpg]

[Pilt: 0105535833c56ab.jpg]

[Pilt: 010553582901443.jpg]

Samuti on tänase seisuga veljed niikaugel et saab värvima hakata. Originaal valuveljed olid 12 tolli mis masinal all, kuid kuna sain masinaga kaasa accord mk1 plekkveljed mis 13 tolli ja sama totaka 4x120 poldivalemiga siis sai lastud teha 4,5 tolli laiadest plekkvelgedest esimesed kaks velge 7 tolli laiad ja tagumised 8 tolli laiadeks.

[Pilt: 01051820031510c.jpg]

[Pilt: 0105181975c9832.jpg]

[Pilt: 01051819393b65c.jpg]

[Pilt: 01051819271bce5.jpg]

Piltidel olevad veljed siis mõlemad 8 tollised, 7 tollised mis ette tulevad veel tol hetkel ei olnud valmis.
Peale liivapritsi ja kruntimist näevad veljed välja siis sellised.

[Pilt: 0105535855605e4.jpg]

[Pilt: 0105535859c39d0.jpg]

[Pilt: 01055358613f83a.jpg]

[Pilt: 0105535867818a5.jpg]

[Pilt: 010553587337b5c.jpg]

Veljed siis kaetud happekrundiga ning keevituskohad üle tõmmatud auto kerehermeetikuga mida kasutan ka civic`u kere paikade liitekohtade katmisel.
Hetkel siis jutust ja piltidest küllalt, eks kui midagi uut jälle siis kriblan juurde.
Kui aga keegi teab kedagi kes teab kedagi kellel kuskil taoline civic veel olemas siis olen väga tänulik igasuguse informatsiooni eest.
Vabandan ka uduste piltide eest, eks ta õigem ole et telefon jäägu ikka helistamiseks Smile

Jaanus
Avaldan austust toreda masina ja pöhjalikult ettevöetud keretööde puhul
Tundub päris hea saavat
Jääb vaid arusaamatuks milleks neid laiemaks keevitatud velgi vaja on....originaalvalukatest ilusamad kindlasti ei saa
Loodan vaikselt et mingit debiilset vedrulöikamist plaanis pole, et saaks vöimalikult söidukölbmatuks asja.
A eks igaühele omaSmile
Otsest vedrlõikust plaanis ei ole, aga kuna natuke madalama kliirensiga auto pakub suuremat silmarõõmu endale siis plaanis masin siiski maale lähemale tuua kui ta originaalis on. Kuna aga vedrustus tuleb reguleeritav saab lihtsate vahenditega masin originaal kõrgusele tagasi tuua ning laiade plekkvelgede mittesobimisel isegi 12 tollised tagasi alla kruvida.


Jaanus
Selge
Eks see madaldamine on jah silmale ilusam vaadata, samas kaotab kogu auto isikupära söitmisel, jääb järgi vaid teeotsimine ja kraatrite vältimine
Stiilis pildistamise jaoks tore a söitmiseks mötetu ajukepp

Aga kiidan endiselt ja soovin palju jöudu ja teotahet et asi löpuni viia
Suured tänud Smile
(26-01-2014, 13:53 PM)tants Kirjutas: [ -> ][Pilt: 0105055345e4570.jpg]

Kena töö, jõudu ka edaspidiseks.

Nagu näha, piilub veel kellegi huvitav projekt pildil. Kas tegemist on 2gen Camaroga?
Kena lendstart. Jõudu riisiraketiga!
Taustalt paistab jah 2gen camaro, tänud heade sõnade eest! Smile
Need veljed on muidu 4x114.3 aukudega.
12 tollistest tahaks suuremat pilti. Vöin ära ka ärida kui soovi on.

Praeguse seisuga tundub, et mul täpselt samasugune olemas, samade velgedega.
Lisaks on mul üks doonor 4ukseline.


Pärnus ühel on ka paar tk, nime mai mäleta krt.
Orissaares pensionärid söidavad ka ühega. Sauel vedeleb üks pikemat aega....rohkem ei tea mina.



Minu kaarikud
[Pilt: 61057_150232201678581_3312430_n.jpg]

[Pilt: 61057_150232205011914_7881182_n.jpg]
tuttaval J-J kandis ka üks, tasapisi üritab elule aidata...
Tere marauder. Otsisingi sinuga juba tükimat aega kontakti seoses selle kollase doonor masinaga. Nimelt oleks huvitatud mõningatest kroomdetailidest nagu kapoti liist ees ja tulede kõrval olevad liistud, samuti vb. ka iluvõrest. Oled sa asjade loovutamisest huvitatud või pigem hoiad oma masinale varuks?
Hetkel vist paremat pilti ei ole nendest velgedest, aga kui meeles püsib siis üritan ükspäev parema klõpsu neist teha. Müüa hetkel niiväga veel ei tahaks neid velgi Smile
Velgede poldivalemis 4x120 olen üsna kindel kuna mõõtsin ise selle poldivalemi nihikuga veel üle. Kui ta oleks 4x114,3 siis oleks üsna lihtne sellele masinale velgi leida Smile
Tean et mujal pannakse isegi civic mk2 rummud et poldivalemit 4x100 peale saada.
Sinu valge civic`u all olevad tagumised veljed tunduvad samad olevat mis mul need 12`sed valud, mul olemas isegi üks jooks 12 tolliseid terasvelgi nagu sul valgel ja kollasel civic`ul ees.
http://www.1stgencivic.com/1stgeneration...wheels.htm

Kui saaksid marauder mulle leida selle Pärnus oleva civic`u omaniku kontakti või nime siis oleks tänulik Smile
Oih minu paha velgede koha pealt. Samas, ma pole maailmast veel elidnud teisi samasuguseid velgi. Minu omadel ENKEI ning Honda kirjad kah peal. sa oled leidnud`?
Neid iluvidinaid ei tahaks anda, miskit oli puudu mul vöi katki...

Numbri panen PSi
Lähen uurin mingihetk neid velgi lähemalt, peaksid olema jah honda mk1 originaalid kuid tootja kirja ei mäleta.
Muidu mul need kroom detailid enamvähem seisus peale selle et siit-sealt mõlkis ja vasakpoolse tule kõrval oleval liistul keegi kroom ääre ära lõigand. Mõtlesingi et kui saab uue siis jätaks kroomist asjad alles aga kui peab selle liistu taastama siis värvin kroom servad valgeks.
Tänud kontakti eest!


Jaanus
Vahepeal siis pagasi põhi valmis saanud, kahjuks ei saanud vahepealseid pilte pagasi ehitamisest telefonist kätte aga mõni pilt siis lõpptulemusest:

[Pilt: 010559479917091.jpg]

[Pilt: 01055948038f7db.jpg]

[Pilt: 010559480941cf7.jpg]

[Pilt: 01055948255ae8a.jpg]

Kuna kerel nüüd suuremad keevitustööd tehtud põhjaall siis hakatud ka sildasid vaikselt komplekteerima. Hetkel aga mure tagasilla õõtsadega, nimelt ajahammas päris kõvasti neid purenud ning isegi kui nad kuidagi mingite tugevduste näol ära lappida siis järgmine mure oleks sillapukside leidmine kuna senised autovaruosade kauplused on ainult rattamutreid pakkunud sellele masinale. Jänkide maalt saab tellida kuid arvatavasti mõtlen midagi muud välja:

[Pilt: 010559482997631.jpg]

Samuti tegin mõne klõpsu neist originaal velgedest:

[Pilt: 01055948311d254.jpg]

[Pilt: 0105594835531d4.jpg]

[Pilt: 0105594837e9439.jpg]

Ja mõni niisama klõps:

[Pilt: 010559484153407.jpg]

[Pilt: 01055948436cc46.jpg]
Originaalvelg on nummi, nagu autogi.
uhke masin ja tubli töö! Juba ainuüksi õõtsapilt ütleb, miks sellist masinat ülemäära tõenäoliselt ei kohta... Selle koha pealt on mul käsilolev üheksakümnendate oopel täiesti teisest puust - tagasilda liivapritsis haagisele tõstvad "muzhiki" ähkisid-ohkisid ning uudishimutsesid, millel paganal nii "serjooznõi most" on Smile
(ähkisid muidugi ilmselt natuke dramatiseerides, sest nii kõik eelnevad kui järgnevad sillaliigutamised tegi mu "ühemehebänd")

kas kere küljes olevad sillakinnitused ise on "usutavad"? Õõtshoob viitab lausa tagasilla sõltumatule vedrustusele? Ees ei oska aga õõtshooba otse kere külge kujutada - kas on seal tõesti veel eraldi sillatala, mis poolraamidele kinnitub?

mulle tuleb selle masinaga "Pulp Fiction" silme ette - kuigi seal oli ju siiksi 2.gen

igatahes jõudu - kere paistab algsest tehaseversioonist roostekindlam saavat Wink
Jah eks ta suhteliselt roostesõbralik auto ole. Roostekindlust loodaks jah natuke tõsta igasuguste tänapäevaste lahenduste näol. Kuna masinat talviti kasutama samuti ei kavatse hakata siis võiks ta ju natuke ikka heas konditsioonis püsida. Tagumine sild jah sõltumatu vedrustusega. Õõtsade kinnitused tunduvad veel kõvad olevat, kuna aga see tagumine ots silmaga hinnates tundus natuke pehmo siis saigi see tugevdus sisse tehtud mis hoiab alt õõtsa kinnitusi ja ülevalt amordi püstakuid, see loodetavasti hoiab seda tagumist otsa natuke jäigemalt koos mille tulemusena ei tohiks igasugused plekiosad enam niipalju väntsuma ja peaks natuke korrosioonikindlust tõstma.

Esisild jah eraldi talaga mis kinnitub poolraamidele ning millele omakorda paigutatud enamus mootori raskusest, eks kui esisillani tegemistega jõuan siis viskan ka mõne pildi üles.
Pulp Fiction`i filmis jah mk2, mk1 civic on kenasti esindatud politseiakadeemias Smile http://www.youtube.com/watch?v=phHZ2HOkn8s
(04-02-2014, 12:15 PM)tants Kirjutas: [ -> ]Pulp Fiction`i filmis jah mk2, mk1 civic on kenasti esindatud politseiakadeemias Smile http://www.youtube.com/watch?v=phHZ2HOkn8s

õigus-õigus! Mul oli "suur must mees" silme ees ja PF-filmi Samuel ei ole ju mällusööbivalt "suur must mees". Ka ei pakkinud tema ennast masinasse - seal oli hoopis Bruce. Akadeemia on jah see, kus suur afroameeriklane end efektselt pisihondasse mahutas. Minu lühis Smile
Nii, vahepeal siis tegeletud ka muude asjade kõrvalt natuke civic`uga. Valmis saanud uued tagumised õõtsad ja valmimisel amordi padrunid kuhu sisse istutab vw golf mk1 amordid. Kuna saksa masinate varuosad meil mail suhtkoht levinud ning hea hinnaga said ka õõtsade uued puksid VW mudelivalikust olevatelt autodelt. Tagumiste tulede alumised servad said samuti uued plekid ja said ka tagumised tiivaääred kerelt lõigutud ning uued natuke laiemad kaared paika sobitatud:

[Pilt: 01059166256e601.jpg]

[Pilt: 0105916633ade2f.jpg]

[Pilt: 0105916643c33e7.jpg]

[Pilt: 0105916657d494e.jpg]

[Pilt: 0105916695de735.jpg]

[Pilt: 01059167293822a.jpg]

[Pilt: 01059167051b43e.jpg]

[Pilt: 0105916723fc8da.jpg]

Hetkel 8 tolli laial tagumisel veljel peal 205/60 r13 rehv mis jätab natuke pallooni mulje, kuid eks hiljem saab nende rehvide mõõtmetega veel vajadusel mängida.

Samuti lisaks mõne pildi pagasi põhja plekkide töötlemisest. Tugevdusribide sisse pressimine:

[Pilt: 010561423743369.jpg]

[Pilt: 010561424584e21.jpg]

[Pilt: 0105614239d0309.jpg]

[Pilt: 0105614247d763d.jpg]

[Pilt: 01056142550a383.jpg]

Selleks korraks siis kõik.


Jaanus
Pagassipõhjale sikemassinaga poleks viisakamaid rante saanud genereerida?
Lehti: 1 2 3