automoto.ee foorumid

Täisversioon: ümber eesti sõit
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
oleks huvitatud sellest et kui tihti toimuvad sellised üritused ja olen näin ud pilte kus on ainult veokad , kas need ongi mõeldud veokatele või on oodatud ka sõiduautod ja millal toimub järgmine selline ette võtmine. tänud.
Ümber eesti sõidame 2005 aasta suvel. Meeskoori asemel saadavad meid rahvatantsijad. Sõidul osalevatele autodele ja tsiklitele on plaanis kehtestada pisut karmimad reeglid originaalsuse suhtes kui muidu vanatehnikaüritustel seni olnud. St ametlikult saavad osaleda ainult Vanatehnika Klubide Liitu kuuluva klubi liikmed ja originaalvanatehnikaga.
Nimetatud üritust on veel vara promoda.
Küll aga restaureerida eesmärgikindlalt vanatehnikat!

Tõnu Piibur
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: matiz
oleks huvitatud sellest et kui tihti toimuvad sellised üritused ja olen näin ud pilte kus on ainult veokad , kas need ongi mõeldud veokatele või on oodatud ka sõiduautod ja millal toimub järgmine selline ette võtmine. tänud.

Sõita võib igaüks, millal ja millega huvitab.Üritused toimuvad siis kui keegi tore inime korraldada viitsibSmile
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Piibur
St ametlikult saavad osaleda ainult Vanatehnika Klubide Liitu kuuluva klubi liikmed ja originaalvanatehnikaga.

Milleks seda tahetakse siduda just kellegi kuuluvusega???
Originaaluse nõudega täiesti päri, aga see kas sa kuulud mõnesse \"parteisse\" ... see nagu riigikogu valimine juba ... parteis pole siis mine käi jala Sad

Dad.
Ja sellise klubilisusega on tavaliselt ikka nii, et \"linnas võid sa liige olla, maal oled ikka m***.\"
tavaliselt kasutatakse selliseid \"piiranguid\" kahel põhjusel...
a) et liikmeid juurde värvata
b) näitamaks, et klubi liikmel on pikem ja jämedam. ( ja seda on ju lihtsam teha, kui võrdlusmaterjali lähedal pole)

P.S. Muidugi on loogiline, et kui klubi korraldab mingi ürituse siis on nende enda otsus, kas teha üritus kinnine või lahtine...
Vabandust! Klubidesse kuuluvuse osas panin muidugi mööda, osaleda võivad ikka kõik huvilised ja publikuks on oodatud ka need, kes meid lausa vihkavad, et siis saada meie sõpradeks.
Lihtsalt suurüritusi on lihtsam korraldada, mida vähem on anonüümsust ja organiseerimatust. Samas on ka oluline teada öösel samas laagris viibivate inimeste tausta. Vanatehnika üritustel ei ole oodatud inimesed: kes joovad ennast tigedaks, kes ei saa naljast aru, kes Tagadi laada tarbeks rüüstavad luba küsimata vanainimeste majapidamisi, kes ei saa aru põhimõttest, et Riga mopeed on samasugune vanatehnika nagu sõjaeelne Mercedes. Samas on oodatud kõik ülejäänud: kes joovad ennast rõõmsaks, kes abistavad vanainimesi, kes...
Kokkuvõttes: üritusi ei korraldata veokatele, tsiklitele jne, vaid inimestele, kel on huvi nende vastu. (Käigu nad lasteaias või hooldekodus!)
Originaalsuse põhimõte tuleb sellest, et tegemist saab olema uuniku üritusega.
Aga ikkagi on vara nimetatud sõidust rääkida.

T.Piibur
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: dad
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Piibur
St ametlikult saavad osaleda ainult Vanatehnika Klubide Liitu kuuluva klubi liikmed ja originaalvanatehnikaga.

Milleks seda tahetakse siduda just kellegi kuuluvusega???
Originaaluse nõudega täiesti päri, aga see kas sa kuulud mõnesse \"parteisse\" ... see nagu riigikogu valimine juba ... parteis pole siis mine käi jala Sad

Dad.

Ei taha kedagi õpetada aga see on SEE üritus. Muidu võib ju sõita kestahes ja millega tahes. Piiburi jutt jumalast õige, selleks et IGAÜKS sõita võiks, peaks olema TEINE üritus. Parim võimalus oleks nendesamade \"IGAÜHE\" korraldatud, omade reeglite ja tahtmiste järgi. Suurema ürituse korraldamine kui nõuab tahes tahtmata miskisuguse seltskonna ühistegevust, kes üksteise seltsi ka sobivad ja end koos hästi tunnevad. Keelatud pole SEE kellelegi. Üritusi ilmas igasuguseid ja alati võib mõne lisaks teha kui huviliste ja tegijate seltskond piisav.

Terv. Ivar
Siis sõnastage oma tingimus ÕIGESTI!

1. Osalejad peavad olema ontlikud ja lugupeetud persoonid, kes tulivee manustades kurjaks EI MUUTU.

Dad@ironiseerib.niisama
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: dad
Siis sõnastage oma tingimus ÕIGESTI!

1. Osalejad peavad olema ontlikud ja lugupeetud persoonid, kes tulivee manustades kurjaks EI MUUTU.

Dad@ironiseerib.niisama

Ja ironiseerimist jätkates:

2. Oma 4-veoliste autodega lageraie töödel ei osaleBig Grin

Tegelikult on Tõnul õigus, et kõigepealt erinevad ja ammu testitud kodanikud ja alles siis muu rahvas. Asi võib minna sinnamaani, et mõningatele üritustele hakatakse saatma lausa personaalseid kutseid. Julgen väita, et ka viimasel Talverallil teenisid mõned uued ja siiani tundmatud ekipaazhid, vähemalt minu silmis, kindla kutse järgmistelegi üritustele välja. Nimesid ja numbreid ei hakka hetkel nimetama.

Priit
aga mis aastani seal autod on oodatud, kas on ainult antiikautod või ka tavalisemad nt. m408, või gaz21 või midagi sellest ajast.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: dad
Siis sõnastage oma tingimus ÕIGESTI!

1. Osalejad peavad olema ontlikud ja lugupeetud persoonid, kes tulivee manustades kurjaks EI MUUTU.

Dad@ironiseerib.niisama

Parim ettepanek mida iial kuulnd, ise täitsa sama meelt. Aga kustkohast sina leiad sponsorid, kes ainuüksi osavõtjate valikuks kulunud \"testiliitrid\" kinni maksab.:rull:rull:rull:???
Tervisid. Ivar (hihihiii!!)
millise aasta arvuga sõidukid on oodatatud, ma mõtlen milline on suurim lubatud aasta arv.
Nagu juba eelpool öeldud on oluline inimfaktor.
Uunikute ametlikus asjaajamises loetakse uunikuks 25 aastat ja vanemad liiklusvahendid, mis on säilinud või restaureeritud tehase originaalseina.
Tegelikkuses oleneb kõik ikka inimesest ja tema suhtumisest. Kuidagi peavad ju uuemad liikurid ka saama 25 aastaseks ja sinnamaani tuleks neidki heaparemahelikult hooldada. Sestap ei ole üritustel osalemisel oluline, mis aastast on liiklusvahend, vaid see, mis inimene selle otsas või sees istub. Nagu viimane \"Uunikute talveralli\" näitas osatakse uunikuna kujutada ka üsna uusi autosid. Loomulikult peaksid need olema siis ka väga heas korras, muidu hakkab sõitjal endal piinlik ja ta tunneb ennast vales kohas olevat. (Nagu viies ratas vankri all.)

Tõnu Piibur
oldmoped Kirjutas:Ja sellise klubilisusega on tavaliselt ikka nii, et \"linnas võid sa liige olla, maal oled ikka m***.\"
Päris nii see asi ka pole. Üks asi on tegeleda mingis maaurkas käsitööga(põhjajoomise asemel) ja taastada üks vana ning ilus auto, teine asi on osaleda reaalses klubilises tegevuses. On\'s ka see esimene pool VÄGA TÄHTIS, kuid ... Ideaalis peaks iga klubide liige andma oma vaimupotentsiaalist osakese erinevate vajalike seaduste väljatöötamisse, ala edendamisse ja propageerimisse jne. Vanatehnikaliikumine pole ainult käsitöö kodugaraazhis, vaid ka reaalne tegevus väljaspool seda. Eks omamoodi klubi on ju ka see foorum, kuid reaalset kasu sellest veel ei tõuse.
Teine asi on klubidel liikmemaks. Jällegi ideaalis saaks laekuva raha eest kompenseerida teatud kulutusi, mis igal juhul orgunniga seotud on(sest on selline üritus ju ka selge reklaam). Ja panna orgunniga tegelema pool-kohustuslikus korras rohkem inimesi, kui kaks-kolm, mis Eestis tavaline on. Eks me Piiburiga oskame täpselt öelda, mitu inimest vabatahtlikult abistamisega tegelevad, kui on tulnud mingit üritust orgunnida. Mina kirjutasin nad meie saidile üles.
Alternatiiv on mitte-liikmetele päris jõhker osavõtutasu kehtestada, et siis sealt laekuva raha eest teatud tegevused lihtsalt tellida ja orgunnijatele natukenegi kulutet aega kompenseerida. Võtame kasvõi selleaastase talveralli: 150eek stardimaks kattis täpselt ära need kulud, mis rahaliselt tuli teha (tegelikult kokkuvõttes maksin siiski mõned kümned kroonid veel peale ka ja abikaasale suure abi ning kannatlikkuse eest on veel suur kimp lilli kinkimata). Enamus, mida osalejad nägid ja reaalselt omale said, on tänu mõnele heatahtlikule inimesele(ja tutvustele) TASUTA tehtud tööd.
Aga tegin ka reaalse turumajandusliku kalkulatsiooni ja siis oleks pidanud iga auto pealt maksma mitte vähem, kui 350 eek. Kui oleks veel tahtnud abilistele kulutet aega kompenseerida, siis 500eek. See, et mitte klubiliige nii odavalt üritusest osa võtta saab, on otseselt seotud olnud kas Unic-Moto või Unicu hea maine, meeste \"maksva\" sõna ja suurte tutvuste tõttu. Aga kaua jäksavad uuniklased \"kommionu\" mängida ... et siis ikka ja jälle sõimata saada???

Priit@koos paari-kolme uuniklasega orgunninud kolm Saku Safarit ja Talveralli, kõik omasuguste hulgas esimesed. Kusjuures saab Safarit uue Eesti Vabariigi aegseks esimeseks rahva autospordi ürituseks lugeda ja Talverallit sama seltskonna maratonralliks.
Mis klubile, ja kus kohas muidu Saurer-i buss seisab?
Regardman Kirjutas:Mis klubile, ja kus kohas muidu Saurer-i buss seisab?

Vastus: Saurer-i buss klubi Levatek, Tartu
kas klubil levatek on olemas kodulehekülg ka. ise ei suutnud leida.