automoto.ee foorumid

Täisversioon: iz 56 mootori lahtivõtmine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Ei saa väntvõlli vasaku karteripoolepealt lahti. Kuumutanud ja tokisnud puuhaamriga, ei miskit. Kas kellelgi on laenata tõmmitsaid selle väljapressimiseks Jõgeva lähedal või Tallinnas ?
Väntvõlli sain kätte. Nüüd oleks vaja saada veel maha vända peal olevad rulllaagrid. On keegi tuttav selle tööga ja oskaks midagi soovitada ?[/align]
Katsu laenata mõnest töökojast sellist seadeldist: Bearing Separator. Näitena http://www.ebay.com/bhp/bearing-separator
Kas Kloostrimetsa motopood ongi nii hõivatud koguaeg et ei võta vastu, või on mul number vale. Numbri võtsin sealt http://www.hot.ee/motopood/
Kui uus number saab keegi selle anda ?
Kas keegi oskab seletada, mis moodi käigukasti seadistamine käib ?
Seadistamine käib reguleerseibide abil. Põlva motopoest peaks neid komplekte saama. Vähemalt paar aastat tagasi ma lasin endale tuua.
Pead arvestama ka sellega, mis tihend kasti kaane vahele läheb. See muudab samamoodi reguleeringut. Saab ka enne lahtivõtmist seibide asetuse ära fikseerida ja pärast tagasi kokku panna. Iseasi, kui erineva paksusega tihend vahele läheb, siis see muudab jälle asja.
Mingi õpetus ka selle kohta. Pildil vist uuema seeria planeta, aga põhimõte on sama.
http://img229.imageshack.us/img229/1059/...tamrd6.jpg

Pikem teema selle kohta -
http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?f=9&t=5836
Oskab keegi äkki eesti keeles lühidalt seletada, et mis kõrgused seal peaksid kokku jooskma või mille järgi ma mida mõõdan üldse. Vene keelt kahjuks ei oska.
Kas iz 56 peab süütehetk olema 4mm enne ü.s.s ?? või oli see vähem ?
Küsimus on ka selline, et panen parempoolse kaane peale , aga sidurit vajutades ei ulatu see puks seda pulka lükkama, mis omakorda lauhutab siduri. Ühtegi juppi vahelt küll puudu ei tohiks olla.
(29-03-2014, 16:23 PM)oliveer Kirjutas: [ -> ]Küsimus on ka selline, et panen parempoolse kaane peale , aga sidurit vajutades ei ulatu see puks seda pulka lükkama, mis omakorda lauhutab siduri. Ühtegi juppi vahelt küll puudu ei tohiks olla.

Kas kuuli ikka kahe pulga vahele tagasi panid? Tavaliselt läheb see rändama
jõudu ja jaksu tegemistel. Minu poolne soovitus on võtta kohalikust raamatukogust Mõni A.Palu mootorrata piibel. Enamikus on iz 56 toredasti lahti seletatud. Toimis siis, kui ise vastavat ratast omasin ja vene keelega väga raske oli. Tänaseks on ratas paremates (loe mehe käes kellel on piisavalt pappi,aega, ja tahtmist, et ratas 99% originaal konditsiooni viia) kätes ja vene keelega on ka juba kõvasti parem.... Saab juba googlist abi
put*i, kuul on siis rändama läinud. Aga vaadates 56 tootekataloogi siis seal küll ei näita mingit kuuli nende 2 pulga vahel ?
Uutematel oli küll kuul kahe pulga vahel. Ma olen ühe 56 mootori lahti võtnud, minuarust oli sellel ka kuul vahel.
Hmm, aga kas kuul oli sama diameetriga mis on pulga diameeter jh ? Et põmst võin ise sinna mingi samasuure jublaka vaadata ?[/align]
Jah, löö mõned vanad kulunud kuullaagrid puruks ja lükka sisse selline, mis kõige paremini sobib, veidi tavotti võid ka sinna panna.
Masina sain kokku, täitsa töötas Big Grin Vibratsiooni oli sitaks vähem ja käikude poolest 1 käigult teisele minek oli nüüd sitaks etem..kordagi ei läinud mööda vms Big Grin
Ainus küsimus on selline et kas selline klopsimise hääl (enne lahti võtmist oli ka) on süüte võiga või on bena kogus vale... vahepeal suurematel kiirustel hakkab nagu ilusat häält tegema ?
Kahjuks kohvipaksu pealt on vaid pilti näha, häält kuulda ei ole. Big Grin

Tee video ja lae netti ülesse.
Video on siin. https://www.youtube.com/watch?v=E3UL9yMA...e=youtu.be Tundub et fekaal video siin ei saa aru, oleks pidanud sõidu pealt tegema.

Aga nüüd ilmnes uus probleem..sidur kadus sõidu pealt lampi ära ?!?!?!
Siduri korvi mutter oli lahti tulnudm illegipärast...on taj usiiski vastupidise vindiga peaks end kinni keerama aga oli lahti tulnud..sellepärast ka ei töödanud sidur
Mutri all,mis hoiab kinni sidurikorvi peab olema stopper plekk,mille nurgad keeratakse ümber mutri. Nii,et see ise lahti ei tuleks.
Mõni algaja mehaanik on selle ära visanud(ei teadnud asja otstarvet) ja siis pole ime,miks korvi keset sõitu libisema hakkab.Big Grin Kahjuks endal kunagi juba ära kogetud asi.
Lehti: 1 2 3