automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uunikute 13. Talveralli 2014 järelkaja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ja lahti ta läkski.Cool

Mõned klõpsud raja kõrvalt...

http://nagi.ee/photos/vosat/sets/383677/136241/

EDIT: Tänud nihutamast. Kui keegi mingil arusaamatul põhjusel peaks soovima mõnda minu klõpsu vähendamata suuruses, siis andke märku.

Kiitus nii ürituse organiseerijatele kui rallitajatele. Oli muhe hommikupoolik.
(22-02-2014, 21:24 PM)kalacompany Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2014, 17:50 PM)tak35744 Kirjutas: [ -> ]Mul peaks siin albumis olema vist kõikidest masinatest pilt olemas Big Grin
https://www.facebook.com/HendrikWithTheGreenMoskvich/media_set?set=a.621567271225556.1073741835.100001168659206&type=1

Aljoo Toredad pildid aga palun tee see album avalikuks . Köigil ei ole moluraamatus kontot.

Tänan,
Korras Smile http://fotoalbum.ee/photos/HendrikR/sets/1405473
Tervist, härrased!

Kes Sommerhoffi mõisa varemete juures kaotas ilukilbi? Saab kätte teise samasuguse kilbi esitamisel.. Kahjuks ise samal hetkel tegelesin ootamatute külaliste jäädvustamisega. Kuulsin küll, et midagi veeres, kuid märkasin pudenenud osasid alles hiljemSad
Tervitused sõitjatele ja üritan ka mingi pildimaterjali kusagile üles lükata kui midagi välja tuli.
Kõik olnud nummi nagu alati. Samas on ka lüngad endale kodu teinud. Nagu alati. Enihau oli pooltsikliklassis igati okei seigelda. Vist saime isegi mingi meeneSmile
Datsun suutis end suht hästi tunda. Tühja kastiga oli muidugi tagaots teel nagu kits, iga küngas viskas ja loopis, pidamist kurvis 0. Selleks, et keskmist hoida õiges kiiruses tuli metsadevahel sõita päris pidamise piiri peal.
Lisakatse oli super hea - sellist mudarallit igapäev ei saa. Kahju, et pidi vaid 2 käigu lõpuga sõitma. Kippus kolmandaga korralikult masinat kinni pooma. Kuid ise võib rahule jääda.
Kenasti põristas masina end lõpuni ning vedas hiljem ka koju ära.

Kõige rohkem teeb närvi mustaks just see, et enne lisakatse algust otsustas pardakaamera end välja lülitada. Eks eelnevatel auklikel teedel loksus adapter pesast välja ning aku vool sai otsa.

Videolindile ei jäänud nii lisakatse, kui ka valge Volga arvatavalt plokikaane tihendi viimased minutit. Me saime ühel ristmikul seista nagu siil udus.

Siin paar pilti
tänud korraldajatele
alfa näitas jällegi oma töökindlust ja arenemisvõimet, nimelt tavaline differ muutus plokkdiffriks iseensest ja kokku ei jooksnud, kuna kaardilugeja oli esimest korda rallil, siis alles sõidu teises pooles hakkas ta asjale pihta saama (siinjuhul aitasid ka elva rauli mini jagerid), ehk kõik ok

PS see kes mulle lõpupeol vana alfat müüa pakkus, võtku ühendust
Imre,tee need avalikuks ka.
Meie nr 8 ekipaazi poolt kõik äge,aga hommikune lobi oli nii halva valikuga,et isegi korralikku si.a äda ka peale ei ajanud isegi mingit vorsti ega juustu polnud,ohekatku oli äge jätsime sinna tagumise pampri aga eks toome siis ära kui krosse jälgima läheme.Tänud ja järgmise korrani.
Täname korraldajaid! Rada oli põnev, kohati sai metsavahel ka ikka sinkat vinkat sõidetud Big Grin Panen meie sisekaamera video ka ohekatkust. Aeg oli 2.01

Ekipaaz 45

tegin eila metsa ja põlnd õrna aimugi, et rallitajad kodu juurest mööda sõitvad. naabrimees tuli pärima, et kas ma tean, mis sünnib. sai siis lagedale kõmbitud ja üle põllu paari tuletõrje masinat nähtud ja paar mosset oli ja raf justkui ka ja mõnd veel eemalt eristamatut aparaati.
krt, oleks teand, et siitkaudu läeb, oleks tervituseks tantsutüdrukud teeääre ajand või no vähemasti ise lehvitama tulnd.
Kellelgi olda kuri kinnistu omanik tagaklaasi kangiga sisse löönud..............nii ma kuulsin.
(23-02-2014, 19:35 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]tegin eila metsa ja põlnd õrna aimugi, et rallitajad kodu juurest mööda sõitvad. naabrimees tuli pärima, et kas ma tean, mis sünnib. sai siis lagedale kõmbitud ja üle põllu paari tuletõrje masinat nähtud ja paar mosset oli ja raf justkui ka ja mõnd veel eemalt eristamatut aparaati.
krt, oleks teand, et siitkaudu läeb, oleks tervituseks tantsutüdrukud teeääre ajand või no vähemasti ise lehvitama tulnd.

Ega ma isegi teadnud, et rada läheb minu kõrvalt külast läbi, oleksin lapsed lehvitama kutsunud.

Isand Wagoneeriga kolekastika meeskonnast peab tõdema, et sellest võidusõidust saime kolmikvõidu:

1. Saime kastika liikuma ca 7 paiku hommikul (wagoneer oli seda ehitanud ca 2 kuud õhtust hommikuni )ja esimene võit tuli starti jõudmisest väikese hilinemisega , võtsime ka lendstardi
2. Teine võit tuli sellest,et õhtul finisisse jõudsime, trotsides tehnilisi rikkeid
3. Viimane ja kõige magusam võit tuli sellest, et omal jõul sai kastikaga koju sõidetud. Täna hommikul ei olnud pill veel liikumisvõimeline
Isand Wagoneer käis just meil oma võtmete järel (mille Tiina Roostalt kaasa võttis) ja lubas pühalikult, et on oma abikaasale järgmised paar kuud "korralik" abielumees ja ei "ela" enam garaazis! Siinkohal tooks Tema parimaks näiteks sellest, kuidas mingid asjad siin ilmas päriselt valmis saavad! Jah, tean, on ka Ply Valiant ja minu purjekas Julia täpselt samamoodi valminud, küll mitte niipalju ööaega raisates! Ehk see jutt ei päde: valmib kevadeks aga aasta on teadmata! ÄRA tuleb teha...

Aga nüüd asi, mis alati kõiki huvitab: lisakatse tulemused ehk kellel oli "kõige pikem" Wink
[attachment=47130]
Aerofloti "kõvade kaantega" kiituskiri korraldaja tiimile !! Legend oli parim seni nähtutest, põnevust jätkus, lehte pöörates ei võinud kuni lõpuni kindel olla milline "roots" sealt vastu vaatab.
Paistab, et see kaks legendi toimis hästi, kuna esimeses rootsus saime juba oma "tillika" ära. Jüri tankla juures kus kalasaba algas, selgus et ega me seda ikka lugeda ei oska. Eelmistel rallidel õpitu, et kui sa ei tea mida teha siis tee nagu teised, ei toiminud kuna võtsime sappa "vale" legendiga tiimile. See selgus muidugi alles 20 kilti hiljem, aga saime omad vitsad ja oskuse kalasaba lugeda (tänud poistele instruktsiooni eest seal kiriku juures. Tsiviil lennunduses selliseid asju ei õpetata).
Egas midagi - algusse tagasi, kuna olime sellest külmast duššist nii frustreeritud siis ei märganudki, et piloot põrutas "tagasi" asemel hoopis "edasi" ehk siis vales suunas ja nii tuli kokku hilinemist esimesse punkti 1h 20min. Seega mis mõte on sõita kiiresti kui sõidad vales suunas !?
Edasi sujus normaalselt: kadusid ära kõik tuled, siis katuse luuk, luugi leidsime üles, hiljem tekkisid ka tuled paari juhtme lahti (jah just lahti !) ühendamise tulemusena tagasi. Aga muidu - bisnes as jusual.
Kõigile tšekk inni teinud reisijatele lennumiilid kontole. Pagasis väike puudujääk ühe piloodi furazka näol. Kui keegi leidis, palume lennupunktide eest Aeroflotti ära tuua.
Tänud korraldajatele !
Kalarootsu ja muude vigurite läbi seedimine kulges edukalt ilma viperusteta. Ristsõna oli super, "kõnet sõbrale" polnudki vaja.
Aerofloti furaškat nägin tuttava ida-saksa sportlase peas.
jah üks furaska on minu käes, kahjuks ei oska seda kaine peaga pähe panna
Tänan ka mina Priitu ja co-d väga meeleoluka porise laupäeva eest.

Legend oli seninähtutest parim (kuigi paar viga oli vist sisse libisenud), kiiruskatse oli ka mõnus. Ristsõna oli minu meelest liiga lihtne, ainus mõtlemise koht oli linnu pilt (Metsis).

Pean õppima ainult natuke gaasiga tagasi hoidma, esimesse OAKP-sse sai vist vähe vara sisse kihutatud.


Igatahes oli meeldiv. Nüüd peab hakkama ilmselt sidurit vahetama + igasuguseid küljest logisenud detaile kinni keerama.
Kõrberebased tänavad ja kummardavad Priitu und co . Kripeldama jääb ilmselt pikkalt ennem ristsõna ära andmist tehtud muudatus lõpp vastuses.

2015 veb. ootuses .
Ka meie polokene pidas vastu sellele raputamisele... Minu sügav kummardus poistele, kes meie arukusele lootsid seal kirikuplatsil... vist splitfire oled Smile, vat meil oli jah erinev legend, sest lugeja haaras kohe 7.nda lehe ette ja 50 km hiljem saime alles aru, et legend ei hakkagi rajaga klappima.... siinjuures olen väga tänulik põrnikale, kes meid esimesest kalarootsust läbi vedas meie teadmata Big Grin esimest korda minu ajaloo jooksul oli küll katkestamise tunne... aga lõpuni vedasime , jippikajeee !
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9