automoto.ee foorumid

Täisversioon: Riga 13 sõidab, kiirust ega jõudu pole
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Tervist!
Minu lugu nimelt selline, et soetasin omale riga 13. Nägi päris nadi välja. Võrri on peal D8 mootor. Sai mootor korda tehtud ja sain ilusti sõitma. Päris 50 km/h ei sõitnud, aga väga kiire oli. Pärast seda tuli plaan võrr ilusti ära värvida. Võtsin siis osadeks, värvisin ära ja panin kokku tagasi. Kui hakkasin käima panema, sõitis esimese korraga sama hästi, kui varem, kuid siis kadus jõud täielikult. Kiirus on max 10 km/h. Mõtlesin, et asi on tihendites, niisiis vahetasin mootoril kõik võimalikud tihendid ära, sai ka uus kolb ja kolvirõngad panna. Mootor töötas sama kehvalt edasi. Kontaktid vahetasin ära, uue küünla panin kah ning ikka sama. Karbussi sai ka lugematul korral puhastatud ning lõpuks uus pandud. Minu mõistus ei jaga enam välja, miks masin enam sõita ei taha. Ehk keegi oskab õpipoisile nõu anda? Smile Vanus 16 ning tegu esimese võrriga, pole eelnevaid kogemusi.
kui sa karteripooled ise omaenese tarkusega laiali said , siis pole sa enam õpipoiss midagi , sellipaberid peaaegu taskus. keeruline öelda , mis täpselt, võib olla mitmeid . kui sõidupealt juhtus, kas kompressioon ok, süüdet saab õigeks panna jne. ?
Ja k'tte saab ilusti...
(09-03-2014, 21:51 PM)OliverJuurik Kirjutas: [ -> ]Mootor töötas sama kehvalt edasi.

Defineeri täpsemalt, mida tähendab "kehvasti". Ei kanna "gaasi" anda, pudistab ja puterdab, või ei võta kohapealgi pöördeid. Käimaminek?
Hetkel on sedasi, et kui süüde panna tähtsate raamatute järgi paika, siis läheb käima küll, kui gaasi anda, siis midagi ei muutu, justkui ei saa gaasi andest bensiini kätte. Kaldun arvama, et düüsid on umbes, kuid ei oska öelda. Kompressioon on hea. Kui küünal maha keerata ja näpp küünlaaugu ette panna ja mootorit ringi ajada, siis tõmbab näpu kinni küll.
Paak, voolik, filter puhtad...
Gaasid saavad ikka summutist välja? Näit. kaltsutükk leegitorus?
Millist segu kasutad?Ega üle ei kuumene?Kaldun arvama, et siiski lisaõhk, endal oli sarnane probleem.Kas panid tihendite vahele hermeetikut ka? Kui võimalik, kasuta veneaegsed korralikud tihendid uuesti ära, sest need tänapäevased ei kõlba kuskile :S. Kui pane õhufiltiri kinni, muutub sõites midagi?
Georges, minu masinal filter puudub, juba päris pikka aega panen seda sinna juba Big Grin
Wiki432, kui töötab, siis summutist tuleb küll sinist suitsu. Kui mootor juba soe, siis enam ei tule. Summuti puhastasin ilusti ära ja õhk liigub ilusti läbi, sellest probleem ei tohiks olla.
b-902, kasutan sama segu, mida mootorsaelegi sisse panen. Minu käes pole veel kordagi üle kuumemenud. Varem sai sõidetud 10 km'sed otsad, siis sõitis täitsa kenasti. Kui mootori lahti võtsin, siis vanadest tihenditest ei jäänud midagi järgi, sest oli hästi näha, et eelmine omanik oli tahtnud mootorile kapreminti teha, kuid tegi lohakalt. Mitmest kohast olid tihendid katki. Ma lõikasin ise tihendipapist uued, kuna õigete tihendite otsimine oleks võtnud liiga palju aega ja raha. Kui õhufilter kinni panna, siis pöörded langevad väheke, aga mitte väga palju.

Siin on ka siis pisikene video, kuidas ta läks käima siis, kui võrri uuesti kokku panin -> Riga 13 käivitus
Paarvõimalust on veel need mis hetkel pähe tulevad: silinder võib olla oovaseks kulunud-kui võimalik proovi mõne muuga, puhasta karpa, asenda jälle, vala paaki palju bena, sest siis on surve suurem, mängi segukruvidega, kontrolli kõik kinnituskohad,poldid üle, vaata kas kraanist tuleb korralikult peale. Kas video on hteke seisust või siis kui ta kehvasti liikus? Proovi veidi sõita, nii umbes kilomeeter ja tagasi, ehk midagi muutub :S
Küsi Myrka käest. Ju vend ikka venda aitab. Big Grin
Üks silinder on veel, proovin siis seda. Video on sellest ajast, kui veel sõitis kenasti. Annan siis teada, kui võrri kallale asun ja mingeid tulemusi teada on. Aitäh!

Urmet48, mu vend just põhimõtteliselt ei ütle mulle Big Grin Pean ise ka hakkama saama Smile Tema mulle on kõik õpetanud ja see on justkui eksam.
Väga Myrkalik teema Big Grin Tervita teda minu poolt kaa siis.
Nagu ka paljudele teistele siin ja seal on saanud öelda. Tavalise sisepõlemis (bensiini)mootori töötamiseks on vaja : ettenähtud survet silindris, sädet õigel hetkel ja küttesegu. Ei ole ju midagi keerulist, kui nendest kolmest üks puudu/valel ajal/kehva siis ka mootor ei tööta nagu ette nähtud on. Ja täpselt nii lihtne see ongi Smile tee ainult kindlaks, mis puudulik on.
(10-03-2014, 21:22 PM)Myrka Kirjutas: [ -> ]Ei ole ju midagi keerulist, kui nendest kolmest üks puudu/valel ajal/kehva siis ka mootor ei tööta nagu ette nähtud on. Ja täpselt nii lihtne see ongi
Kõlab nagu kunagise kolleegi põhjalik keevitamise õpetus: "Ega seal midagi keerulist ei ole, vaata ainult et kõik kolm rauda omavahel kokku sulaksid!"
Seda ma üritangi paika panna, milles asi võiks olla. Süüdet olen juba nii palju kruttinud ja sellest pole abi olnud. Ehk siis jääbi üle ainult rõhk. No igatahes, eks selgub.
praegu nagu selguks ,et tänasepäeva seisuga pole sa isegi düüset kontrollinud , kui tundub ,et nagu ei saaks . bena filter oleks ka elementaarne asi. kui karpat pole veel torkinud , tasuks seda kindlasti teha. mingi karv düüsis võib küll mootori tööd mõjuta , edasiarendatud mootoritel ,mis janusemad , on ette tulnud ,et tuleb ujukitasapinda tõsta, kuid see väljenduks teisiti , ehk laseb mingi jupi täiega sõita ja siis tõmbab korraks laulu maha , kuni bena jõuab koguneda.
(10-03-2014, 16:47 PM)OliverJuurik Kirjutas: [ -> ]...läheb käima küll, kui gaasi anda, siis midagi ei muutu...

Kui gaasirutškat keerad, kas segusiiber karbussis liigub. Kui ei, siis midagi katki. Kui käiva mootoriga karbussi ligidalt trossist sikutad, peaks ikka pöörded tõusma.
Seda olen ka kontrollinud jah. Gaasi andes segusiiber liigub nii nagu liikuma peaks. Tross on terve.
Poest osta balloon käivitusabi. Mootor käima. Õhuklapp nii kinni kui võimalik, et veel välja ei sureks ja karbussi ümbrusesse suts lasta. Mis juhtub?
Karteripoolte liitekohad täis susistada. Mis siis juhtub? Kui ikka käib muutusteta, siis uuesti süüte kallale.
Lehti: 1 2 3