automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZIL 131 esisild ei lülitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis ZIL 131 esisillaga. Nimelt ei toimu vahekastis silla sisselülitamist.

Hetkel kontrolli tulemused:
1) Kabiinist elektriline lüliti töötab
2) Aeglusti lülitamise korral elektriline lülitus elektromagnetini töötab
3) Elektromagnet lülitub
4) Suruõhk mööda toru lülitist või aeglusti sisselülitamisel vahekasti lülitusmehanismini tuleb
5) Vahekasti eesmisel küljel oleva sisselülitusmehhanismi membraam (kumm) on terve
6)Sisselülitusmehhanism kinni kiilunud ei ole (liigub)

Kas võib olla viga membraanis, st kumm annab kuidagi järgi(vana) või tuleb viga otsida mehaanika poole pealt? Kuna pole ise varem seda teemat lahti kiskunud, siis kuidas seda üldse lahti saab, kas eestpoolt või on vaja midagi enamat lahti harutada?

Lisaks ütleb manual, et paigalduse ajal peab olema lülitusmehhanismi vahekasti minev osa reguleeritud vahelehtede abil 174+/-1 mm Kas keegi oskab kommenteerida?
Tsitaat:Основными неисправностями могут быть: повышенный шум при работе, затрудненное включение передачи или переднего моста, самовыключение передач, течь масла.

Повышенный шум и сильный нагрев раздаточной коробки может быть из-за недостаточного количества масла в картере, износа шестерен, нарушения регулировки или крепления подшипников.

Затрудненное переключение передач и блокировки дифференциала может быть связано с образованием заусениц на зубьях шестерен и муфт переключения, заедания фиксаторов. У коробок с пневматическим приводом включение передачи или переднего моста может происходить из-за погнутости штоков, заедания или примерзания электропневматического клапана, повреждения диафрагм, пневмокамеры.

Самовыключение передач и блокировки дифференциала является следствием износа в соединении муфт и вилок переключения, износа шлицов муфт и валов, увеличенного осевого перемещения валов.
http://xn----7sbfkccucpkracijq8iofobm.xn--p1ai/военная-техника/статьи-по-устройству-ват/Техническое-обслуживание-и-основные-неисправности-раздаточной-коробки
Niipalju leidsin.
Ja edasi saad valida selle otsinguga: https://www.google.ee/?gws_rd=cr&ei=gh4e...0%B2%D0%BE
https://www.google.ee/search?q=%D1%80%D0...TF-8&hl=et

http://xn----7sbfkccucpkracijq8iofobm.xn--p1ai/%D0%B2%D0%BE%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D1%83%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D1%83-%D0%B2%D0%B0%D1%82/%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D1%8F-%D0%97%D0%B8%D0%9B-131
Kas see link hakkab tööle? Jah kõik lingid töötavad kui nad terves pikkuses kopi-pasteda.
Uurime idanaabrite kasulikke linke.

Lingid üle vaadatud, kuid ei mingit minule uut infot. Kas kellelgi on selle probleemiga endal varem kokkupuudet olnud ja milline oli lahendus või tulemus?
oskab keegi anda 131-e tagumise silla reduktori joonist?[/align]
(16-03-2014, 08:47 AM)2141 Kirjutas: [ -> ]oskab keegi anda 131-e tagumise silla reduktori joonist?[/align]
Задний мост автомобиля ЗИЛ-131
Otselinki ei ava, vist liiga pikk see koogli link, siia tuli vist viis rida. Saad ise valida milline joonis sobib. Ja vene tähestikuga klaveri saad siit, et ise koogel-moogelisse õige otsing panna: http://translit.ru/
Membraan sai vahetatud, kuigi oli terve. Lähemal vaatlusel selgus, et membraanitagune lülitusmehhanism oli lihtsalt seismisega mustust kogunud ja ei tahtnud liikuda. Teine nõks oli veel see, et kui sisse oli lülitatud - ei tahtnud sõidu pealt välja tulla (10 rummi puid kastis -pinge transmissioonil peal). Jäta korra seisma, lükka aeglusti välja, lase nõks tagasi ja lülitubki välja. Nüüd paistab, et töötab tõrgeteta.
(10-04-2014, 22:30 PM)kytz Kirjutas: [ -> ]...
Teine nõks oli veel see, et kui sisse oli lülitatud - ei tahtnud sõidu pealt välja tulla (10 rummi puid kastis -pinge transmissioonil peal). Jäta korra seisma, lükka aeglusti välja, lase nõks tagasi ja lülitubki välja.

See on omadus, mitte probleem. Omane kõigile hammaslülitusega ülekannetele, mille ajamis on elastne element.Cool