automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepri ja Jupiteri mootori konstruktsioon
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Mul on mõningad mootori ehitust puudutavad küsimused.
1) Minuteada on Dnepr MT10-36 mootoris liugelaagrid ainult ühes kohas- kepsu alumise pea laagris. Huvitav, kas neid laagreid saab vahetada ka lima mootorit oluliselt lahti võtmata, kas piisab vaid karteripõhja eemaldamisest ja siis saaledele altpoolt lähenedes? Kinnitage või lükake ümber see teooria. Küsin, sest ei saa hetkel ise kontrollida kuna ratas on sadade kilomeetrite kaugusel.
2) Mis vahe on Jupiteri teise ja kolmanda seeria mootoritel, et teisel seerial peaks olema 18 hj ja kolmandal juba 25 hj (nagu ka kõigil järgnevatel). On seal erinevus silindrihülsi akende mõõtmetes/asetuses, surveastmes, karburaatoridüüsides või hoopis milleski muus? Äkki on kellelgi aimu?
Parimat,
Rene
(12-03-2014, 10:23 AM)4520 Kirjutas: [ -> ]Tere!
Mul on mõningad mootori ehitust puudutavad küsimused.
1) Minuteada on Dnepr MT10-36 mootoris liugelaagrid ainult ühes kohas- kepsu alumise pea laagris. Huvitav, kas neid laagreid saab vahetada ka lima mootorit oluliselt lahti võtmata, kas piisab vaid karteripõhja eemaldamisest ja siis saaledele altpoolt lähenedes? Kinnitage või lükake ümber see teooria. Küsin, sest ei saa hetkel ise kontrollida kuna ratas on sadade kilomeetrite kaugusel.
2) Mis vahe on Jupiteri teise ja kolmanda seeria mootoritel, et teisel seerial peaks olema 18 hj ja kolmandal juba 25 hj (nagu ka kõigil järgnevatel). On seal erinevus silindrihülsi akende mõõtmetes/asetuses, surveastmes, karburaatoridüüsides või hoopis milleski muus? Äkki on kellelgi aimu?
Parimat,
Rene
Vastus esimesele küsimusele on, et ei saa ilma mootorit laiali harutamata.
Mt 10 peaks olema sarnane k 750 mootoriga ja viimasel tuleb sidur maha, all kaas ka maha ja VV välja.VV tuleb välja ja läheb sise vaid ühes X asendis.Mäletan kunagi vanamees toppis seda pool päeva sealt august sisse kuna ei mäletanud enam õiget asendit.
Dnepri saaled saab vahetatud ka õlivanni ja silindrid maa võttes(ise teinud kunagi)
Jup2 ja 3 vahe peaks olema surveastmes ja ka ülevoolukanalite kujus/suuruses.
Aitäh vastanutele!