automoto.ee foorumid

Täisversioon: voshod 3m paneb näkku mida teha
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

ilts100

On selline pull et läheb käima ja käib ainult natuke aega siis sureb iseenesest välja säde on süüde peax õige olema kõik mootor on tipp top korras aga aru ei saa mis tal viga olex väga tänulik kõikvõimalike soovituste eest
Karbuss soga täis,tõsta ka nõela astet.

kristjan1985

see laks oli kaa et karbussist pillub julmalt bena õhupuhasti suunas. karbuss oli enamvähem puhas sai läbipuhutud. bena taset ei ole kül kontrollinud.
Kas äkki saab kuskilt õhku, -> lõõb vahel olärtsudes tagasi, õhufiltrisse?

Jawal mul oli, sai karpa ja silindri vahelt veidi õhku ja oligi.

ahto

Karbuss ei tohiks julmalt bensiini pilduda. Kontrolli karbussis bensiini taset ja reguleeri ujukit v]i n]ela nii, et ta nii palju peale ei saaks. Muidu ujutab [le ja k\'imaminemisest ei saa juttu ollagi.Nihuta n]ela siis allapoole, vast aitab:???
ujuk upub.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: klaabu
ujuk upub.


See on kah üks variant,selle saad teada siis,kui võtad ujuki välja ja loksutad&raputad ujukit.Seal ei tohi tilkagi bensu sees olla.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Karbuss soga täis,tõsta ka nõela astet.

Tziklivend, ma pole sinuga täielikult nõus.
tõstad nõela, läheb ju rikkamaks. soojenedes vajab ju mootor hoopis lahjemat segu. praegu on tõenäoline see, et segu on liiga rikas, mistõttu käivitub hästi, aga soojenedes sureb välja.

ja mustusele viitab hoopis see, kui tuure tõstes tahab välja surra. siin aga juba tühikäigul vajub ära.

ilts100

karps oli veic sitta puhastasin ära, aga nüüd jääb vict asi süüte taha samad sümptonid ikke aga see et ta paugub ja turtsub vict tähendab et süüde paigast ära ja sellel süütel ei ole mingit märki ka mille järgi saax õigeks panna äkki keegi teab oskab õpetada kuda sellist elektron süüdet saab korralikult paika :???

kristjan1985

ega mootor käima ei jäägi. ca 10 seci törtsub (isegi reageerib natsa kaasile) ja sureb välja. nii et mingit mootori soojenemist ei ole.
käivitub ka nii kuidas juhtub.
1 viga on kindlasti süütes aga sellel krdi elektron süüde. paned enamvähem(pool tunde järgi) paika süüte siis ei luba isegi mitte. kui pohhuilt krutid siis väheke törtsub.
kui tähtis on et leegikad oleks korralikult silindri küljes kinni. need raisad annavad julmalt läbi. ma kahtlustasin et nendest kuidagi tingitud see bena tagasi pritsimine.
Tsitaat: 1 viga on kindlasti süütes aga sellel krdi elektron süüde. paned enamvähem(pool tunde järgi) paika süüte siis ei luba isegi mitte. kui pohhuilt krutid siis väheke törtsub.

Kas sa tõesti arvad, et \"pohhuilt pandud süütega\" peaks masin siis korralikult töötama. Süüde ei saa olla ka \"enamvähem tunde järgi\"... selleks on karteril olemas kindlalt mingid märgid.
Sul on süüde hiline,siis lööb tagasi.

ahto

Kui sul on generaator sama ehitusega, nagu mul oli, siis saad süüte paika järgmiselt. Liigutad väntvõlli edasi nii, et kolb on 3-4mm enne \"surnud\" seisu ülessepoole jõudnud. Siis jälgid, et magnetrootori tühimik oleks generaatori kaane külge kinnitatud pooliga kohakuti, selleks pead muidugi geneka kaane kolmest kruvist lahti keerama ja nihutama vajalikku suunda, kuni mähise südamik jõuab rootori tühja kohani. NB jälgi kaane nihutamisel seda, et samal ajal rootor kaasa ei liiguks! Siis keera kruvid uuesti kinni ja peakski olema tehtud.

Edu!
[Pilt: Generaator.JPG]

ahto

Aa, kui turtsub, siis võid juhtmestiku ka üle kontrollida ja vajadusel kehvad juhtmed ära vahetada. Kui isolatsioon on kusagilt nõrk, siis võib vool otse massi joosta. Samas kontrolli ka, kas küünal on seest puhas.

kristjan1985

me panimegi nimodi paika selle. (küllaltki täpselt). mingeid tähiseid ei olnud, nii et kasutasime kruvikeerajat et üss-i leida. siis ei läinud isegi mitte topkast käima. vot.
seda juhtme värki peaks vaatama. ühest kohast oli juhe veits kahtlane jah.

g3arh3ad

Mida tuleks reguleerida, kui 3M ei lähe külmast peast vändast käima, aga soojalt läheb matsust?Kas vaja karpat timmida või mida?Või kas viga võib olla selles, et ta seisab suht pikka aega niiskes ruumis.
Sellegi poolest nii kui maha jahtub enam ei lähe :keersilm

ilts100

ma arvan et sul on sellel mingi probleem sellega:rull:rull see voshod mida me timmime läheb ikke iga ilmaga ja erilist vahet ei ole kas soojalt või külmalt

ahto

to: g3arh3ad
Kui ta sul külmast peast käima ei lähe, siis ta ei saa piisavalt bensiini peale. Proovi ennem Korralikult ujutada ja siis vändast paar pauku ette lüüa ilma sädemeta. Siis pane piip küünlale tagasi ja proovi uuesti. Kui nüüd ka ei õnnestu, siis võid võimalusel kas õhufiltril takistada õhu sissepääsu või korraks filtri eest võtta ja taksitada siis kasvõi käega õhu sissepääsemist silindrisse(ära karpa sissevõtuava katmisega liiga hoogu ka mine) ja löö samal ajal vänta. Jätka seda tegevust paari lööki ja siis peaks juba \"lubama\" hakkama. Kui on esimest korda turtsu ära teinud, siis lase karpa ava vabaks ja pane veel vänta. Mul aitab see väga hästiSmile
Vanemate lehtrikujuliste õhufiltritega on asi lihtne-külmalt käivitades sulged filtri,keerates ühest hoovast.Kui juba käib,siis lahti teha.Niimoodi sain oma K-55 käima u.10 külmakraadiga teisest matsust.