automoto.ee foorumid

Täisversioon: Peugeot 205 GTI 1.9 '89
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7
jah tagasild on sama mis 306 . Nõksutamisest niipalju , mis olekus on küünlad ,jagaja kaas rootor , bensiini filter , õhufilter ?küünlajuhtmed ?
omal on olnud kogemus 205 kõrgetel pööretel hakkas nõksutama sellest et bensiini filter oli umbes ,
kontrollida kõigepealt lihtsad asjad üle ja siis edasi vaadata
ka põlenud küünlad võivad seda põhjustada
Neid põhjuseid võib olla palju ja.Kehv küte ka muidugi.Mul oma pesukaru jukerdas massi pärast.Kaitsmekarbi all on 2 juhet ja need olid oksüdeerunud.Sai need puhtaks tehtud ja mure kadus.
Taas yks pieni tasku raketti myyki tulnud. Jutt ja hind tunduvad kuulutusel head. http://www.tori.fi/uusimaa/Peugeot_205_g...?ca=18&w=1 Kui kellelgil asja vastu huvi siis voin aidata kysimise/vaatamisega.
Üks jälle pakkumisel, pole küll GT, aga 205 ikkagi:

http://www.auto24.ee/used/1737487
(11-05-2014, 20:30 PM)Romka Kirjutas: [ -> ]Üks jälle pakkumisel, pole küll GT, aga 205 ikkagi:

http://www.auto24.ee/used/1737487

hinna järgi peaks olema kullatud
(11-05-2014, 22:09 PM)tiitnato Kirjutas: [ -> ]hinna järgi peaks olema kullatud

tsingitud heal juhul ehk. igatahes kaheksakümnendatel oli tsingiskere 205'te puhul kindlasti esindatud, täpsemat levikut aastate ja mudelite kaupa ei oska öelda. ja hinnal pole küll viga midagi, eks see ole alati tahtmise ja läbirääkimise küsimus.
Kered on jah peugeotil suht head ja tsingitud ka , selline hind nojah keskpärase gti või märgatavalt paremas olekus 1,4 kohta . Eks neid tõelisi 205 fänne võib eestis kokku lugeda kahekäe sõrmedel ja sõrmi jääb vabaks ka Smile ei peeta miskipärast prantslast autoks meiemaal
Ma huvist vaatasin 2013 aasta alguse andmeid, siis oli arvel ca 37 Peugeot 205 GTI eksemplari. Üldse oli 205 arvel veidi üle 200 (ilma kabriolettideta).

Nii et väga suurt rariteetsust nad meie sektoris ei oma.

Teisalt näiteks 405 Mi6 on esindatud vaid nelja autoga...

A.
(12-05-2014, 20:11 PM)tiitnato Kirjutas: [ -> ]ei peeta miskipärast prantslast autoks meiemaal

Jesper eespool kirjutas miks see nii on, kuna ise olen xsara omanud võin sellele kahe käega alla kirjutada.
Ma muidu iseenesest pean Peugeote vägagi autodeks, aga jah, lihtsalt hea oleks kui neid jupi- ja remondiarveid maksaks keegi teine. 205 vist selles suhtes veel peaks olema piiripealsest aastakäigust, et kuigi maailma parim tagasild on juba all, siis väsimatud prantsuse insenerid ei olnud jõudnud veel igasugu kere-elektroonika-ajusid, süütepooli plokke ja muud toredat leiutada.
eks see ole tegelt kõigi autodega nii , et kui käest lastud siis remont on väga kallis .Tagasillal ei ole midagi viga, sõites on sellega mõnusam kurve võtta kui klassikalise ühetalalise sillaga . Tegin kuu tagasi oma autol silla remondi laagrid tihendid vist oli 45 eur ja kõik toimib jälle , loomulikult tuleb teha vajalik õigel ajal mitte alles siis kui ratas koopasse kinni jookseb ja kirutakse neid sildasi Smile
Nojah, ma ikka mõnesid autosid tean mille tagasilla kõigi liikuvate osade preventiivne vahetamine pole tehase hooldusplaanis sees Smile aga noh, see selleks. Võta seda pigem niipidi, et üle 200 tuhande läbinud Peugeoti omanik on lihtsalt nii äss vend et suudab sellist pilli lennukõlbulikuna hoida, mina nii äss pole, andsin alla Smile
olen täitsa nõus . ega iga 205 ei ole ka minu silmis rohkemat väärt kui varuosad , sama kehtib ka teiste sama vanade autode kohta . eks auto mida hoida ja ehitada peab olema millegipoolest eriline ainulaadne ja loomulikult algkujul ka heas tervises Smile
(19-05-2014, 19:28 PM)Jesper Kirjutas: [ -> ]Nojah, ma ikka mõnesid autosid tean mille tagasilla kõigi liikuvate osade preventiivne vahetamine pole tehase hooldusplaanis sees Smile aga noh, see selleks. Võta seda pigem niipidi, et üle 200 tuhande läbinud Peugeoti omanik on lihtsalt nii äss vend et suudab sellist pilli lennukõlbulikuna hoida, mina nii äss pole, andsin alla Smile

See nn.kompakttagasilöd on supersild aga jah, vajab vahetevahel ravi. Põhiline on siiski ülekoormamine. Eks peab ennast ka meite Saxoga "ässade" sekka liigitama aga tõsi ta ju on, et üks tagasilla kapremont ja nüüd täiesti uus sild. Ehk see aeg, kui see sild koormatult vatti sai, siis ka väsis. Ja ka roostekindlus oleks suurepärane, kui, nagu peaagu kõiki pilusilmseidki autosid, oleks kohe tuliuuena ülikvaliteetselt roostetõrjunud. Väljast on prantslased ammu tsingitud aga just vaid väljast! Mitte, nagu kvaliteetautod, mis ikka igalt poolt vannis käiguga kaetud saanud...
Aga selles suhtes tuleb Jesperiga vägagi nõus olla, et on nende poekottide ja sitikatega, ehk siis PSA toodete ja renoodega liiga palju mässamist, kui tahad neid elus hoida. Meie oma on ju elementaarauto, kus pole isegi roolivõimu - seega ei ole ka midagi laguneda. Kunagine ameti-megann aga lagunes tõesti IGAST otsast, muuseas - peale sellesinase tagasilla! See püsis remondita koos kõigi laagrite, pukside ja amortidega 280K läbisõiduni, mil ma järgmine käki sain.
Malloc-poiss nüüd aga ju poekottide esindused miskine garantii-tegelinski ja "probleemid, probleemid", seda juba uuest peast.
Kui vanainimese lupjunud mälu nüüd väga ei peta, siis renool polnudki tagasildadega erilisi propse, see ikka pesoo ja sidruni pärusmaa rohkem.
paljude jaoks see kõik üks konnasööate saast Smile
(20-05-2014, 22:58 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Kui vanainimese lupjunud mälu nüüd väga ei peta, siis renool polnudki tagasildadega erilisi propse, see ikka pesoo ja sidruni pärusmaa rohkem.

Just aga sild oli peaaegu sama ehitusega kompaktsild torsioonide ja ülilühikeste amortidega. Aga jah, ei olnud kummagi õõtsa eraldi laagreid, seega pool-sõltuv, natuke seega kehvem kui PSA'l juhitavuse kohalt aga pakiruumis mahtu ei raisanud samamoodi, 100% kerest "eraldiasuv" tükk ehk ülivaikne ja ei lagunenud. Kuid selle renooga tegin ma ikka hulle asju sõites ja julgen küll täie tõsidusega võita, et halvem kui PSA'l juhitavus ikkagi ei olnud! Kruusal hullates tagasild ei läinud kordagi ettearvamatult alt.
PSA kompakt, kus päris jämedad laagrid sees ja mis ei kesta kohe kuidagi
[Pilt: Sitika%2520tagasild%25202.jpg]
renoo sarnane aga olematute laagritega, mis kestab igavesti:
[Pilt: 50a362f6362b5_ASSALE-8496%2520%25283%2529.JPG]

Ehk ikka on probleem kasutatud materjalides ja vee/tolmu tihendamiskindluse oskuses. Mõnikord prantslastel lihtsalt tuleb kogemata välja... nagu ju ka itaallastel Big Grin Kui jaapanlane oleks neid PSA kompakte teinud, poleks vist probleeme esinenud...
Üks on sõltuv väändetala, teine sõltumatu , laagerdusel õõtsadega.Rolleyes Loomulikult on väändetala töökindlam, vaata või klonksvaageneid. Palju oli tagasillamuresid enne, kui tuli mitmikhoob. Jah, talapuksid kulusid, kuid neid ongi ainult 2 tk ja ei maksa miljonit. Ning pärius ausalt öeldes mõjutavad kulunud puksid juhitavust sedavõrd vähe (üldise fekaalsuse kõrval), et nende vahetamine on pigem enesetunde küsimus kui liiklusohutuse teema.
(21-05-2014, 11:15 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Kui jaapanlane oleks neid PSA kompakte teinud, poleks vist probleeme esinenud...

Kui japsid kompakte teinud oleks siis oleks nad ikka säänse tagusilla pannud vast:
[Pilt: t4-14.gif]
Huvitav on see et PSAl tagusild on laagritega imeasi aga sidur ikka trossiga Smile
Tere,

Selline huvitav küsimus, et kuidas sul tihenditega lood on?

Nimelt minul tagumiste akende omad on kokkutõmmanud ja lekivad veidi.

Seega on mul plaan tellida uued järgnevalt lehelt - http://www.comptoir-carrosserie.fr/peuge...8_320.html

Huvi pärast küsin, et äkki on ka soovi, siis saab selle 28€ saatmise ära jagada.

Pood on usaldusväärne ja http://forum.205gtidrivers.com/ andmetel on tegemist perfektsete tihenditega (Vahest veebist tellides jama, et ei istu korralikult).

Ole hea ja anna märku.

Ivar
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7