automoto.ee foorumid

Täisversioon: Peugeot 205 GTI 1.9 '89
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7
sul ikka avatavad aknad ?
kas lekib klaasija tihendi vahelt või tihendi ja kere vahelt ?
kui tihendi ja kere vahelt siis sinna käib selline kleepuv mittekuivav silikoon , ja saab ka vana tihendi pidama
(09-06-2014, 23:15 PM)tiitnato Kirjutas: [ -> ]sul ikka avatavad aknad ?
kas lekib klaasija tihendi vahelt või tihendi ja kere vahelt ?
kui tihendi ja kere vahelt siis sinna käib selline kleepuv mittekuivav silikoon , ja saab ka vana tihendi pidama

Avatavad aknad.
Mõlemapoolsed tihendid on kokkutõmmanud ehk nad ei kata enam tervet raami osa ära. Lisaks on ühel klaasitihend lahkumas kere tihendi küljest.

Ivar
Taastamiseks, varuosadeks, niisama jäärajaks... Wink

http://www.nettiauto.com/peugeot/205/6506156
Vahepeal on palju vett merre voolanud, võiks midagi kirjutada jälle. Umbes kuu aega tagasi lasin autol vahetada piduritorud, bensutoru ja esimese parempoolse pidurivooliku. Pärast seda sain puhtalt ka ülevaatusest läbi, üks kord saadeti mind bensiinilekke (OV) ja pidurivooliku lekkega (VO) tagasi. Eelmisel aastal neid probleeme veel polnud, aga eks auto ole vana ka juba.
Siis otsustasin, et vaatan, kuidas auto pesulas vastu peab. Tuleb tunnistada, et päris põnev oli, närvikõdi ikka jätkus. Vett hakkas lekkima nii tagumiste akende vahelt (tihendi ja kere vahelt) kui ka tagaluugi vahelt. Kirsiks tordil oli fakt, et juhiuks ei käinud mõne aja pärast enam lahti, ei saanud lihtsalt lukust lahti keerata ja seestpoolt polnud võimalik seda nuppu ka üles tõmmata. Kuna pidin kolmeks nädalaks ära minema ja polnud aega sellega tegeleda, jätsin auto lihtsalt seisma. Täna läksin uuesti selle ukse kallale- keerasin võtit, lõksutasin ja kangutasin nii seest kui väljast. Lõpuks otsustas uks ikka järgi anda ja praegu tundub asi jälle toimivat. Tuleks vist lukku õlitada.
Päike on hakanud juba kõrgema kaarega käima, ilmad muutuvad üha soojemaks ja oleks aeg ka siinne teema talveunest äratada. 

Auto seisis terve talve garaažis ja kavatsengi teda ainult suveautona kasutada, kuigi teine jooks rattaid koos talverehvidega on ka olemas. Sügisel oli küll plaan, et talve jooksul leiab vast aega nokitseda ja kõik need väiksemad vead likvideerida, aga võta näpust- juba ongi kevad käes ja teha pole jõudnud midagi. Pean mõni päev minema ja autole elu sisse puhuma- vaja oleks korda teha üks jahutusvedeliku leke (üks voolik on hapraks muutunud), uksed ei taha jälle lahti tulla ning aku vajab kindlasti laadimist. Aga üks päev garaažis veeta ja loodetavasti saabki juba uuele hooajale vastu minna.

Nägin aga ühel päeval oma suureks üllatuseks Tartus ühte teist musta GTI-d mööda sõitmas, kas keegi oskab selle kohta mingit infot anda?
Seisab tihti Emajõe tänavas
(18-03-2015, 23:08 PM)r.i.h.o Kirjutas: [ -> ]Seisab tihti Emajõe tänavas

Kusjuures siis on isegi võimalik, et ma tunnen selle masina omanikku! Toungue
Käisin täna garaažis, nokitsesin natuke siit-sealt ja panin aku laadima. Põhja all torkas aga silma selline pilt:
[Pilt: IMG_20150329_210819.jpg]

Tekkis küsimus, et mis jubin see silindrikujuline seal ratta ees on ja kas see lahtine voolik võib pärineda selle küljest? Vooliku teine ots jookseb gaasiklapi külge. 
sinu küsimusele vastata ei oska. Kuid miks rattarummu ümbrus nii õline on?
Ehk on söepurk? See, mis bensiinilõhna püüab. Kas teine voolik läheb paaki?
(29-03-2015, 21:48 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ehk on söepurk? See, mis bensiinilõhna püüab. Kas teine voolik läheb paaki?

Võiks nagu söepurk olla küll, alt katsudes on selline kõvem käsn seal sees. Seal oli teine voolik küljes küll, aga ma ei saanud täpselt aru, kus selle lõppsihtpunkt oli. Et sellisel juhul vist üsna tähtsusetu vidin, võib ka ilma voolikut kinnitamata sõidud ära sõita?

Mis rattarummu õlisusse puutub, siis seda ei oska ma ise ka kommenteerida, eks järgmine kord lähen vaatan hoolikamalt üle, praegu ei pannud seda ise tähelegi.
Pealuu kattekumm tõenäoliselt väsinud.

Aga bensiiniaurude kogumissüsteemi kohta annab Peugeot 205 Haynes'i manuaal sellise pildi:

[Pilt: 1]

Pildi originaal: http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id...131&size=o

A.
Voolikule, mis sisselaskest auto põhja alla tilbendab, ma paneks pimeda ette. Kui korda ei saa.
(29-03-2015, 22:23 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Voolikule, mis sisselaskest auto põhja alla tilbendab, ma paneks pimeda ette. Kui korda ei saa.

Jah, korda tegemine nõuab rohkem aega ja vaeva, kui ma praegu panustada saan, poldid on kinni roostetanud ja mida kõike veel. Aga sõita tahaks üle pika aja ikkagi, ilmad juba ilusad. Cool
Kas oled saanud midagi tehtud....?

Mul ka üks 205GTi projekt pooleli, aga pole jõudnud isegi mõelda, kuhu ja kas see paagituulutus ühendada.

Proovisime paigaldada sellist mootorit....

[Pilt: IMGP9407.JPG]

...aga 306GT6-el pole vist üldse kohtagi, kuhu seda pt-d toppida...
(pildil prooviversioon (kas üldse on võimalik sõita kombinatsioonis nii kerge kuudi ja tunduvalt võimsama mootoriga Smile enne kere värvimist ja kapotialuse taastamist)

Originaalne söefilter on samamoodi täiesti olematuks roostetanud.
Pole kahjuks midagi teha jõudnud ja lähiajal ei näe selleks võimalust ka. Küll aga on auto veel rohkem katki läinud. Üleeile sõitmas käies juhtus nii, et päevatuled ei läinud enam automaatselt põlema, samuti ei töötanud vasak suunatuli; selle märgutuli vilkus kaks korda kiiremini, aga tuled ise mitte. Seega tuleb aega võtta ja sukelduda kurikuulsasse Peugeot' elektri maailma. 
Suunatulede puhul alustagi vasakust esimesest pirnist. Suure tõenäosusega see kas surnud või halva ühendusega.

A.
Jõudsin täna lõpuks selle suunatule-anomaalia juurde. Ostsin ette vasakule uue pirni. Tulemus? Ikka ei midagi. Kontrollisin ka esitiiva sees oleva väikse suunatule pirni üle, teises pesas see töötas, oma pesas aga mitte. Samas vasakul poolel taga suunatuli vilgub. Käisin ka pirnide pesad ja pistikud puhastusvahendiga üle. Kas nüüd tuleks siis esimese suunatuleni viiv elektrisüsteem juppideks võtta või on veel mõni lihtne asi, mida kontrollida?
(19-05-2015, 19:21 PM)Multi Kirjutas: [ -> ]Jõudsin täna lõpuks selle suunatule-anomaalia juurde. Ostsin ette vasakule uue pirni. Tulemus? Ikka ei midagi. Kontrollisin ka esitiiva sees oleva väikse suunatule pirni üle, teises pesas see töötas, oma pesas aga mitte. Samas vasakul poolel taga suunatuli vilgub. Käisin ka pirnide pesad ja pistikud puhastusvahendiga üle. Kas nüüd tuleks siis esimese suunatuleni viiv elektrisüsteem juppideks võtta või on veel mõni lihtne asi, mida kontrollida?

Maadlesin nädalavahetusel just täpselt samasuguse anomaaliaga. Jeebu peale 2-aastast seismist käisin tuledele tiiru peale, selgus et üks parempoolne suund ei põle. Vahetasin pirni ära, ikka ei põlenud. Võtsin vasakult pirni, ikka ei midagi. Vasakul kõik pirnid töötasid.

Kiskusin kõigepeal esitule lahti, et vaadata kuidas juhtmed jooksevad... kõik tundusid korras olema. Võtsin testri... üllatus üllatus, juhtmes vool on, pesas ka on. Aga pirn ei põle. Näppimise käigus lõhkusin kogemata esimese suunatule pirni ära. Sai see ära vahetatud ja seal ümbruses juhtmeid näpitud, ühel hetkel hakkas ka see kadunud suund tööle ja kui ta surnud pole, töötab siiani.

Ühesõnaga elektriasjanduses tuleb ette teatud anomaaliaid. Samast ooperist meenub mu kunagine BMW, millel peale raadio sisselülitamist kõlarid vaikisid... ja nende töölerakendamiseks tuli korraks puudutada ühe tagumise kõlari ühte kindlat klemmi. Lihtsalt sõrmega puudutada, siis hakkasid kõik kõlarid tööle.
Loogiline oleks, et mölema esimese suuna mass jookseb ühte kohta ja ei anna ühendust
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7