automoto.ee foorumid

Täisversioon: mtz 80 jõuvõtuvõlli ei saa kabiinist lülitada
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Mootori all olevat hooba liigutades kõik töötab, aga kabiinist mitte. Vaatasin hoovastikku üle ja seal nagu midagi reguleerida ei õnnestu. Kõik nagu liigub, aga tundub, et mitte piisavalt. Kabiini lülituse hoovastik lõpeb mingi potskaga, mis traktori küljes on, kas viga võib seal olla? Iga vastuse eest tänulik.

Tervitades
algaja põllumees
Mihandne kabiin?
Kas kõik liigendid liiguvad? Üldiselt kipuvad kinni jääma hooldamatusest.
Vahekasti alt saad keerata kas 540 või 1000 pööret. Kui üksi oled siis nii, et paned võtme poldile kaela ja hakkad keerama samal ajal käega gaasi maha lükates. Kui mootor seisma jääb siis läheb kiirus sisse. Vahepeal jääb mingisse keskmisesse asendisse ja siis ei tööta JVV. Teine koht on istme all olev luuk, kus on kang mille otsas nelikant - sinna pane võti kaela ja proovi keerata kas starteri andmise ajal või samamoodi väljasuretamise ajal. Seal on 3 astet - neutraal, kus JVV ei käigi ringi, sünkroonvedu ratastelt ja sõltumatu. Põhiline kang on see JVV kang, mis on istmest paremal - kui selle tõmbad peale siis peab JVV ringi käima, kui põhja alt on paigas ja istme alt sõltumatu.
Just seda istmest paremal olevat kangi mõtlesingi. See liigub mingil määral, kabiini all olev hoovastik suundub traktori tagumise otsa poole, kuni jõuab mingi potsikuni ja sealt edasi juba "sisemaailma". Mulle on arusaamatu selle potsiku olemus, kõik ju mehhaaniline. Igaljuhul tänud, vahekasti alt liigutades saab toimetada küll, aga ebamugav lihtsalt.
(08-04-2014, 13:58 PM)mraider Kirjutas: [ -> ]Just seda istmest paremal olevat kangi mõtlesingi. See liigub mingil määral, kabiini all olev hoovastik suundub traktori tagumise otsa poole, kuni jõuab mingi potsikuni ja sealt edasi juba "sisemaailma". Mulle on arusaamatu selle potsiku olemus, kõik ju mehhaaniline. Igaljuhul tänud, vahekasti alt liigutades saab toimetada küll, aga ebamugav lihtsalt.

Kas ma saan õigesti aru, et praegu JSV lülitamist üldse ei toimi, võll on pidevalt taga? Ning lahutamine-ühendamine käib kõhualusest kiiruste lülitist?

See potsik on servovedru anum, mis sunnib hoovastikku mõlemas äärmuses püsima. Võta hoovastik lahti ja leia takerduv koht. Seejärel reguleeri lülituse pidurid ära, et libisemist poleks. Juhendi leiad suvalisest veneaegsest traktoriraamatust, kuna russ oli etalon.
Kui kang eriti liikuda ei taha siis on sul seal tagant potsikust liiga palju peale keeratud - see potsik aitab hoida kangi sees või väljas. Keera seda polti sealt emmale-kummale poole ja vaata mis juhutb.
Mul on olnud juhus, et oli ka liiga palju peale polti keeratud, kabiinist hooba tõmmates murdus servovedru juurest hoob ära. 
Omal oli just sama probleem jõuvõtuvõlliga(ei hoidnud sees).Vahekasti all olev lülitus võll ja stopper sai vahetatud ja jälle korras.