automoto.ee foorumid

Täisversioon: paagi jootmine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
tere kas keegi teab kus oleks võimalik Pärnus minimopeedi Stella paaki joota või keevitada.nimelt kui sai paaki bensiin valatud,läks paagi põhi märjaks.kraani väänates hakkas rohkeb bensiini tulema.lekib paagi ja keerme-stutsi keevituse vahelt.
Esiteks joodetakse paaki ikkagi seestpoolt. Ehk tuleb otsida paagi seestpooltjootjat.

Odav võimalus on osta purk Hammerite värvi ja suts peale tõmmata puhastatud pinnale. Eriti hea, kui sõbral on värvi purgipõhjas olemas, sest seda kulub tõesti pintsli otsaga. Endal kiirkorras sai nii tehtud ja peab nagu kulda.
Kes on seestpooltjootjad?Ehk siiski seest joojad.
Värv vast nõrk paagi lappimiseks. Pealegi kipuvad enamus tänapäevaseid poevärve benzainiga üles sulama. Mina teeksin lekke ümbruse terasharja või liivapaberi ning atsetooniga nii puhtaks, et krudiseb ja võõpaksin kiirepoga üle. Kui pind korralikult puhas ja paagil survet taga pole, peab eps küll. Las need "easoovijad" siis joovad sealt seestpoolt kui tahavad. Toungue Paake ennegi väljastpoolt lapitud ja pidama nad jäid.
(04-08-2014, 22:03 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Paake ennegi väljastpoolt lapitud ja pidama nad jäid.

Tee peal seebiga, et koju saada.
(04-08-2014, 23:18 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Tee peal seebiga, et koju saada.

Ka eesti päästeväes, igapäevane rutiin oli zil131 plokikaanetihendi vahetus ja paakide seebitamine Smile
Eks selle paagiga ole mitmeid variante lappimiseks. Minul oli plastiliiniga keegi härra tarkpea lappinud ja üle värvinud. See hakkas lekkima ainult seetõttu, et nokkima hakkasin seda imelikku pehmet kohta.

Praegu peab hammerite imehästi, ei ole kratsitav ja kaks kuud no problemo. Usun, et peab kauemgi aga kindluse mõttes viskan plönni tina talvel peale.

Lõppkokkuvõttes tuleb paak seest roostest eemaldada. Siin on igast vigureid alates fosforhappest nagu Coca cola kuni erinevate kemikaalideni välja. Mina sain dieetkoolaga puhtaks nagu lutik, säras seest. Siis neutraliseerid happe söögisoodaga ja loputad järgnevalt ohtralt. Kuivatad seest läbi puhuva õhuga mõni tund ja viskad siis kohe mingi kemikaali sisse, mida paakide seestpoolt roostekindlaks tegemiseks kasutatakse. Teadjamad härrad kindlasti teavad aga neid spets kemikaale olemas on, mis sellise plastikulaadse kihi paaki tekitavad ja roostel enam võimutseda ei lase. Ennem peab pind olema lihtsalt roostevaba ja puhas, õhu käes seisev paak aga roostetab tundidega kui sealt vedelik välja lasta.

Ja muidugi tuleb paaki iga talv tühjendada bensiinist ja uus sisse panna ennem, kui talveks sõiduriist sitsima pannakse. Õhuniiskus jms. aastaga kogunenud vesi kondenseerub bensiini sisse ning mittelahustuvana vajub paagi põhja, kus siis rõõmsalt roostetama ajab bensu all kõik.

Ehk on abi.
No värviga seda küll ei tehta. Väga hea on keemiline metall ( Würth). Pind puhtaks, kahekomponentne keemiline metall peale ja tunni pärast on igavesti OK.
Vaata esmalt üle kuskohast lekib - puhasta lekkiv koht värvist ning siis saab edasi vaadata. Omal üks esmalt natukene immitsev paak muutus peale värvist ja roostest puhastamist täielikuks sõelaks.
Kui keevitamisel abi vaja, siis võid helistada 58131553.

Ats.
Keevitus on ainuõige lahedus kui plekki veel alles on.
Igasugused keemilised asjad lükkavad asja ainult edasi, kuni lõppuks nagunii keevitad.
Oma sikli paagi puhastasin seest kuagi väga lihtsalt ära.
Panin jämedamat liiva (umbes kaks peotäit) ja siis treipinki väikestel pööretel keerlema. Tund keerlemist ja läikis seest kui pühade muna.
Väljast lasin terasharjaga haljaks ja Tig-ga keevitasin augud ära.
Survestasin õhuga ära seebi vees ja peab siiani.
Seest mina küll ei töödelnud millegiga.
(04-08-2014, 21:31 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: [ -> ]Esiteks joodetakse paaki ikkagi seestpoolt. Ehk tuleb otsida paagi seestpooltjootjat.

Odav võimalus on osta purk Hammerite värvi ja suts peale tõmmata puhastatud pinnale. Eriti hea, kui sõbral on värvi purgipõhjas olemas, sest seda kulub tõesti pintsli otsaga. Endal kiirkorras sai nii tehtud ja peab nagu kulda.
Kasutajal on imelikud soovitused.
Tänu Hammerite soovitusele ei usu ma ka paagi seespoolt jootmisesse (pole ennem kuulnudki). Hammerite on nimelt bensiiniga lahustuv. Ma värvisin kunagi oma tsikli paagi üle. Hiljem pidin ümber tegema.
Usaldus on kerge kaduma, raske taastada...
(05-08-2014, 11:43 AM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Oma sikli paagi puhastasin seest kuagi väga lihtsalt ära.
Panin jämedamat liiva (umbes kaks peotäit) ja siis treipinki väikestel pööretel keerlema. Tund keerlemist ja läikis seest kui pühade muna.
Idee eest 10 points! Cool Kuidas paagi pinki kinnitasid?
(05-08-2014, 12:37 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]
(05-08-2014, 11:43 AM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Oma sikli paagi puhastasin seest kuagi väga lihtsalt ära.
Panin jämedamat liiva (umbes kaks peotäit) ja siis treipinki väikestel pööretel keerlema. Tund keerlemist ja läikis seest kui pühade muna.
Idee eest 10 points! Cool Kuidas paagi pinki kinnitasid?

Ka suuremaid paake võimalik analoogselt puhastada. ZIS-150 paak oli kinnitatud segumasina kolu külge.


Aga kraani pesastuts tuleks ikka vase abil mööda serva korralikult kinni joota. Liimimine sellise koha peal on kahtlane, sest ikka võib ju mingil moel kraanile pihta minna ja liimialune pind selle tulemusena väänata saada ja lekkimine jätkub.
(05-08-2014, 12:37 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]
(05-08-2014, 11:43 AM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Oma sikli paagi puhastasin seest kuagi väga lihtsalt ära.
Panin jämedamat liiva (umbes kaks peotäit) ja siis treipinki väikestel pööretel keerlema. Tund keerlemist ja läikis seest kui pühade muna.
Idee eest 10 points! Cool Kuidas paagi pinki kinnitasid?

See ju lihtne kui nagunii värvima hakkad !
Ise kinnitasin otste külge paari punktiga mingi võll juppi ja teise otsa mingi võll juppi ning pöörleva tsentri pukki vahele.
Ja kiirus oli minimaalne.
Segumasina külge saaks ju ka suuremaid ja väiksemaid paake kinnitada nagu keegi soovitas.
EDU.
(05-08-2014, 13:10 PM)taruvaras Kirjutas: [ -> ]Aga kraani pesastuts tuleks ikka vase abil mööda serva korralikult kinni joota.
Soovitus on iseenesest hea ja annab tunnistust vanakooli mehest(või heast õpilasest Smile ). Aga kust kurat tänapäeval vasega jootmiseks vajalikke materjale, eeskätt boorhapet(või mida paganat seal kasutatigi), saada? Mina küll ei tea. Muidu jah, korralikult vasega joodetud asi on tugev kui kurat ja igavene. Ise olen ainult üks kord näinud, kuidas seda tehakse. Tuttaval oli vaja Bedfordi paaki toru väljaviigu kohalt lappida. Üks gaasikeevitaja võttis teha, ainult puru käskis endal muretseda. Temal ei ole ja kellelgi ei olevat enam. Kammisime kõik Pärnu apteegid läbi ja saime kaks selle linna viimast kotikest selle nõidusliku puruga, mille kohta öeldi, et seda enam ei tule ka. Aasta oli siis ... 95-96 võibolla.
Selline firma nagu GF Anapol müüb tarbeid.
Osta endale gaasipõleti, odav propaanikas ajab asja ära. Edasi müüakse eelpool nimetet firmas hõbejoodise vardaid hinnaga ca. 14€ tükk. Kui tegu on kattega vardaga, pole pastat vaja, kui on haljas, pead juurde ostma potsiku Brazetec H nimelist ollust. Kui oma oskustes kindel ei ole, siis on pasta ikka abiks.
Pasta määrid puhastatud pinnale ja lased leegiga üle, kuni muutub klaasjaks. Siis annad edasi kuuma, kuni varras hakkab sinna sulama. Tähtis on et leek peab kogu aeg liikuma, muidu kõrvetad pasta ära. Joodis läheb sinna, kuhu sa seda kuuma abil suunad.
Ja veel üks nipp on niimoodi, et kui tahad joodise levikut piirata, siis piisab, kui musta markeriga tõke ette teha.
Vootele@6 aastat endoskoope kokku jootnud.
Mina mäletan ka, et tegemist oli nagu booraksiga.
Pigem on see aine booraks, mide Te vajate. Sula booraks lahustab mitmete metallide oksiide, seepärast on jootmisel abiks.
Lehti: 1 2