automoto.ee foorumid

Täisversioon: D6 Karburaatori probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas taastada D6 karburaatori alumise kruvi pesa keeret?
See kruvi, millega saad bensiini välja lasta ja mis on sama tööpöhimöttega nagu pasakruvi.
Kruvi keerab sisse küll, aga annab üle.
kui puuduvad vahendid keerme taastamiseks või uue tegemiseks, ning nende soetamisse tuleb investeerida, on kindlalt odavam uus osta. olenevalt kohast hind kõigub , tallinnas näituseks 16- 26 vahemikus. või leida uus-vana , mis korraliku keermega. maakohas ei peaks mingi probleem olema leida odavalt.
(02-05-2014, 21:04 PM)iceman Kirjutas: [ -> ]kui puuduvad vahendid keerme taastamiseks või uue tegemiseks, ning nende soetamisse tuleb investeerida, on kindlalt odavam uus osta. olenevalt kohast hind kõigub , tallinnas näituseks 16- 26 vahemikus. või leida uus-vana , mis korraliku keermega. maakohas ei peaks mingi probleem olema leida odavalt.

Leidsin kuskilt vanast kolahunnikust uue karburaatori, niiet sellega enam probleemi eriti pole.
Ja muidu on küll olemas, köik keermestaiad, keermepuurid ja muud puurid.
Kas on vaja number suuremaga puurida vöi lihtsalt sama suuruse puuriga üle lasta?

Kuigi siia alla ei sobi, ei taha uut teemat ka teha.
Küsimus oleks, kui palju maksaks täiesti originaalne Riga-13, millel on mootor seest sodi täis ja raam roostetab, ülejäänud jupid on alles (tuled, vändad, sadul, isegi originaalne lüliti)?
(02-05-2014, 23:18 PM)T00M4S Kirjutas: [ -> ]
Kuigi siia alla ei sobi, ei taha uut teemat ka teha.
Küsimus oleks, kui palju maksaks täiesti originaalne Riga-13, millel on mootor seest sodi täis ja raam roostetab, ülejäänud jupid on alles (tuled, vändad, sadul, isegi originaalne lüliti)?
Kommiraha. Kuni 50€ mu silmis. Samas kiputakse viimasel ajal müstilisemaid hindu küsima.
(03-05-2014, 01:48 AM)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(02-05-2014, 23:18 PM)T00M4S Kirjutas: [ -> ]
Kuigi siia alla ei sobi, ei taha uut teemat ka teha.
Küsimus oleks, kui palju maksaks täiesti originaalne Riga-13, millel on mootor seest sodi täis ja raam roostetab, ülejäänud jupid on alles (tuled, vändad, sadul, isegi originaalne lüliti)?
Kommiraha. Kuni 50€ mu silmis. Samas kiputakse viimasel ajal müstilisemaid hindu küsima.
Oleksin ka nõus sellega, et sellise aparaadi saaks 50 euriga, kuid teisest küljest ~100 euriga saab isegi originaalse masina ja sellise kus pole mingit viga. Vigasest võrrist hullemat asja olla ei saa, vahepeal muidugi võib jopata kah! Kui need lülitid aj muud asjad on kusagil vihamkäes olnud, siis ei pruugi neist asja saada, rääkimata välimusest...
(03-05-2014, 01:48 AM)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(02-05-2014, 23:18 PM)T00M4S Kirjutas: [ -> ]
Kuigi siia alla ei sobi, ei taha uut teemat ka teha.
Küsimus oleks, kui palju maksaks täiesti originaalne Riga-13, millel on mootor seest sodi täis ja raam roostetab, ülejäänud jupid on alles (tuled, vändad, sadul, isegi originaalne lüliti)?
Kommiraha. Kuni 50€ mu silmis. Samas kiputakse viimasel ajal müstilisemaid hindu küsima.

.... ja maksma.
üpris kummaline loogika skeem , mis seosed on tehase ja nn sulametalli , düüsi ja bena filtri vahel. kui tahad nii muretult sõita , kui selle veidra mootorikesega üldse võimalik , kasuta ikka filtrit kui ka düüsi. kuna k34 karpa evib segukruvi , võib düüs olla pisut suurema läbilaskega , kui tehasepoolt mõeldud 50- 55 . päris ilma saab ka , kuid reguleerimine keerukas ning vägahead tunnetust nõudev.
kui kasutad bensiinifiltrit ja muu sissetulev küttetrakt võõrkehasid ei erita , võid ju selle korgi sinna alla kinni liimida, kuid ... kuna sääru mootor on teadatuntud kapriisidega , siis tihtipeale on otstarbekas nii küünalt , kui seda nimetatud korki , koos düüsiga , välja kruttida, tuvastamaks järjekordse tõrke põhjust.
Bensufilter on rohkem sellepärast, et vana vörr seisis öues 1-2 aastat, enne kui otsustasin sellega tegelema hakata, slp on benapaak veidi roostes ka.

Poldi saaks sisse küll hästi keerata, kui teda pikemaks teha, sest pöhjas pole keere rikutud eriti. Aga ei taha eriti seda keerata sinna, sest äkki blokeerib selle ava ära, kust bensiin sisse jookseb.
no pane uus karpa ja vöta mönuga asja , st saad sõita ka vahepeal.
(10-05-2014, 22:47 PM)T00M4S Kirjutas: [ -> ]
(10-05-2014, 10:33 AM)iceman Kirjutas: [ -> ]no pane uus karpa ja vöta mönuga asja , st saad sõita ka vahepeal.

Köigi 4 karburaatoriga on täpselt sama lugu, et keere on rikutud.

No sellepärast ongi kõik karburaatorid rikutud,et asjad kuluvad ja siis keeratakse kõik sellise jõuga kinni,et vint kulub ja lõpuks keeratakse viimanegi üle.... Tavaliselt piisab kergest kinnitamisest. Kui siis ei pea,tuleb seibi vahetada mitte jõuga kõike kinni väänata. Aga eks see kõik on noorte tehnikute klubi värk... seal on kõik võimalik..Big Grin
Lahendus on siis teha ülemõõdus punn. Näiteks 8 mm. asemel 8.5 mm. või midagi sellist..... see aga juba kõvemate meeste värk... seega soovitan natuke sandid karburaatorid kenasti riiulisse panna,sest kui kunagi aastaid ja kogemusi juurde tuleb-saab edukalt neid kasutada.