automoto.ee foorumid

Täisversioon: T-25 saaks jõudu mb-st!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuri plaan aretada traktorile t-25 originaal-roolikarbi asemele, automobiiliroolikarbi, aparaadilt Mercedes-Benz w124 200d. Peaks toimima kõik, vajaks vaid soovitusi kuhu roolivõimupump panna? Mõni, kiidab rihmühendust, mõni jäika värkki, nu pole kogemusi, ehk targemad valgustavad?...
Valdaval enamustel sõidukitest on roolivõimu pump rihmaga, miks mitte siis T25 puhul samamoodi talitada. Teine asi on see et ega suurt hallgigi sõiduauto võimuga keerata ei jõua... T 25-el on hüdrupump peal, lisada vaid rooli silinder ja dosaator ning saad juba korraliku asja. Wink
Olen ka huvitatud sellisest ümberkorraldusest. Youtubis on mitmeid õpetusi selleks. Üks nendest siin: http://www.youtube.com/watch?v=rSxuhb1ZAH0
Kahjuks ei ole ise sellise tasemega tehnikamees, et see lahendus ellu viia. Abi oleks vaja.
Dosaatorit ei täi hetkel panna, enne oli miski villise karp pandud, metsas käies sai kopp ette sellest jõusaalist, visksin tolle karbi nii kaugele silmeest kui vähegi sai. Mersu karp ja võim vedelevad niisama, proovin selle koosluse sinna ikka ära, kui läheb untsu, siis läheb. Võimu pumba pirka peal on kirjas 85 bar, ei teagi mida sellest arvata?
(07-05-2014, 15:34 PM)talka Kirjutas: [ -> ]Dosaatorit ei täi hetkel panna, enne oli miski villise karp pandud, metsas käies sai kopp ette sellest jõusaalist, visksin tolle karbi nii kaugele silmeest kui vähegi sai. Mersu karp ja võim vedelevad niisama, proovin selle koosluse sinna ikka ära, kui läheb untsu, siis läheb. Võimu pumba pirka peal on kirjas 85 bar, ei teagi mida sellest arvata?

Kokkuvõttes on sul lihtsam, kiirem ja odavam juba kohe dosaatori ja silindri peale välja minna kui hakata võimuga roolikapi sinna aretama ja pärast jälle dosaatori peale ümber tegema. Lisaks hüdropumba võid julgelt peale aretada, kulub hiljemgi ära Wink
No kui alustasin, teen lõpuni kah juba. Päris ühe näpuga ei tahagi ma rooli keerata, piisab tibkesestki abistavast jõust ja muidugi aretmiserõõm veel pääle! Big Grin
(07-05-2014, 15:34 PM)talka Kirjutas: [ -> ]Dosaatorit ei täi hetkel panna, enne oli miski villise karp pandud, metsas käies sai kopp ette sellest jõusaalist, visksin tolle karbi nii kaugele silmeest kui vähegi sai. Mersu karp ja võim vedelevad niisama, proovin selle koosluse sinna ikka ära, kui läheb untsu, siis läheb. Võimu pumba pirka peal on kirjas 85 bar, ei teagi mida sellest arvata?

See tähendab kaitseklapi rõhku. Muide, tootlikkus on sel pumbal väike.

Väike abi võib karbivahetusest olla, kuid rooli saab heaks alles hüdraulikale üle minnes.
Jõudu saab arvutada, kui lisaks survele on olemas ka kolvi pindala. Ja kes seda öelda oskab, kas piisab?
Kõige mõistlikum ja odavam on arvatavasti orginaal roolikarp peale tagasi otsida ja nautida näppude väänamist Big Grin.

Auto roolivõimu süsteem võib isegi toimida orginaal karbiga - küll aga see aretamine on paras ettevõtmine. Tähtis on see, et jõuõlad on paigas - siis vast keerab rattaid ka.

Nina peale ei ole mõistlik lihtsalt lisa raskuseid panna - siis ei pruugi orginaal roolikarbivõim enam rattaid keerata.

Pumbale ei paku lihtsalt pikka iga - kuna õli läheb kuumaks ja pumbal on pidevalt hull koormus peal. (õli saab jahutada - koormus vähendada on võimatu)

Kõige töökindlam ja mugavam on dosaator rool ja silindriga keeramine. Küll aga kui peaks midagi metsas hüdraulikaga juhtuma siis on perse majas.
Njh, paneb täitsa mõtlema... aga eks esialgu on lihtsalt vaja ruttu mingi süsteem kokku klopsida, kardulased vaja varsti maha teha jne. Dosaatori võib hiljem iga kell pääle visata, suurem remont nagunii põksinäksil ees suvel. Aga eks ma jaga siis katsetulemusi kah millalgi siin Big Grin
Kas T-16MG pealt ei saa vähemalt osaliselt valmis lahendust?
Ei tea, hetkel mul hea lihtne see mersukarp sinna pookida.