automoto.ee foorumid

Täisversioon: Topeltkabiin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3

janosh

mul on juba ammune unistus, soetada endale topeltkabiiniga
GAZ. Kas keegi oskab öelda, miks seda kindlasti teha ei tohiks?
Saaremaal [censored] kohas hakkas mulle aasta
tagasi silma pika kabiiniga GAZ-51, taga
veokast. See oleks minu arvates üks ilus ja
stiilne asi. Kas asi pärineb tuletõrjevariandist
või mujalt, kes seda teab...

Üks sarnane isend vedeles 1987. aasta paiku
Tallinnas Paldiski maanteel ühes tehasehoovis,
mis jääb viadukti alt läbi Keila poole sõites
kohe vasakule... Ka see ei näinud olevat miski
endanikerdus... Loomulikult on see juba
ammuammu utiilis, sest 17 aastat on möödunud.


Parimat,

Valdo
52/53 baasil pikk-kabiine ikka siin-seal leidub.Omal ajal näiteks Eesti Energial ja Eesti Telefonil oli neid brigaadiautodena kõvasti kasutusel,kabiinid aretati Tartus valmis.
mul maal naabrimelel on gaz 52 pika kabiiniga montsrum ma ei tea mis mootor tollel peal on aga muidu oli lahe masin.

mu arust on tollel aint väiksem kast muud midagi ja salong läheb kauem soemaks või selliste autodega ei sõidetagi talvel.
soovitan soojalt.
Natuke täiendust oma varasemale jutule;minu teada aretati pikk-kabiine nii Tartus (ametlik nimi MRS-vist Mašina remonta svjazovõh linii) kui ka Nuias.Viimase kabiinid olid minuteada sellised,kus ka tagaustena käigus 52 originaaluksed.Tartu kabiinidel oli tagauks ikka enam-vähem ristkülikukujuline.Ehitati neid seal veel vähemalt 1992.aastal.Omal ajal,kui isa mul Eesti Telefonis töötas,oli ka Läänemaal päris mitu sellise kabiiniga 52/53 kasutuses ning nende tehasetähise \"pirkadel\" oli kirjas Tartu Autode Remondi Katsetehas,tehasetähisena kolmekohaline number ja väljalaskeaasta 1990ndate alguses.
Tuletõrjeautode kabiinid tehti aga hulga lihtsamalt,neil kruviti pikendus lihtsalt kabiini tagaseina külge ja kaeti välised vahekohad lihtsalt külgekruvitud plekkidega.Originaalkabiinilt võeti vaid tagaklaas maha.
Eelmisel nädala lõpul rändas Vodja lähikonnas, Mäost mõni km Tapa poole üks 52 pikk-kabiin utiili.

Neljapäeva õhtuks oli auto lohistet Rakvere-Paide maantee pervele ning seal raamist pooleks lõigatud; kabiini osa ühes, kasti osa teises tükis. Arvatavasti oli poolitus teostet vanarauana pealelaadmise hõlbustamiseks. Auto oli pealtnäha komplektne, st ees olevate klaasidega, tuledega ja ilma nähtava suure roosteta ja mõlkideta. Numbrimärgid puudusid, ustel ilutses Aravete KETE embleem. Väike roostekirme viitas auto seismisele viimastel aastatel.

Pühapäeval samasse kanti sattudes lösutas auto asupaigas kraavis vaid röötsakile lükatud puitkast. Auto ise oli läinud arvatavasti \"emeksisse\" puruksjäramisele, hinnad ju kõrgel.

Tegin asjast ka pildi ja kui kaamerast pildid arvutisse võtan, saab isendit näha. Sama teema muide jooksis foorumist tollal ka läbi kui väidetavalt sõidu ajal pooleksläinud raamiga 53st.
Mul on olemas gaz 51 pikk kabiin... ja mis kõige imelikum 2 uksega. Kabiin peaks järgmine suvi keevitusse minema!
Molotov51 Kirjutas:Mul on olemas gaz 51 pikk kabiin... ja mis kõige imelikum 2 uksega.

Asi ei ole ainulaadne:
- Aastat poolteist tagasi vedeles sarnane Saaremaal Mustjala tee ääres [censored]paigas (ehk vedeleb praegugi?);
- 1980te keske seisis sarnane Paldiski maantee ääres tööstusalal endise Mayeri keemiatehase territooriumil. Kadumisaega täpselt ei mäleta, võis olla 1988. aasta paiku. Karta on et Vtortshermet (\"emeksite\" N.Liidu aegne eellane).
- 1985. aasta juunis oli selline pargitud Tapa keskväljakule, taga tavalist tüüpi, kuid imelühike kast.

Rohkem ei meenu, mis ei tähenda, et neid polnud.
Jüris ühes kohas(suletud territoorium) seisab üks GAZ,kabiin pikk 52 ninaga,sillad aga 63,taga veokast. Kas tegemist on \"päris\" või on tehtud \"keemiat\"?
Mulle on noid ka silma jäänud.Tegelikult on neid päris palju.Huvitav palju säänse eest raha küsitakse?
valdo Kirjutas:Eelmisel nädala lõpul rändas Vodja lähikonnas, Mäost mõni km Tapa poole üks 52 pikk-kabiin utiili.

Nüüd ka siis foto:
Tartus võidi selliseid variante küll ka aretada.Kunagi,kui mu isa Eesti Telefonis töötas,oli ka Haapsalu sidelastel sarnane aparaat.Passis oli see küll GAZ-5204,mitte 63,mille alusvankril see põhines,kuid kabiin oli Tartus pikendatud 52.


EdR Kirjutas:Jüris ühes kohas(suletud territoorium) seisab üks GAZ,kabiin pikk 52 ninaga,sillad aga 63,taga veokast. Kas tegemist on \"päris\" või on tehtud \"keemiat\"?
Ega ma seda ei öelnudki et ei leidu aga suht vähe on neid ikka...raam juba suht ammu liikuv aga kabiini jaoks ei ole raha eriti veel leidnud.
to valdo: kas see pilt on tehtud siis paide teeääres? Kui on sama auto siis see topeltkabiiniga 52 lõigati puruks (vanarauda) ja kuna kasti ei tahetud lükati see maha ja seisab siiani seal kraavis Sad
ivar73 Kirjutas:to valdo: kas see pilt on tehtud siis paide teeääres? Kui on sama auto siis see topeltkabiiniga 52 lõigati puruks (vanarauda) ja kuna kasti ei tahetud lükati see maha ja seisab siiani seal kraavis Sad

Jah, sama auto ja sama koht ning selle saatus on mulle teada. Vanametalli hinnad on kõrgel lihtsalt.

Kurb on see, et ühel esirattal oli tal all vana tüüpi 51 velg, mille vits on eraldi peene lukustusrõngaga - minul on selliseid velgi/vitsu endal vähem kui oma 51le vaja läheks...

Ma nägin eelmine neljapäew ka toda kasti sääl otsapidi kraavis.Mõtlesin ,et mingi laks käünüd.Kahju,et asjadega nii ringi käijasse.
mrali Kirjutas:Tartus võidi selliseid variante küll ka aretada.Kunagi,kui mu isa Eesti Telefonis töötas,oli ka Haapsalu sidelastel sarnane aparaat.Passis oli see küll GAZ-5204,mitte 63,mille alusvankril see põhines,kuid kabiin oli Tartus pikendatud 52.


EdR Kirjutas:Jüris ühes kohas(suletud territoorium) seisab üks GAZ,kabiin pikk 52 ninaga,sillad aga 63,taga veokast. Kas tegemist on \"päris\" või on tehtud \"keemiat\"?

Vana asi küll, aga...
GAZ-63 teemas minu poolt mainit isend oli dokumentides Gaz 63-AM, tehnoülevaatuse talong siiani kuskil vedelemas.
Kabiin oli jutu järgi peale ehitatud Tartus ARKT-s. tagaukse aluosa 52 kundepoolsest uksest, kuid ülalt täislai ja pleksiklaasist, terves tükis aknaga. Originaalis, enne kapitaali olevat olnud puhas 63, hiljem ainult
veermik ja raam 63. mootor juba 52.

Kui keski teab lähemalt mainit isenditest siis kuulan huviga.
http://kodu.pri.ee/ta/index.php?cat=24&a...aas&ID=244 minu naise venna oma, pidi teise vanarauaks tegema, eelmine sygis veel söitis!!!!
Kas seda kuidagi Järva-jaani ei saaks? või on juba hilja?
Lehti: 1 2 3