07-05-2014, 20:55 PM
küsimus seisneb selles milline oleks viimne hinnapiir vähe töötanud kuid kaua seisnud T-25le! Arvestades et kütusepump ja kõik neli rehvi tahavad vahetamist ja eks neid üllatusi tuleb veel! Aga isu oleks soetada.
(07-05-2014, 20:55 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]küsimus seisneb selles milline oleks viimne hinnapiir vähe töötanud kuid kaua seisnud T-25le! Arvestades et kütusepump ja kõik neli rehvi tahavad vahetamist ja eks neid üllatusi tuleb veel! Aga isu oleks soetada.
(07-05-2014, 20:55 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]küsimus seisneb selles milline oleks viimne hinnapiir vähe töötanud kuid kaua seisnud T-25le! Arvestades et kütusepump ja kõik neli rehvi tahavad vahetamist ja eks neid üllatusi tuleb veel! Aga isu oleks soetada.
(07-05-2014, 23:40 PM)E303 Kirjutas: [ -> ]Noo üle 3000 ei tasuks mingil juhul maksta enamasti paarikümne aasta vanuse vene raua eest.Kuid tegelikult on T-25 hinnad ikka paras müstika ja mulle täiesti mõistetamatu .Maal sisuliselt enam väikesi tootmistalusid ei eksisteeri seega vajadus selliste masinate järele peaks olema kadunud. Isegi enamus maainimesi on loobunud kartuli ja juurviljade maha panemisest kuna poest on odavam osta kui ise sellega tegeleda. Aga nagu korralik 25 müüki ilmub kas või 5000 eest on masin kiiresti müüdud. Ei tea kas rikkurid ostavad neid traktoreid lastele mängutraktoriteks või venemaale müümiseks.
(08-05-2014, 09:11 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Edit: hea näite T-25'st peab ikka ka tooma, õigemini korralikust müüjast: väga kena kapremonditud ja paberitega Põka. Vaat sellest saan ma aru, kus inimene on traktorit korralikult hooldanud, see näeb korralik välja ja ei määri juba 10 meetri pealt vaadates ära jne! Seal on selge, et maksavad inimese töötunnid traktori kallal + materjalid. Seega samaväärne aga lihtsalt säilunud kobe ei saa maksta üle 3000 euro ja kui vähegi lekib või mingigi viga külges töövõimelisel, siis 2000 ja saastal kuni 1000.
(08-05-2014, 13:20 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]kogu see pikk jutt, kuidas Eestis on kõik jube kallis, isegi tõsise sünnipärase saasta restaureerimine...
(08-05-2014, 15:12 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]...
350 euri maksavad sellised trakatsid, mis vajavad pisut remontimist aga seda Stocki lähedal, mitte karupersses.
...
Maainimesed on ikka peast täiesti lolliks läinud, olgem ausad...
(08-05-2014, 18:38 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Samas on ja leidub, penskareid või muidu jobusid,kes on piisavalt lambad,et maksta T25A3 eest 5kEUR rubla. Kust nad selle raha kilekotis võtavad, jääb mulle arusaamatuks. Ausa töö ja pensioni kõrvalt seda küll kokku ei hoia.
(08-05-2014, 18:38 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Samas on ja leidub, penskareid või muidu jobusid,kes on piisavalt lambad,et maksta T25A3 eest 5kEUR rubla. Kust nad selle raha kilekotis võtavad, jääb mulle arusaamatuks. Ausa töö ja pensioni kõrvalt seda küll kokku ei hoia.
(08-05-2014, 15:12 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Euroopa on meie eest lahti ja midagi pole teha, sealne hinnatase määrab!
Kui selline 100% renoveeritud üleilmne legend Ferguson TE20, mis on kui tehasest tulnud, maksab 35 000 sek ehk ~4000 EUR, siis selline asi paneb vanade ja 21.sajandi mõistes igapäeva-töövõimetute traktorite hinnataseme paika!
Tahad diislit - PALUN, 30 000 sek ehk ~3400 EUR. Aga paned tähele, et selline restaureeritud vana traktor seisab ülikorralikus garaažis kõrvuti vana Cadillaciga, mitte mingis muldpõrandaga saras, nagu enamasti Eestis kombeks... ja sellega ei tehta tööd, vaid sõidetakse lusti linnavahel!!! JA kui VAJA, siis võetakse mingi haagis ka sappa, näiteks kevadel läikiv mahagonist CrisCrafti kaater, et see sadamas vette panna! Sellist vaatepilti olen ma ise oma simaga pealt vaadanud!
Need, millega siiani oma maakodudes naljapärast midagi tehakse, maksvad kuni 20 000 sek ja ka siis peab neil olema väärtuslikku lisavarustust, näiteks toimiv esilaadur, kärud-sahad küljes/kaasas vms. Lihtsalt paljas traktor maksab veekl vähem aga tuletan meelde: rootslase jaoks on see alla kuupalga!!! 350 euri maksavad sellised trakatsid, mis vajavad pisut remontimist aga seda Stocki lähedal, mitte karupersses. Isegi piltidelt nähtavana suvekodus elu nautimise ülikorralik vahend maksab ~3300 eur. Ja siis küsitakse mingi faking T-25'e eest Eestis 5000 euri, kui maal ei ole elu ja kuupalk kätte on parimatel 500 euri Maainimesed on ikka peast täiesti lolliks läinud, olgem ausad...
(08-05-2014, 20:24 PM)sndr81 Kirjutas: [ -> ]Teeks mulle keegi ainult selgeks,miks ta on väärtuslikum kui MTZ-82 või T-40 või ka T-16. Ma arvan,et 16-ga saab kartuleid sama edukalt harida ja 16 üheks plussiks on veel kallutav veokast. Mind on see küsimus juba ammu vaevanud aga selgusele oma peaga ei jõua.
(08-05-2014, 20:39 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]suurimad tänud vastajatele!!! Mu väljavalitud põksinäks omab 2700 töötundi (huijat see tõsi on). Muidugi saaks juba eeltoodud hinnapakkumistest 3000 euri hiinaka, vanema David Browni ja T 40ne.
Asi selles et, üks tuttav vanapaar müüb oma talupidamise maha ja T 25 on ainus mis seal mind huvitab!!!! Ega seal tehnikat rohkem olegi
Kadunud poeg parseldas parimad asjad maha enne kui ligi sain