(31-05-2014, 22:32 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Ega sul doonorist kogemata paaki üle ei jäänud mis nagu uus oleks?
Uuest ei ole juttugi see oli roosteusside poolt kohe alguses rüüstatud ning sõidsime kanku pagassis
(31-05-2014, 21:08 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Uhke värk, tore näha et sellistele mitteniivägaägedaid autosid ka viitsitakse niimoodi üles ehitada
Mis seal luksussportgräändtuuringute juures mitteägedat on
Huvitav soolo-leht su tõusva päikesemaa suurturism-masina all.
(10-06-2014, 23:31 PM)Kombimiis Kirjutas: [ -> ]Huvitav soolo-leht su tõusva päikesemaa suurturism-masina all.
Nii neid tehti sel ja järgmisel kerel kuni 87 aastani, mil taha spiraalid ilmusid.
Nende lehtvedrude omapäraks on see et esimesed vedrusilmad roostetavad pooleks....enda omal sain mölemad keevitada.
(11-06-2014, 06:54 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ] (10-06-2014, 23:31 PM)Kombimiis Kirjutas: [ -> ]Huvitav soolo-leht su tõusva päikesemaa suurturism-masina all.
Nii neid tehti sel ja järgmisel kerel kuni 87 aastani, mil taha spiraalid ilmusid.
Nende lehtvedrude omapäraks on see et esimesed vedrusilmad roostetavad pooleks....enda omal sain mölemad keevitada.
Mul on vaja õnneks ühte poolt keevitada.
päris julge pealehakkamine ülimäda alusmaterjaliga, aga õnneks ikka ka asised tulemid.
kas karpi muidu varuosana ei pakuta või "optimeerid kulusid"? Nn tehasetükiga saaks ikka parema tulemi. Sh ka roostekindluse osas - sellega saaks ülemise jätku lävepakult ära. Nagu näha, siis praegu töös oleval poolel ei saa jätku niiehknaa lävepakule teha - sealne algne metall on juba "ära aurustunud"...
Kusjuures ei hakkanud otsimagi. Kuna neid suzukisi niigi vähe on siis vaevalt leidub plekiosi. Ise tehes on muidugi soodsam.
Ei sellele tohiks enam ühtki plekki saada olla, kui siis esindusest ja mittekulupöhiste hindadega ning pika ooteajaga, kui üldse saab.
Variant on muidugi käia teravama pilguga ringi ja vaadata et millisel uuemal ja levinumal autol on sama profiiliga karp, samas ei ole vast erilist pointi.
Kui keevituskohtadesse ka sissepoole kruntvärvid-roostekaitsed saavad siis ei tohiks erilist vahet olla.
(11-06-2014, 06:54 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ] (10-06-2014, 23:31 PM)Kombimiis Kirjutas: [ -> ]Huvitav soolo-leht su tõusva päikesemaa suurturism-masina all.
Nii neid tehti sel ja järgmisel kerel kuni 87 aastani, mil taha spiraalid ilmusid.
Nende lehtvedrude omapäraks on see et esimesed vedrusilmad roostetavad pooleks....enda omal sain mölemad keevitada.
Kas samast silda ka mõni muu kinnitus hoiab, peale pidurivooliku ja vedru?
Analoogne lahendus paraboolvedruga Ford Cargo veoka all, andis kolleegile põhjuse teist sünnipäeva tähistada, kui ühekordne vedruleht otsustas poolduda, millepeale omakorda esisild solvus ja võttis 45 kraadi all kursi üle vastassuunavööndi põllule. õnneks oli vastutulejatel 100m vahe ja tee põllule eurokraavivaba. Postid olla eest ära hüpanud...
Peale vedru midagi erilist rohkem kinni ei hoia. Kui siis vähesel määral amort.
roosteussi matsutamist läbi pildigi kuulda
lauren sa oled nii vägev tööriist, mul oleks ka sellist garaasi vaja. Räägi kus sa
liigud, ma varastan su ära
Eks ikka tallinna küljeall
Hoolega olete askeldanud, edu ja jaksu!
Kui kunagi juhuslikult
shakotan žanr huvi pakkuma peaks hakkama, siis inspiratsiooniks üks pilt:
Kahjuks käin suvel palja peaga, muidu võtaks sellise askeldamise eest otse mütsi maha. Väga suur töö tehtud ja palju veel teha. Edu.
Mina läksin sedakord igastahes kergema vastupanu teed ...
[
attachment=49635]