automoto.ee foorumid

Täisversioon: Suzuki Alto (SS 80G)1983
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Lugedes DevilDeVille Suzuki punni teemat läks mingist hetkest hammas peatamatult verele, no tahaks ka ju japsipunni. Mõeldud tehtud sõbral sai aju pehmeks räägitud ning õuele temaga tulingi. Lähemalt on siis tegu esimese seeria Altoga. Esirattaid liigutab läbi neljase kepikasti 800 kuubine (export only) ja 29 kilovattine mootor. Täpsem vanus on veel täpsustamisel, unustasin passist vaadata.
Seisukorrast rääkides siis mootor käivitub pöördest küll aga jätab tühikäigul kohati vahele, küünlajuhtmed jne on ka muidugi ajast ja arust. Kuna plekk on tal juba sünnist õhuke on roosteussid korralikult hagu andnud.
Antud suzukiga sai maakohas kusagil 3 suve pea igapäevaselt ringi kärutatud nii põldudel, kui karjääris ujumas käidud. Mootor hoiab vedelikke nagu pudel ning küttekulu on suht olematu.
Äsja õuele toodud ning kultuurikiht sai survekat ja vett näha.
[Pilt: 0106342847db3fb.jpg]

[Pilt: 0106342851c3443.jpg]

[Pilt: 0106342857102a4.jpg]

[Pilt: 01063428634019b.jpg]

[Pilt: 010634286788646.jpg]

[Pilt: 01063428715d138.jpg]

[Pilt: 0106342881e9375.jpg]

[Pilt: 0106342911612a5.jpg]

Lammutamine ja roosteusside maiustused:
[Pilt: 01063429413f7ba.jpg]

[Pilt: 01063429453732a.jpg]

[Pilt: 0106342955e2fc4.jpg]

[Pilt: 0106342957b5049.jpg]

[Pilt: 0106342965bba13.jpg]

[Pilt: 0106343007b79d4.jpg]

[Pilt: 010634305134751.jpg]

Plaan siis tasapisi suvel üles vuntsida ning saab ägeda harulduse. Minu silmad pole sellist veel liikumas näinud.
Ohoo
Nüüd hakkab juba tunduma et terve eesti on neid täisSmile
Kahte ss80't vöid meie alto teemast silmata, ühte neist vöis ka täiesti legaalselt tänaval liikumas näha taliralli ajal(erinevus sinu omaga peitub siis iluvöres ja esitulede kujus, valge on sama mis sul)
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...701&page=6

Aga edu, vaatan et saad keevitamise hästi selgeks mingiks ajaksSmile
Palju eksklusiivset roosteimitatsiooni on saadud kuskil tjüüninghvirmas paigaldadaToungue Aga igatahes edu putukaga.
Tänud, toda punast sai uuritud küll, enne starti vaevasid vähe laadimishädad Toungue
Hetkel meenutab põhi kahe kümnendi tagust väga ussitanud "muhuga" sõitu: "Jalad üles, loik tuleb!" Smile

Loodan, et jaksu jätkub putuka taastamisel.
(20-05-2014, 21:31 PM)lauren Kirjutas: [ -> ][Pilt: 01063428634019b.jpg]

Minu jaoks tundub eriti stiilne ja väärtuslik see vesipilt tagailluminaatoril. Omal ajal oli konkurentsitult kõveim tjuuning just Soomekeelne kleps tagaakna üla(või ala)servas. Seda hoia!

[Pilt: lujaalaatua.jpg]
Tsitaat:Minu jaoks tundub eriti stiilne ja väärtuslik see vesipilt tagailluminaatoril.

Täpselt nii arvan isegi, see on ja jääb sinna klaasile.
Vaikselt hakkab midagi looma, ehk plekki on juba autole külge siristatud.
[Pilt: 01063959472ac07.jpg]

See toruporno tuleb ehitada orginaali lähedaseks.
[Pilt: 0106395959e27be.jpg]

[Pilt: 01063959655f19e.jpg]

[Pilt: 01063959816ef31.jpg]

[Pilt: 0106395975d9b6a.jpg]

doonorilt õnnestus saada heas korras tagaluuk mis keevitust ei vaja, küll aga ülevärvimist.

(20-05-2014, 23:15 PM)Alts Kirjutas: [ -> ]Hetkel meenutab põhi kahe kümnendi tagust väga ussitanud "muhuga" sõitu: "Jalad üles, loik tuleb!" Smile

Seda uuesti lugedes meenub umbes sama seik tolle suzuga. Sai temaga eelmine suvi ovaalset mullarada sõidetud. No oli vaja ju ketsi ka proovida Big Grin Ratas tegi selle hää mustriga ainult korraks kaapsu ning siis oli salongis vaikus, esiteks ma ei näinud tükk aega midagi ning süle, suu ja üleüldse kõik kohad oli mulda täis. Vähemalt jäi meelde, et ei ole vast mõtet ketsi lasta.
Üits vana Escort MK2 oli selline, et temaga sõites läksid aknad seestpoolt poriseks...
Roolis olles oli vaja jalg panna strateegilisse kohta, et suurem osa sodist jääks talla alla pidama...

A.
Mis selle masina registri nummer on?
Oli ka meie peres mingi aeg selline iseliikur, aasta võis olla 1996 või midagi sinna kanti. Sai seal taga istmel päris palju sõidetud, mitte just kõige mugavam tegevus, aga ajas asja ära.
Huvitav oleks teada, äkki sama auto.
Doonorilt önnestus saada tagaluuk"
Doonorilt? Et neid on veel?Smile
(28-05-2014, 12:22 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Doonorilt önnestus saada tagaluuk"
Doonorilt? Et neid on veel?Smile
Üks on veel, see millega enne ringi rallisime. Mootor käis hästi, küll on sidur totaalselt otsas ning roosteussid on põhjaaluse totaalselt ära lõpetanud. Viimane lõpp käis tagasild nagu tahtis.
Leidsin ka ühe pildi tollest kui veel katus täies tükis peal oli aasta võis olla 2008.
[Pilt: 184269_457838464282336_1370381257_n.jpg]

Numbri vaatasin ka järgi milleks on 827 AFR viimane ülevaatus oli aastal 98.
Siduri otsasolekut vöib vist veidi aimata, kui esirattaid silmitsedaWink
Hea pilt iseenesest
Nüüdseks siis nelja AltoI kohalolek eestis tuvastatud, kardetavasti on neid veel kuskil peidus
Naljakal kombel pole ma ise neid kunagi tänavaliikluses kohanud(vöisiis lihtsalt pole osanud tähelepanu pöörata)
Tore vaadata millise hooga keevitamine edeneb
Arvelolevad:
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1982 Bensiin 29 Jõgeva Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1983 Bensiin 29 Harju Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1983 Bensiin 29 Lääne-Viru Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1984 Bensiin 29 Harju Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1984 Bensiin 29 Pärnu Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1984 Bensiin 29 Rapla Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1984 Bensiin 29 Tartu Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1985 Bensiin 29 Harju Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1985 Bensiin 29 Põlva Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1986 Bensiin 29 Pärnu Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1986 Bensiin 29 Tartu Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1987 Bensiin 29 Harju Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1987 Bensiin 29 Tartu Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1988 Bensiin 29 Tartu Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1989 Bensiin 29 Harju Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1989 Bensiin 29 Lääne-Viru Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1990 Bensiin 29 Tartu Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1991 Bensiin 29 Jõgeva Maakond
SUZUKI ALTO LUUKPÄRA 1991 Bensiin 29 Lääne-Viru Maakond
Tsitaat:Siduri otsasolekut vöib vist veidi aimata, kui esirattaid silmitsedaWink

Siduri pärast see suzu igapäevasõidust seisma jäi, me sõitsime ta täiesti otsa Big Grin
Kahjuks ei ole ikka meie auto, oleks päris tore vaadata mis temast saand on.
Aga edu taastamisel.
Suzu hakkab jõudma sinnamaani, et varsti saab lükata ratastele ja siis teine pool ette võtta.
Doonori luuk siis selline, numbrimärgi all olev plekk mis algul tundus minujaoks kui omatehtud on täiesti tehase värk, ju mõeldud selleks, et pikk number paremini kinnitada.

[Pilt: 01064476094e07a.jpg]

[Pilt: 010644762332ffd.jpg]

[Pilt: 0106447649800c8.jpg]

[Pilt: 0106447635019f8.jpg]

[Pilt: 0106447659b7885.jpg]

[Pilt: 0106447691d4fe2.jpg]

[Pilt: 01064477013ac7e.jpg]

[Pilt: 0106447681a7a62.jpg]

[Pilt: 01064477075b071.jpg]
Uhke värk, tore näha et sellistele mitteniivägaägedaid autosid ka viitsitakse niimoodi üles ehitada Big Grin

Tundub et Suzuki Alto on selle foorumi kõige populaarsem projektikas, ma võtan ka suvel ühe ette Big Grin
Tsitaat:ma võtan ka suvel ühe ette Big Grin

Ootan huviga loetavat materjali Wink
Ega sul doonorist kogemata paaki üle ei jäänud mis nagu uus oleks?Smile
Lehti: 1 2 3 4