automoto.ee foorumid

Täisversioon: Süütepooli asendus paadimootoril
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Õigupoolest see küll rohkem Kipperi foorumi teema, aga seal enamasti vene tehnikaga tegemist teha ei taheta ja peetakse pentsikuks, et keegi sellega üldse veel tegeleb Smile Seetõttu pigem küsin siin, ehk on teadjaid.

Nimelt venelaste uhkeim ja võimsaim päramootor Vihr 30 - sellel on 2 silindrit, kummagi silindri jaoks oma süütepool. Häda on selles, et need süütepoolid kardavad koledal kombel vett ja ei taha kohe üldse töötada, kui isegi pritsmed peal on. Aitab küll "white grease" tüüpi määretega ennetav tõrje, kuid võiks siiski veidi kindlam olla see süsteem ka ilma selle tõrjeta.

Kas on mõeldav asendada originaalsüütepoolid mõne kaasaegsema lääne analoogiga? Mis parameetrite järgi üldse süütepooli kirjeldatakse, et asendust otsida oskaks?

Muidu täitsa paugupill, aga selline jama siis.
Tere.

Ma pruukinud mitmeid Vihre, süütepoolide veekartust ei ole ise kogenud.
Ehk vahetad süütepoolid välja mõne korraliku vastu?



(26-05-2014, 00:46 AM)tarmo@4x4.ee Kirjutas: [ -> ]Õigupoolest see küll rohkem Kipperi foorumi teema, aga seal enamasti vene tehnikaga tegemist teha ei taheta ja peetakse pentsikuks, et keegi sellega üldse veel tegeleb Smile Seetõttu pigem küsin siin, ehk on teadjaid.

Nimelt venelaste uhkeim ja võimsaim päramootor Vihr 30 - sellel on 2 silindrit, kummagi silindri jaoks oma süütepool. Häda on selles, et need süütepoolid kardavad koledal kombel vett ja ei taha kohe üldse töötada, kui isegi pritsmed peal on. Aitab küll "white grease" tüüpi määretega ennetav tõrje, kuid võiks siiski veidi kindlam olla see süsteem ka ilma selle tõrjeta.

Kas on mõeldav asendada originaalsüütepoolid mõne kaasaegsema lääne analoogiga? Mis parameetrite järgi üldse süütepooli kirjeldatakse, et asendust otsida oskaks?

Muidu täitsa paugupill, aga selline jama siis.
Kas mootor on elektronsüütega?
Mootor ei ole elektronsüütega, vaid tavalise mehhaaniliste kontaktidega süüde.

Veetsin eile kena õhtupooliku mitu tundi Tallinna lahel ja üritasin probleemi jälile jõuda (garaažis pole ju võimalik testida koormuse all kuidas mootor käitub/töötab).

Vahetades küünlaid, küünlajuhtmeid, süütepooli jõudsin lõpuks ikkagi süütepooli jamani. Neid oli mul paar tk kaasas ja kui ühendasin varu süütepooli probleemse asemele (õigemini kõrvale), sõitsin paraja kiirusega ning seejärel valasin pudelist kerge sortsu merevett sellele varusüütepoolile. Tulemuseks oli see, et silinder jäi kohe seisma (teine töötas edasi).
Sellest ka arvamus, et süütepool on väga veekartlik.

Veel nii palju, et igaks juhuks katsetasin ka seda, et vahetasin ära selle, et kumb süütepool kummale silindrile sädet annab, vahetades ära muidugi ka süütepooli sisendjuhtmed omavahel. Ja kui enne oli probleem pidevalt alumise silindriga, siis pärast seda oli probleem ülemise silindriga.
Võibolla kohatu küsimus aga miks mitte kaitsta süütesüsteemi soolase merevee eest? On ju olemas sõjaväe autodel lahendused kus süütepool, juhtmed ja küünlad on kaitstud. Loodan, et pole tegu allveepaadiga. Ja igasugune soolveega katsetamine võib jäädavaid ülelööke tekitada, ei soovita.
(26-05-2014, 11:06 AM)aavu Kirjutas: [ -> ]Võibolla kohatu küsimus aga miks mitte kaitsta süütesüsteemi soolase merevee eest? On ju olemas sõjaväe autodel lahendused kus süütepool, juhtmed ja küünlad on kaitstud.

Missugused need lahendused oleks, mida saaks antud mootoril rakendada?
Ma kastsin oma Vihri poolid laki sisse ja mitu korda veel ja muutusid veekindlateks.Oli vist mingi parketilakk vist.Enne kuivatasin poolid ahjuotsas ära ja soojast peast laki sisse ning hoidsin pool tundi,et lakk imbuks korralikult sisse.
(26-05-2014, 11:45 AM)tarmo@4x4.ee Kirjutas: [ -> ]Missugused need lahendused oleks, mida saaks antud mootoril rakendada?
http://avtoelektrik-info.ru/gaz/75-shema...dki-gaz-66
Sobiv lahendus juba pakuti, sellel lingil GAZ66 pritsmetest kaitstud lahendus. Pane kasvõi kilekoti sisse süütepool. Iga sõiduga uuesti, sest kauaks ei saa kondensaadi tõttu jätta. Kõik hermeetilised lahendused nõuavad ka sundventilatsiooni niiskuse eemaldamiseks. Muidugi lakk - kui suudad vigastustest hoiduda, peaks kaua vastu.
Pihustatav kummi on sobiv vahend selleks.http://www.plastidipest.ee/index.php?rou...ry&path=20
Tänud soovitajatele. See viimane soovitus tundub eriti sobilik ja ehk on kasutatav millegi muu jaoks tulevikus, sest jõudsin eile juba ühe ringi laki sisse kastmist ära teha, täna kuivab teine ring.

Näis kuidas olukord paraneb. Püüan siia ka teada anda.