automoto.ee foorumid

Täisversioon: Muravei ja tuula
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Ehitan just ühte muraveid ja tuulat üles(rohkem saan aega juunis, juulis), aga tekiba aeg-ajalt küsimusi, mida tahaks siin lahendada, seega tegin teema. Esimene küsimus oleks, et kas vanatüübi muravei mootril(ümara silindriga) silindri alaosas on miskine tavoti-nipli sarnane asi juba originaalis(kick-starteri pool)? Kas muraveidel on originaalis karpa k-36?
(27-05-2014, 17:51 PM)b-902 Kirjutas: [ -> ]Ehitan just ühte muraveid ja tuulat üles(rohkem saan aega juunis, juulis), aga tekiba aeg-ajalt küsimusi, mida tahaks siin lahendada, seega tegin teema. Esimene küsimus oleks, et kas vanatüübi muravei mootril(ümara silindriga) silindri alaosas on miskine tavoti-nipli sarnane asi juba originaalis(kick-starteri pool)? Kas muraveidel on originaalis karpa k-36?
Paistab, et pole keegi sellise asjaga kokku puutunud...ehk aitab pilt asjasse selgust tuua?
Seal ei tohiks küll sellist niplit olla.

[Pilt: orig_26366371_wy6e.jpg]
kas niplil on kuul sees ?Kui pole, siis äkki on mingil põhjusel kasutatud näiteks selle tilaga ühendatud 2T paadimootori kütusepumpa ?
Mulel tundus see ka imelik, kuid ostes ei osanud silindri küljes tavotiniplit otsida Smile. Daniilil on õigus, sest kuuli tõesti pole ees. Samas saaks ehk sinna lihtsalt mingi poldi sisse susata?
Oskab keegi midagi öelda selle kohta, et kui paneksin tavotinipli asemele poldi, kas siis saaks normaalselt tööle? Kui keegi targem suudaks kiiresti mõtteid avaldada oleks tore, sest siis saaksin täna õues tegutsema hakata...
Hakkab tööle, kui selle ava kinni paned ja muud viga pole.
(30-05-2014, 11:17 AM)kass Kirjutas: [ -> ]Hakkab tööle, kui selle ava kinni paned ja muud viga pole.
Tänks, lähen leiutama nüüd. enne läks ka tööle, aga lisaõhupärast läks segaselt pöördesse- si**usin täis ennast, õnneks olin kärme ja tõmbasin piibu maha. peale selle lendas seal niplist bena ja kuumaõhu segu jala peale Cool .eks õhtul kirjutan, kas sain tööle või mitte.
Minule teadaolevalt lisati sellest "niplist" kohalikes katseremonditehastes kompressiooni.
(30-05-2014, 20:38 PM)b-902 Kirjutas: [ -> ]
(30-05-2014, 20:25 PM)Illimar Kirjutas: [ -> ]Minule teadaolevalt lisati sellest "niplist" kohalikes katseremonditehastes kompressiooni.
Kuidas nad seda lisasid? Tänased saavutused olud sellised, et sain mootri käima ja toimib. Panin sinna nipli otsa kummitoru ja teisest otsast raujupi(paks traat) sisse ning liimvahele ja voila, toimib hää Rolleyes

Nii see oli jah Big Grin
Tallinas Pioneer katstehases oli kohe mitu meest kes kompresiooni juurde pumpasid.
Eelmine omanik on olnud ahne ja niplist kuuli eemaldanud, et rohkem kompresiooni lisada. (vot sellepärast polnudki veneajal seda saada) !!!
Aga külasta mõnda vanatehnikaga tegelevat kauplust ja arvan, et leiad uue nipli.
Küsi äkki neil ka kompresiooni veel müügil ja kindlasti seletavad kuidas seda koduste vahenditega lisada Big Grin
(31-05-2014, 09:19 AM)Qunts Kirjutas: [ -> ]
(30-05-2014, 20:38 PM)b-902 Kirjutas: [ -> ]
(30-05-2014, 20:25 PM)Illimar Kirjutas: [ -> ]Minule teadaolevalt lisati sellest "niplist" kohalikes katseremonditehastes kompressiooni.
Kuidas nad seda lisasid? Tänased saavutused olud sellised, et sain mootri käima ja toimib. Panin sinna nipli otsa kummitoru ja teisest otsast raujupi(paks traat) sisse ning liimvahele ja voila, toimib hää Rolleyes

Nii see oli jah Big Grin
Tallinas Pioneer katstehases oli kohe mitu meest kes kompresiooni juurde pumpasid.
Eelmine omanik on olnud ahne ja niplist kuuli eemaldanud, et rohkem kompresiooni lisada. (vot sellepärast polnudki veneajal seda saada) !!!
Aga külasta mõnda vanatehnikaga tegelevat kauplust ja arvan, et leiad uue nipli.
Küsi äkki neil ka kompresiooni veel müügil ja kindlasti seletavad kuidas seda koduste vahenditega lisada Big Grin

Tegelikult lisati jooksvaks remondiks vajalik kompressiooni tagavara juba tehases mototehnika rehvidesse. NL aegsetes poodides aga pandi see pihta ja asendati tavalise õhuga - kulunud masinapargi oludes oli kompressioon suur defitsiit, kellel seda polnud, see pidi tegema kapremondi.

Sellest ka kõik need noorte kallal tehtud naljad , et mine ja too laost kompressiooni juurde ämbriga - see ajas vihale eelkõige varganägudest laotöölised, kes tegelikult väga hästi tedsivad, kuhu kompressioon kadunud on ja kuidas seda juurde saab.
(31-05-2014, 12:42 PM)Daniil Kirjutas: [ -> ]
(31-05-2014, 09:19 AM)Qunts Kirjutas: [ -> ]
(30-05-2014, 20:38 PM)b-902 Kirjutas: [ -> ]
(30-05-2014, 20:25 PM)Illimar Kirjutas: [ -> ]Minule teadaolevalt lisati sellest "niplist" kohalikes katseremonditehastes kompressiooni.
Kuidas nad seda lisasid? Tänased saavutused olud sellised, et sain mootri käima ja toimib. Panin sinna nipli otsa kummitoru ja teisest otsast raujupi(paks traat) sisse ning liimvahele ja voila, toimib hää Rolleyes

Nii see oli jah Big Grin
Tallinas Pioneer katstehases oli kohe mitu meest kes kompresiooni juurde pumpasid.
Eelmine omanik on olnud ahne ja niplist kuuli eemaldanud, et rohkem kompresiooni lisada. (vot sellepärast polnudki veneajal seda saada) !!!
Aga külasta mõnda vanatehnikaga tegelevat kauplust ja arvan, et leiad uue nipli.
Küsi äkki neil ka kompresiooni veel müügil ja kindlasti seletavad kuidas seda koduste vahenditega lisada Big Grin

Tegelikult lisati jooksvaks remondiks vajalik kompressiooni tagavara juba tehases mototehnika rehvidesse. NL aegsetes poodides aga pandi see pihta ja asendati tavalise õhuga - kulunud masinapargi oludes oli kompressioon suur defitsiit, kellel seda polnud, see pidi tegema kapremondi.

Sellest ka kõik need noorte kallal tehtud naljad , et mine ja too laost kompressiooni juurde ämbriga - see ajas vihale eelkõige varganägudest laotöölised, kes tegelikult väga hästi tedsivad, kuhu kompressioon kadunud on ja kuidas seda juurde saab.
Iseenesest ma seda paska ei uskunud, aga naljakas ka nagu polnud. Aga nii üldiselt rääkides tuleb mul paar uueväärset juppi ja siis ehitab selle mootori korralikult üles ja näeb ka mis selle imelooma sees tehtud on Cool
(31-05-2014, 14:32 PM)b-902 Kirjutas: [ -> ]
(31-05-2014, 12:42 PM)Daniil Kirjutas: [ -> ]
(31-05-2014, 09:19 AM)Qunts Kirjutas: [ -> ]
(30-05-2014, 20:38 PM)b-902 Kirjutas: [ -> ]
(30-05-2014, 20:25 PM)Illimar Kirjutas: [ -> ]Minule teadaolevalt lisati sellest "niplist" kohalikes katseremonditehastes kompressiooni.
Kuidas nad seda lisasid? Tänased saavutused olud sellised, et sain mootri käima ja toimib. Panin sinna nipli otsa kummitoru ja teisest otsast raujupi(paks traat) sisse ning liimvahele ja voila, toimib hää Rolleyes

Nii see oli jah Big Grin
Tallinas Pioneer katstehases oli kohe mitu meest kes kompresiooni juurde pumpasid.
Eelmine omanik on olnud ahne ja niplist kuuli eemaldanud, et rohkem kompresiooni lisada. (vot sellepärast polnudki veneajal seda saada) !!!
Aga külasta mõnda vanatehnikaga tegelevat kauplust ja arvan, et leiad uue nipli.
Küsi äkki neil ka kompresiooni veel müügil ja kindlasti seletavad kuidas seda koduste vahenditega lisada Big Grin

Tegelikult lisati jooksvaks remondiks vajalik kompressiooni tagavara juba tehases mototehnika rehvidesse. NL aegsetes poodides aga pandi see pihta ja asendati tavalise õhuga - kulunud masinapargi oludes oli kompressioon suur defitsiit, kellel seda polnud, see pidi tegema kapremondi.

Sellest ka kõik need noorte kallal tehtud naljad , et mine ja too laost kompressiooni juurde ämbriga - see ajas vihale eelkõige varganägudest laotöölised, kes tegelikult väga hästi tedsivad, kuhu kompressioon kadunud on ja kuidas seda juurde saab.
Iseenesest ma seda paska ei uskunud, aga naljakas ka nagu polnud. Aga nii üldiselt rääkides tuleb mul paar uueväärset juppi ja siis ehitab selle mootori korralikult üles ja näeb ka mis selle imelooma sees tehtud on Cool

Eks igaüks näeb seda, mida ise otsib.
Nonii, huvitav, kas mingine izi karbuss tuulale/muraveile ka peale läheb(kandiline silinder)? Mul olemas kaks iz karbussi: k62z vms ja k65i...(P)äikest!
Kui sul on need olemas siis kui raske on neid proovida????
Ei sobi IZ-i karbuss vähemalt Jupiteri oma mitte.Kunagi ühte mootorit reguleerides,sai vaeva nähtud ja ilusat tulemust ei kuskil.Avastasin sootuks,et keegi oli kunagi installnud IZ-Ju karba peale.
Tänud vastanutele, kuid meenuks nagu keegi oleks maininud, et uuema planeta karbuss pidi sobima...võibolla proovin ära...Milline karbuss sinna täpsemalt istub(k62g või k62b)?
ei ole ilus erinevaid foorumeid linkida, kuid infot ümber kribada ka ei tahaks.
http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?f=9&t=6269
Kasutaks ka kellegi teise teemat ära ja küsiks kah paari asja, mille kohapealt endal teadmistest puudu jääb.
Esiteks, kui suure mahtuvusega aku peaks olema Tuulal? Hetkel 3ah 12v pisikene rolleri aku, mis ei pea voolu -sooviks selle välja vahetada.
Teiseks selline mure, et kui tühikäigul gaasirullikut natuke rohkem keerata, siis lööb armatuuris olevad indikaatortuled puruks ..iga väikesem pöörete muutus kajastub tulede ereduses - et siis kust esiteks viga otsima hakata.
Tänud ette!
targem kasutada otsingut näit: tuula elekt
...ja sealt esimene annab juba kaks erinevat el. skeemi. Ära ehmu, et mõnes teemas on asjad kustunud, selles on alles ja paljudes veel.
Ah-jaa, jäi lisamata, et otsi nupp on liikmete nimekirja ees.
Lehti: 1 2