automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vene tsikli värv
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist.
Kuna pole varem mootorrataste taastamisega tegelenud, siis tekkis paar küsimust kogenumatele.

Olen jõudnud oma K-58ga nii kaugele, et oleks vaja uus värv peale lasta, kuid ei suuda otsustada kust osta värvi, mis oleks sama tooni mis originaalselt?
Ehk teab keegi mõnda poodi Harju-või Raplamaal, kes segaks täpselt selle õige tooni hea hinnaga ja kvaliteetselt Smile.
Toon on midagi sellist (pruunikas-beež):
[Pilt: large_28757023_AUJ5.jpg]

Kas piisab kui ostan poest tavalise krundi ning panen selle haljale pinnale või tuleks eelnevalt pind ülelasta epo-või happekrundiga (tsikkel hakkab suurem osa ajast garaažis ilutsema)?
Samuti tekkis küsimus, et kas tasuks tsikkel pärast värvimist ka lakiga üle lasta? Kuna ratas on ise suhteliselt komplektne ja originaali lähedane, siis tulevikus oleks plaan proovida musta numbrit saada, kuid kas lakk tsikli peal takistuseks ei saa (teadupärast tol ajal lakki ei kasutatud)

Kust kohast siinsed ksf oma värvi ostmas käivad?
Mine jaluta Devor'isse, mõni paraja suurusega jupp millega värvilipikuid võrrelda.
Eks su enda asi, kuidas raamile lähened ja mis tulemust saada tahad. Seismise jaoks vahet pole, võõpa siis matistatud originaalvärvile selga.

Ideaalis liivaprits- happekrunt- täitevkrunt- 2 komponentne värv/ lakialune värv+ akrüüllakk.

Mustast numbrist... Oled sa kindel et sinust on seda meest (liita kogu see raha ja aeg) kes kõik mutri pealt täisoriginaaliks taastab?
Tänud, värv läks toonimisse ning paari päeva pärast on lootus kätte saada.

(02-06-2014, 19:55 PM)Kombimiis Kirjutas: [ -> ]Oled sa kindel et sinust on seda meest (liita kogu see raha ja aeg) kes kõik mutri pealt täisoriginaaliks taastab?

Smile
Ei ole kindel.
Huumor on selles et pole kordagi Devorist värvi võtnud aga tean et sealt pidi hea hinnaga saama võrreldes Benefiti jm kohtadega. Big Grin

Värvijooksudest märga põrandat ja "udust" pead! Cool
See musta numbri jama on Eestis ikka tõsine probleem Big Grin
Ise tõin aastaid 2 tagasi Soomest musta numbriga masina Eestisse ja siin eelmine aasta ei saanu musta numbrit Big Grin
Kuigi auto oli 97% originaal Big Grin
Savi sellest numbrist ja ega see midagi paremaks ei tee!!! Ainult tõesta midagi, kuigi peaksid tõestama nemad! Ehk komisjon kes on nagu üks pere kes hooliteb selle eest, et kedagi ei lisanduks musta nubriga ja nende äriprojektide hindasid alla ei vii Big Grin
Väike näide:
Sõbral seisab garaazis Moskvic 412 68a ja täis originaal (ei ole roostet) ja kõik juppid originaalid mis tehases pandi aga must numbrit ei saa, kuna ei näe välja kui uus, ehk siis soovitakse, et auto oleks värvitd ja ära pedereeritud mitte originaal !!!
Siit väike mõtteaine !!!
Mis mõtteaine?Meie maal on kokku lepitud nii,et masin peab välja nägema kui otse vabrikust tulnu.Lihtne.[/i]
Mind huvitab,et miks meil ei mindud Soome mudelile sarnaselt, vanatehnika tunnustamise rada. Praegune,ilmselt Saksamaal kehtivale korrale tehtud süsteem on liialt jäik.
Olen veendunud,et kõike ei peakski uuesti üle värvima ja mõned masinad võiksidki olla nii nagu nad on säilinud.

Äriprojektid või ei aga põhimõtteliselt,kui rahvale ikkagi käib praeguse korra alusel, vanatehnika tunnustamine üle jõu. Siis tuleb seadusi muuta ja minna teist teed, nii,et kõik oleksid õnnelikud.
(04-06-2014, 08:25 AM)MAZ Kirjutas: [ -> ]rahvale ikkagi käib praeguse korra alusel, vanatehnika tunnustamine üle jõu. Siis tuleb seadusi muuta ja minna teist teed, nii,et kõik oleksid õnnelikud.
jätkan OT-d, aga miks on "rahval" vaja musta numbriga masinaid? Täpselt sama hästi sobivad ka valge numbriga. Kõike ei pea massidesse viima (ja seeläbi devalveerima).
Aga siiski,miks ei võiks Juhan oma heas säilivuses IZ 412-028le,kui 35.a täis saab, saada musta numbri? Eeldusel,et eelnevalt muid tingimusi on täidetud, kui kaasneks sellega kindlustuse soodustused? Ehk see motiveeriks ka inimesi oma tehnikat paremini hoidma.
(03-06-2014, 23:14 PM)uko Kirjutas: [ -> ]Mis mõtteaine?Meie maal on kokku lepitud nii,et masin peab välja nägema kui otse vabrikust tulnu.Lihtne.[/i]
ei ole lihtne , väga idiootlik . see hästisäilinud mosse on kordades väärtuslikum kui nn restaureeritud . kindlasti ei ole meite maal need kriteeriumid paigas.