automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jama küünlaga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jama siis selles, et võrr ei lähe käima enam. Umbes polnud midagi, kõik on terve. Siis vaatasin, et küünlal säde puudub, tegin küünla puhtaks tuli säde tagasi, kuid kui silindrisse tagasi panin ja tööle panin, siis töötas vaid 30 sek ning suri välja. Küünal oli uuesti mustaks läinud ning säde ilmnes vaid puhastamisel. Kas õli on kütuses liiga palju või on midagi muud viga?
Jah, liiga palju õli vöi vale õli.
Äkki on kondeks läbi?
Mõõda ära mahtuvus ja siis otsusta mis on läbi ?
Õli kogus peab olema 1:1 kui õli pärast ei tööta Big Grin
Sellessuhtes on just imelik, et eelmine kord töötas ilusti, seisis nädalake ning nüüd lihtsalt äkki hakkas jamama. Õli olin lisanud üli vähe juurde. Kusagilt lugesin, et kolvirõngas võib kulunud olla, et laseb õli läbi vms, vastab see tõele?
(03-06-2014, 23:43 PM)Tehn1k Kirjutas: [ -> ]Sellessuhtes on just imelik, et eelmine kord töötas ilusti, seisis nädalake ning nüüd lihtsalt äkki hakkas jamama. Õli olin lisanud üli vähe juurde. Kusagilt lugesin, et kolvirõngas võib kulunud olla, et laseb õli läbi vms, vastab see tõele?

Kui käima läheb siis kolvirõngas asi ei ole, et säde ära kaob!!!
kui keegi meenutaks mittu faradit oli võrri kondeka matuvus siis võiksid minu juurest läbi astuda mõõdaks ära.
need tänapäeva kondekad ei kõlba kuhugile, igapäevaselt kogen seda kus uus X1 kondekas näitab ainult0,800 mikkorfaradit
0,800 mikrofaradit on maa ja ilm kontaktsüütele. Näiteks Volgale on ettenähtud 0,17- 0,25 mikrofd, Gaz, Zil veokal 0,25- 0,35 mkf. Punnadel, tsiklitel samas vahemikus siis. Et kondel tuleb seal taluda 200 voldi ringis, siis kondeka tööpinge vähemalt 500 volti. On mikkorfarad uus ühik nano- ja pikofaradi järel?
Poisil vast segu paks, s.o. nädalaga päikse käes paagist hulga bensiini ära auranud, õli kao kuhugi.
Sain korda, valasin korra küünla august silindrisse bena sisse, ootasin kuni ära läheb, panin puhastatud küünla sisse ning siiamaani töötab ilusti.
Tegin täna natukene pikema sõidu ning järsku sõisu pealt hakkas norgaks jääma, suri välja ning enam käima ei lähe. Sama lugu, mis varem? Tuleb osta uus küünal? Kusagilt lugesin, et küünal ei suuda ennast enam ära puhastada ning siis läheb mustaks.
Äkki lõpetad tõesti küünla ümber tantsimise ja ostad uue? Ainult Vigala Sass võiks käeselja pealt öelda, kas vana küünal soojenedes kusagilt seest üle taguma hakkab. Paned uue küünla ja siis räägime edasi.
Muide, endal talvisest kolmepäevasest elektrikatkestusest kogemus, kus bensugeneka kavalalt jubiv küünal tekitas tõetruud nälja sümptomid. Tooreklapiga käis, aga suht jõuetult. Jõudsin enne karbussi lahti kakkuda ja sama targalt kokku panna, kui veale jälile sain. Sülitama pani.
Mu mäletamist mööda oli võrri kondekas 0,22 mF.
Kunagi poisina jamasin ise ka kord võrriga - ei läind käima tee või tina, natuke nagu lubas ja kõik, jookse palju tahad. Lõpuks suure trügimise peale kukkus summuti leegitoru küljest ära ja selle peale võrr tahtis käest päris lendu tõusta. Ilmnes, et sumps oli jumala umbes ja oligi kogu viga..