automoto.ee foorumid

Täisversioon: d6'l puudub säde :(
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Üle pika aja ajasin kuurist välja oma d6, et vaadata kas asjal veel eluvaim sees, aga võta näpust. võtsin küünla maha ja lükkasin näpu otse piipu...vaikus. Peale on kunagi ammu aretatud traktori magneeto, oskaks keegi aidata milles võiks uba olla? Mähis?

Tänud ette!
(06-06-2014, 23:14 PM)TaigarV Kirjutas: [ -> ]... võtsin küünla maha ja lükkasin näpu otse piipu...vaikus. ... oskaks keegi aidata ...
Nii tõsist meest hakka või kartma! Rolleyes Aga äkki vaatad foorumis veits ringi, magneetode elluäratamisest on juttu olnud küllalt. Ikka mähis ahju peale kuivama ja kontaktid puhtaks jne.
Edu!
P.S. Ära seda näputrikki kodus seinakontaktiga proovi, eks? Toungue
Vahest tõesti, korra on teda isegi kuivatatud ahju peal, aga tahtsin küsida juhtmestiku kohta. Nimet mul on süütepoolist tulev juhe ja ühe teise detaili(nime ei tea) juhe(magneeto alumises osas olev väike jubin, välimuselt meenutab mikromootorit) 1 ja sama klambri alal kokku toodud, oli nii juba kui lahti võtsin, onu ja paps ei mäletanud ka enam kuidas juhtmed pidid asetsema...Sad
(07-06-2014, 00:50 AM)TaigarV Kirjutas: [ -> ]Vahest tõesti, korra on teda isegi kuivatatud ahju peal, aga tahtsin küsida juhtmestiku kohta. Nimet mul on süütepoolist tulev juhe ja ühe teise detaili(nime ei tea) juhe(magneeto alumises osas olev väike jubin, välimuselt meenutab mikromootorit) 1 ja sama klambri alal kokku toodud, oli nii juba kui lahti võtsin, onu ja paps ei mäletanud ka enam kuidas juhtmed pidid asetsema...Sad

Äkki see oli Kondenisaator mis läheb korpusesse ja juhe taga ???
Kondekas uus ja siis lühha näpp piibu sisse ja lükka, mida kõvemini lükkad seda ägedam saab olema Big Grin
Las onu ja isa teevad filmi ka kuidas lükkad ja ärkad ellu Big Grin
(07-06-2014, 00:58 AM)Qunts Kirjutas: [ -> ]
(07-06-2014, 00:50 AM)TaigarV Kirjutas: [ -> ]Vahest tõesti, korra on teda isegi kuivatatud ahju peal, aga tahtsin küsida juhtmestiku kohta. Nimet mul on süütepoolist tulev juhe ja ühe teise detaili(nime ei tea) juhe(magneeto alumises osas olev väike jubin, välimuselt meenutab mikromootorit) 1 ja sama klambri alal kokku toodud, oli nii juba kui lahti võtsin, onu ja paps ei mäletanud ka enam kuidas juhtmed pidid asetsema...Sad

Äkki see oli Kondenisaator mis läheb korpusesse ja juhe taga ???
Kondekas uus ja siis lühha näpp piibu sisse ja lükka, mida kõvemini lükkad seda ägedam saab olema Big Grin
Las onu ja isa teevad filmi ka kuidas lükkad ja ärkad ellu Big Grin

No ärge nüüd tögage! Kui näpu piipu topid ja midagi ei tule ega juhtu ...siis on ju täitsa õhtal....Big Grin
Eks tatina on seda sädet proovitud küll, onupoeg kogu aeg tahtis, et mina ikka prooviks kas säda on alles Big Grin Aga vb tõesti on kondekas, eks peab uurima, aga kust oleks võimalik soetada sellist asja tänapäeval?
(07-06-2014, 01:06 AM)TaigarV Kirjutas: [ -> ]Eks tatina on seda sädet proovitud küll, onupoeg kogu aeg tahtis, et mina ikka prooviks kas säda on alles Big Grin Aga vb tõesti on kondekas, eks peab uurima, aga kust oleks võimalik soetada sellist asja tänapäeval?

Kus oled?
Kui TLN-s siis astu minu juurest läbi ja mõõdan kodeka ära. aga kui kaugemalt ei oska öelda kus saada võiks.
Külasta vene auto poode !!!
Kergem oleks pilti teha ja üles panna, sealt on kena orienteeruda.
Tln mees, aga ratas on maal(tõstamaa kandis). Eks ma katsun teha pilti Toungue

[Pilt: cq45.jpg]

väike üldpilt Smile

[Pilt: 5tssj.jpg]
Nii tänastest uudistest siis naa palju, et säda on olemas. Vahetatud sai nii kondekas kui mähis mille kapis kolades leidsin. Aga nüüd ilmens järgmine probleem, säde, mis on tugev, kohati isegi väga tugev jõuab piipu, aga küünlasse ei taha minna...nimelt küünlast saab voolu katkendlikult, vahest saad suraka vahest mitte. Proovisin mitmeid küünlaid, niiet asi ei saa küünlas olla. Paps pakkus, et lööb üle kusagilt. Andke nõu targemad Smile
(07-06-2014, 15:11 PM)TaigarV Kirjutas: [ -> ]Nii tänastest uudistest siis naa palju, et säda on olemas. Vahetatud sai nii kondekas kui mähis mille kapis kolades leidsin. Aga nüüd ilmens järgmine probleem, säde, mis on tugev, kohati isegi väga tugev jõuab piipu, aga küünlasse ei taha minna...nimelt küünlast saab voolu katkendlikult, vahest saad suraka vahest mitte. Proovisin mitmeid küünlaid, niiet asi ei saa küünlas olla. Paps pakkus, et lööb üle kusagilt. Andke nõu targemad Smile
Puhasta kontaktid korralikult üle, hästi sobib miskine peenike liivapaber/klots nt 250-ne.Vaata seda ka , et kontaktide vasar vms kuskile vastu ei käi ja massi ei saa. Vaheta küünal ka ära, võibolla on vigane. Edu võrriga Big Grin!
Nii õhtuks on säde olems, läheb käima, aga jõudu ei ole...Lahutan siduri töötava mootoriga ära sureb välja...Help? Big Grin
(07-06-2014, 17:15 PM)TaigarV Kirjutas: [ -> ]Nii õhtuks on säde olems, läheb käima, aga jõudu ei ole...Lahutan siduri töötava mootoriga ära sureb välja...Help? Big Grin
puhasta karpa ära, proovi ilma õhufiltrita, ehk on see umbes või midagi..
No selge, kohe õue tegema Big Grin Aa ja asi ei lähe pöördesse ka vabsjee...
Nonii, kes oleks osanud arvata, et foorumist nii palju abi. Igaljuhul masin sõidab, jõuetu küll on(jalaga peab hoogu lükkama ja üle 15kmh ikak ei jookse)Uurin süüte kohta Toungue
(07-06-2014, 18:48 PM)TaigarV Kirjutas: [ -> ]Nonii, kes oleks osanud arvata, et foorumist nii palju abi. Igaljuhul masin sõidab, jõuetu küll on(jalaga peab hoogu lükkama ja üle 15kmh ikka ei jookse)Uurin süüte kohta Toungue
No kuna sul paistab aega olevat, siis kruti ka seda suurt paksu kruvi seal karpa juures, külje peal. alustuseks keera see täiseti kinni ja siis kohe umbes 2.5 pööret lahti ja vaata mis ta siis teeb...Alati võid seda prooviks ju ise ka igatipidi pöörata ja kuulata/vaadata, mis kruvi asendis mootor kõige paremini töötab...Mis vahekorras segu paaki teed?
Kui suur on kontakti vahe?
Kui suur on küünla vahe ? Võta A4 paber ja vaata mittu tükki suudad vahele panna.
Keera küünal maha peale mõnigast töötamist ja seleta mis värvi on ots !
Kui must on segue liiga rikkas, kui valge siis liiga vaene.
Ise timmisin kunagi karpat ikka sõidu pealt nii oli kindel värk Big Grin
Aga kodus ei soovita seda järgi teha võib silmad ära lõhkuda !!!
Lõika küünla juhtmel mõlemast otsast paar sentimeetrit maha ja keera uuesti piibu ja magneeto külge, võib olla seismisest okssüdeerunud.

Edu soovides Big Grin
Lisaksin paar finessi:
See must küünal - valge küünal värk võib tekkida peale süütuse ja kütusesegu vahekorra ka erineva hõõgarvuga küünaldest.
Kui minu vana nõder pea õigesti mäletab, siis võrrile ja vanale mossele läks õndsal vene ajal A10HT küünal. Mis selle kaasaegne ekvivalent on, seda kahjuks ei tea. A11HT oli juba n.n. "külmem" küünal, mis võis võrril juba tahmuma hakata. Mõeldud oli see kõrgema surveastmega mootoritele. Kahekäigulisel mopeedil käras minu mäletamist mööda ka, kuna vähemalt paberi järgi oli sellelgi kõrgem surveaste kui lihtvõrril. No igatahes nii minu auklikud mälestused põrssapõlvest ütlevad. Targemad võivad parandada.
Aga mis puutub sädeme kadumisse juhtme ja küünla vahel, siis peaks asi suht lihtne olema. Kui piip veel originaal, siis see sisaldab raadiohäirete takistit, mis armastab vahel b-sse minna. Tuleb uus piip panna, muud midagi. Jälgida tuleks veel seda, et takistusega piibu korral ei kasutataks "R" tähisega küünalt, millel nimetatud takisti juba sisse ehitatud. Jawadel olid sihukesed, Tšehhoslovakkias tehtud.
Tõelised Võrrimehed viskasid piibu üldse nahui ja keerasid juhtmeotsa küünla ümber. Kui siis selline kortermajast mööda sõitis, riskis teise korruse aknast teleka kaela saada. Big Grin Raadiohäired võtsid kõigil telekapildi triibuliseks.
Tean ka juhust kui poisil sõidu peal juhe küünla otsast ära hakkas tulema ja pikemalt mõtlemata seda palja käega tagasi proovis panna. Ikka sõidu pealt. Wink Tulemus olnud selline, et kutt istus juhmi näoga keset teed ja võrr pani otse võssa.
Küünlavahe veneaegne standardkaliiber oli rauasaeleht(sile serv). Juhul kui magneeto nõrgaks jäänud, tuli elektroode siiski koomale koputada. Samal põhjusel eemaldati ka raadiohäirete takisti.
Segu kohta ei oskagi öelda, valasin sae kütet(õli segu) paaki, aga ta vist ei tahtnud seda ära põletada, niiet valasin 95 peale veidi ja läks käima....kohati saab isegi väga hea hoo üles, aga siis jälle vajub ära :/
kontaktivahe on päris suur...1mm ei ole, aga ega palju puuda ka ei jäe...kuskil 0.7/0.8mm ma arvan. Tahtsingi küsida süüte kohta. Paps ütles, et krdi magneto hammakat tuleks ühe hammaka võrra edasi/tagasi keerata, et pean magneeto maha kruvima ja proovima, eks paistab Cool
Nonii, masin täitsa rallis 1.5 päeva, aga täna keset sõitu kooles ära. Süüde läks valeks(kuna klemmide kinnituskruvi oli lahti vist). Kolmapäeval tuleb tuttav mehaanik viskab pilgu peale, paneb süüte paika ja sätib veidi. Kui masin sõiduvees siis panen pilte ka, aga hetkese seisuga võib teema LUKKU panna!!

Foorumist palju abi olnud, tänud mehed Cool
Lehti: 1 2