automoto.ee foorumid

Täisversioon: Muruniidukile plastist paagi asendus.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kaks erineva ajastu Briggs mootoriga niidukit tilguvad bensiini, kuna plastist paagid on katki. Küll valu kohast ja ka mujalt.

Otsin asenduspaake u 1L.
Välja on vaja alt võtta 1tk voolikuga.

Tea kas Vaz-i tosoolipaak kannatab bensiini ?
Nii väikse paagi asemel võiks ka mingi kodukeemia paksemaseinalist pudelit kasutada. Muidu peaks VAZ paak bessiini kannatama küll. Katsetanud ise ei ole, aga kui vaja peaks olema ja sobiks suuruselt, siis prooviks ära küll.
Ühe vihjena tuli Druzba paak, aga ega neid kuskilt 2tk naljalt ei leia.

Mõtlesin ka ise 2L plekist põrandalaki kanistrile ja erinevatele plastist variantidele, kuid head väljavõtte toru lahendust ei tulnud pähe, peale mutritega auto lohvi ventiili toru.
Ja korgid reeglina päris väiksed, kui just mõni mootoriõli 1L kork vast on suurem.

Peaks mõnda "traktoripoodi" sisse astuma, Sauel pidi üks kuskil olema, ehk jääb midagi ette.
Druzba paake otsi vanametallist... Neid seal liigub. Alternatiivina leiab sealt ka vanu muruniidukeid, millel paak peal. Mõnel suisa metallist.

A.
Mul peaks 1 druzba paak vedelema kui vajadust siis võin ta välja otsida.
Osadel BS mootoritel istub garbuss otse alumiinium paagi peal ja seal suured avad, ning alt väljavõtet ei ole.
issver-sussver, kuhu maailm vahepeal jõudnud on.
ma ei teadnudki, et murukatele plastpaake pannakse. ise olen ainult plekist paake näinud. krdi ökonomistid.
(06-07-2014, 11:23 AM)autojuht Kirjutas: [ -> ]Mul peaks 1 druzba paak vedelema kui vajadust siis võin ta välja otsida.
Leidsin üles selle paagi ja paistab terve olema, kork peal ja kraani leiab ka.
Kaupz kui on soovi siis saad selle endale aitähh eest.
(06-07-2014, 11:14 AM)kaupz Kirjutas: [ -> ]Mõtlesin ka ise 2L plekist põrandalaki kanistrile ja erinevatele plastist variantidele, kuid head väljavõtte toru lahendust ei tulnud pähe, peale mutritega auto lohvi ventiili toru.
Santehnika kauplusest saab voolikututsi ja mutri. Tihendi teed ise, et benzaini kannataks. Kanistri põhja tuleb valamisavaga kohakuti teha auk. Parim on astmeline koonuspuur. Mutri otsapanekuga on väheke jeblamist, kuna käega ligi ei pääse, aga pika kruvika vms abil täiesti teostatav. Mutri kinnikeeramiseks peab olema pikendusega padrunvõti, mis täitmisavasse mahub ja mutrini ulatub. Kogu moos!
Bensiini jaoks ja vibraga kohta siiski sellist hädalahendust ei soovitaks, parem võta lahketelt kaasfoorumlastelt Sõpruse paak vastu. Valmis asi ja kindlam, kraan ka juba küljes.
[attachment=49017][attachment=49018]
P.S. Teisel pildil nähtav tihendi kobrutamine tuleneb tavalise kummi tihendiks kasutamisest õlipaagil. Smile Aga oli kiiresti ja ajutiselt vaja ning ajas asja ära.
(05-07-2014, 23:54 PM)kaupz Kirjutas: [ -> ]Kaks erineva ajastu Briggs mootoriga niidukit tilguvad bensiini ...

Võiks ju proovida liimida.
(07-07-2014, 10:13 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]
(05-07-2014, 23:54 PM)kaupz Kirjutas: [ -> ]Kaks erineva ajastu Briggs mootoriga niidukit tilguvad bensiini ...

Võiks ju proovida liimida.
Olles kõrvalt näinud, kuidas sae paaki on korduvalt sääsevõrgu, EPO-liimi ja ... kellegi ema abiga ... kokku lapitud, siis võtaksin siinkohal skeptilise seisukoha. Kuni paaki keegi ei puutu, võib kõik OK olla, aga vibratsioon teeb lõpuks oma töö...
Tee nii nagu vanasti punnvõrrile tehti - võeti liitrine plastpudel, voolikuühendus koos jupi voolikuga mis karpasse läks tehti korgi külge (sama nagu eelnevalt kanistri põhja tehtud siin kirjeldati) ja see pudel kinnitati raami külge - lihtne ja elementaarne.
(07-07-2014, 13:15 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]
(07-07-2014, 10:13 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Võiks ju proovida liimida.
Olles kõrvalt näinud, kuidas sae paaki on korduvalt sääsevõrgu, EPO-liimi ja ... kellegi ema abiga ... kokku lapitud, siis võtaksin siinkohal skeptilise seisukoha. Kuni paaki keegi ei puutu, võib kõik OK olla, aga vibratsioon teeb lõpuks oma töö...
Oleneb plastist. Mõnda saab edukalt liimida, mõnda kohe ei kuidagi.
Paljud paagid kipuvad sellised olema, et ei saa liimida.
Aga saab ka kuumaga, just selliseid,mida ükski liim ei võta.
Oma igapäevaliikuril remontisin sel moel klaasipesu vedeliku paaki. 60W jootekolviga.
Muidugi on ka selliseid, mida ei saa ka kuumaga.
Ühesõnaga, katsetamise värk ja nõuab loomingulist lähenemist.
kui selle plasti täpne nimetus kuidagi kindlaks teha, siis leiab ka liimi, mis liimib jäädavalt ja kõiki tingimusi taluvalt.
tõsi, need liimid kipuvad kordades isegi uuest paagist kallimad olema.
Meil liimiti isegi stihl 026-e paak ära ja polnud mingit muret.
Nagu eelpool keegi mainis, siis soovitaksin proovida jootekolviga mõrad uuesti kokku sulatada. Pärast ajad alumiinium võrgu kuumaks ja paned selle veel omakorda eelnevalt jootekolviga töödeldud mõra peale ja surud plastiku "sisse." Seda siis selleks, et vibratsioon ei hakkaks mõra uuesti "lahti" logistama. Eks ta paras nokkimine ole, aga isa parandas sama tehnikaga Husqvarna 254xp paagi. Kestis seni, kuni mina ta oma lolli peaga ära lõhkusin ja lõpuks tuli soodsam uus saag osta.
Samas, kui lihtsam on uus paak meisterdada ja teda on kuhu kinnitada, siis anna minna. Sael seda võimalust polnud.
Seestpoolt liimida ei kannata? Segad portsu epoksiidi, vedeldad törtsu lahustiga ja valad paaki. Ja siis keerutad ja loksutad kuni praod kinni kititud? Mõtlen, kas üldse vaja asja nii peeneks ajada? Kunagi parandasin plekist muruka paaki. Määrisin suva epot peale ja jäi kah pidama.