automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kes teeb elektritöid Deltale?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Oleks vaja Tartus leida mees, kes teeks Delta elektritööd ära.
Sai ostetud pill Viljandimaalt ja mõned tiirudki enne ostu tehtud.
Tartusse jõudes enam kuidagi sädet kätte ei saa.
Mootor korras ja hooldatud.
El. süsteemis on mingi viga sees....
Kontakte?
Ole hea mees ja tee ise. Foorum lademetes materjali täis kust alustada, mida jälgida, kuidas kontrollida jne. Ega need tarkused mööda külge maha ei jookse. Ja kui siis ka jagu ei saa võid foorumisse aruka ja sisuka küsimuse esitada.

Sellise pilliga sõites on nii v naa ratta hingeelu vaja teada/tunda. Smile
Kahjuks pole endal aega teha.
Ratas on väikevenna oma ja tema ei oska veel selliseid töid teha kuigi tinutuskolb ja trükiplaat on juba sõbrad Smile (paneb kõikvõimalikke erinevaid LED lampide skeeme kokku Big Grin )
Aga su jutu mõte on selge ja ainuõige, oma pilli peab tundma.
Leidsin vea üles, kui geneka peal olen kattekaas kinni on keeratud pole küünlal sädet, kui lahti keerata, siis on säde olemas....
Täpsemalt ei oska hetkel asja kommenteerida.
(11-07-2014, 18:59 PM)slashji Kirjutas: [ -> ]Leidsin vea üles, kui geneka peal olen kattekaas kinni on keeratud pole küünlal sädet, kui lahti keerata, siis on säde olemas....
Täpsemalt ei oska hetkel asja kommenteerida.
Särts jookseb kontaktidest otse keresse. Isoleeri ära või säti ümber ja olemas.

Minuviga, võib ju ka kontaktivaba olla, see aga reegleid ei muuda.
(11-07-2014, 18:59 PM)slashji Kirjutas: [ -> ]Leidsin vea üles, kui geneka peal olen kattekaas kinni on keeratud pole küünlal sädet, kui lahti keerata, siis on säde olemas....
Täpsemalt ei oska hetkel asja kommenteerida.
Pead ei anna, aga vanasti käis vist kaane ja karteri vahele tihend. Kui sul see puudu, siis istub kaas genekale lähemale ja ju siis ruumi nii napilt on, et läheb mõni kontaktpolt kaanega lühisesse. Teine võimalus, et genekal kontaktpolt ise pandud ja pikem kui originaal. Tulemus sama. Vea kõrvaldamine ei tohiks raketiteadus olla.
Edu!
Genekaprobleemi sain korda. Säde on olemas.
Aga endiselt vändast kuidagi käima lüüa ei saa, jooksutada pole veel proovinud.

Kompressioon on testitud - võttis ilusti näpu küünlapessa kinni.
Säde on olemas.
Karpa on korra juppideks laiali võetud ja kõik ära puhastatud.
Kuidas testida, kas karpa juhib kütuse õigesti mootorisse?
PS! Kui benakraan lahti keerata, siis hakkab tilga kaupa kuskilt vahelt bena läbi ajama. (tundub, nagu benafiltri vahelt...)

Siin erinevaid teemasid lugedes ja pilte vaadates on tekkinud ka küsimus.
http://www.upload.ee/image/4159534/K60_jupid.jpg
Minu masinal pole pildid toodud kruvi.
Hetkel ei saa küll öelda, kas mul on K60 või K60b karpa...
Aga siiski uuriks, mis on selle kruvi eesmärk ja kuhu ta käib...
(16-07-2014, 18:26 PM)slashji Kirjutas: [ -> ]Minu masinal pole pildid toodud kruvi.
Hetkel ei saa küll öelda, kas mul on K60 või K60b karpa...
Aga siiski uuriks, mis on selle kruvi eesmärk ja kuhu ta käib...

Seda "kruvi" nimetatakse düüsiks. Düüsita karburaator ei peagi töötama. Düüs on karburaatori sees, mitte väljaspool, sealt ei tasu otsida.
(16-07-2014, 20:11 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
(16-07-2014, 18:26 PM)slashji Kirjutas: [ -> ]Minu masinal pole pildid toodud kruvi.
Hetkel ei saa küll öelda, kas mul on K60 või K60b karpa...
Aga siiski uuriks, mis on selle kruvi eesmärk ja kuhu ta käib...

Seda "kruvi" nimetatakse düüsiks. Düüsita karburaator ei peagi töötama. Düüs on karburaatori sees, mitte väljaspool, sealt ei tasu otsida.

Niisiis, see oli minu karpas asendatud mingi suvalise kruviga, ma arvan... (vend võttis esimest korda lahti ja suutis kaotada ujuki nõela, ilmselt ka siis kadus ära see "kruvi" (mille hiljem maast leidsime ja mis sobis ideaalselt ühte pessa) ehk düüs).
Kui nüüd sellel karpal ujuki pesa lahti võtta ja ujuk asetada nii, et ujuki hinged ehk tapp jäävad üles(kaugemale) poole ja karpa kaas jääb alla, siis see tüüs peaks olema üleval paremal augus?

PS! Sai proovitud ka tööle joosta, ei võta hinge sisse.
Karpa K60B - nagu ma eelnevast postitusest aru sain siis on mul üks düüs puudu, kuid endiselt pole kindel...
Säde OK
Kopressioon OK
Tühikäigu ja bena kruvid on täiesti välja keeratud hetkel...
(17-07-2014, 00:30 AM)slashji Kirjutas: [ -> ]ja suutis kaotada ujuki nõela,

Tähtis asi puudu ju.
(17-07-2014, 23:39 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
(17-07-2014, 00:30 AM)slashji Kirjutas: [ -> ]ja suutis kaotada ujuki nõela,

Tähtis asi puudu ju.
Nõela leidsime kohe üles, aga samal hetkel leidsime ka selle suvalise kruvi millest enne juttu oli.
Masinat tööle pole ikka saanud...
(18-07-2014, 14:58 PM)slashji Kirjutas: [ -> ]
(17-07-2014, 23:39 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
(17-07-2014, 00:30 AM)slashji Kirjutas: [ -> ]ja suutis kaotada ujuki nõela,

Tähtis asi puudu ju.
Nõela leidsime kohe üles, aga samal hetkel leidsime ka selle suvalise kruvi millest enne juttu oli.
Masinat tööle pole ikka saanud...
Võta kontakti.. panen tööle 53895924
jeebus , sa näed ja ei mürista ! nimetet , nn kruvi on düüs , mis on nagu kogu timmisaamise alus . muidugi ujukinõela järel , tähtsuselt teine.
huvitav , et pole poolesõnagagi puudutatud nõelal asuvat läbipaistvat kummiseibi , kui nii võib nimetada. nimetatud jubin ka küllaltki tähtis faktor . ilma milleta võid antud karpataolise tootega lutsu visata .
(18-07-2014, 20:12 PM)iceman Kirjutas: [ -> ]jeebus , sa näed ja ei mürista ! nimetet , nn kruvi on düüs , mis on nagu kogu timmisaamise alus . muidugi ujukinõela järel , tähtsuselt teine.
huvitav , et pole poolesõnagagi puudutatud nõelal asuvat läbipaistvat kummiseibi , kui nii võib nimetada. nimetatud jubin ka küllaltki tähtis faktor . ilma milleta võid antud karpataolise tootega lutsu visata .

Kui eelnevaid postitusi lugeda, siis on püstitatud küsimus, kas see düüs on vajalik ja kuhu see käib, kuid vastust foorumikaaslastelt tulnud pole...
Kuna minu karpas seda düüsi polnud vaid oli asemele pandud mingi suvaline kruvi, siis panin ka googlist leitud pildi sellest düüsist, et täpsustada oma küsimust...
Imepisikesest kummitihendist rääkides - sellega on kõik korras ja on nõela otsas olemas. Nõel töötab ilusti.
pole ju keerukas , mis sinuarvates bena vajalikku konditsiooni ajab , et õhuga segunedes mootorile söödavaks produktiks saada.
kuna tegu väga algelise ja oma ehituselt üpriski ebaloogilise tootega , on düüse läbilaske võime antud aretise puhul ütlemata tähtis. tähendab siis seda , et sellel kollasel kruvil peab olema sees õiget mõõtu ava . ei oska väga kujutada ette , et düüsi võimalik oleks valesse kohta installida , kohti liigapalju pole.
(20-07-2014, 18:28 PM)slashji Kirjutas: [ -> ]Kui eelnevaid postitusi lugeda, siis on püstitatud küsimus, kas see düüs on vajalik ja kuhu see käib, kuid vastust foorumikaaslastelt tulnud pole...
Kuna minu karpas seda düüsi polnud vaid oli asemele pandud mingi suvaline kruvi, siis panin ka googlist leitud pildi sellest düüsist, et täpsustada oma küsimust...

Number 13 on düüs. Sinna panegi.
(20-07-2014, 18:28 PM)slashji Kirjutas: [ -> ]Kui eelnevaid postitusi lugeda, siis on püstitatud küsimus, kas see düüs on vajalik ja kuhu see käib, kuid vastust foorumikaaslastelt tulnud pole...
Ehk on asi selles, et küsimused, kas karburaatoris on düüs vajalik ja miks mittekomplektse karbussiga riistapuu käima ei lähe, ületavad enamuse foorumlaste valuläve. Rolleyes Kõige elementaarsemad asjad võiks endale ikka ise selgeks teha...
Leidsin interneedusest Palu tsikliraamatu: www.kool.ee/varia/a_palu_mootorrattad_0_2.doc
Sellel lingil klõpsates peaks arvuti faili ise alla sikutama. Minu viirusetõrje sealt miskit paha ei leidnud. Raamat on küll vana, aga kuna füüsikaseadusi vahepeal ära muudetud ei ole, peaks sealt asja ilusasti selgeks saama.
Lühema otsa jaoks pole karbussgi vajalik. Stroibatis sai Zis`i poritiival pudelist bensiini sisselaskekollektorisse pöidlaga soristatud. Teine mees siis roolis, et aia äärest remondiboksi saaks. (Seisva masina küljest ikka tükke kadus, karburaator oli veel väike asi.)
ei , miks ka mitte , tean meest , kes teadis meest , kellel nooruses oli punnvõrr , millel ei puudunud düüs , õhufilter , gaasitross, gaasisiiber ,nagu tolajal tavaks oli,vaid kogu karpa . vanal läkski benavoolik otse sisselasketrakti , regull käis tilgapaagi kraaniga , mis võimaldab ka väiksemas koguses peale anda , olles sarnase ehitusega , kui karpa segukruvi.
kõike saab , kui nutti on , vaat kui pole , siis teine jutt .
Tellisin endale soovipoest K50B remondikomplekti, et saada korralikud tihendid ja düüs, millest varem juttu oli.
Võtsin siis suure tuhinaga paki lahti ja karpa ka laiali ja avastasin, et pole seda düüsi mul kuhugi keerata.
Seega, on teema üleval olnud juba pikka aega, aga keegi pole endiselt vaevaks võtnud mulle üks asjalik vastus kirjutada...

Palun andke mulle teada kuhu ma selle düüsi keeran ?

Tundub, et pean lõpuks selle düüsi endale perse keerama läbi selle vilet laskma Smile

Edit: vist mõikasin lõpuks ära kuhu see käib, kodus proovin ära. Sellegipoolest ootan vastust.
Lehti: 1 2