automoto.ee foorumid

Täisversioon: kysimus v6rri syyte kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
nii mul maal kopitab kuuri all yks ilge pill mille syytega selline jama et peale igat s6itu peab uuesti syydet panema paika 8elge mis viga on ja kaant ei saa peale pannagi siis kaob yldse s2de 2ra
Kui sõites süüde paigast ära läheb,siis ei hoia kruvid kontakte kinni,pane vedruseibid alla ja keera lihtsalt kõvasti kinni,kui see ei aita siis on vint nässus.Kaane pealepanekuga kaob säde ära juhul,kui midagi massi hakkab andma,otsi üles,mis võib massi anda.
h6ljuk Kirjutas:kui see ei aita siis on vint nässus

kuda see vint seal puu otsas sai nässu minna???

nässus vint- senitundmatu linnutõug kesk-ameerikas, kreekapärase nimega eksemplar. seeriatootmisse lastud peale noa laeva juhtumit.





nati teemasse kah: selle kaanega on selline asi, et ta on ju metallistonju... ja metall tõmbab sädeme ära sealt- niimoodi lähebki massi..... sa pead selle kaane üldse ära \"polsterdama\" või isoleerima kuidagi, maybe works... samas võid rahulikult ka ilma kaaneta sõita, kui vihma just ei saja...
Ma olen võrri mootori juures märganud, et süütemängu kaas on suhteliselt tihedalt peal( kontaktidele lähedal ja sellepärast ei saa seal eriti mingit polsterdamist teha, kui siis ainult mingi hästi õhukese( kuni 1 mm) kummi, plastiku või muu isoleeriva ainega katta, aga võibolla on ka olemas selliseid aineid mida saaks isoleerimiseks peale piserdada või pintseldada, kuid ma pole isiklikult selliseid kemikaale näinud. Üldiselt ei tohiks selles eriti viga olla. Aga kui süütemängu kaas on liiga tihedalt süütemängu peal, siis võid ka kaane ja karteri vahele panna tihendi, mis viib kaant kaugemale.

Seda ka veel, et süütemängu kaaneta ei tohiks tegelikult üldse sõita. Vihm ei ole ainus asi mis võib süütemängu rikkuda. Rikkuda võib ka näiteks tolm mis läheb kontaktide vahele ja võib seal lisa sädet ja kontaktide kõrbemist tekitada. Lisaks võib see süüte ajstust rikkuda ja muud moodi veel masinale ja mootorile kahjulik olla. Lisaks kui süütemäng on õline( mida ta tihti ikka natuke võib pikapeale olla), siis tekkib süütemängu sisse ollus, mis võib üldse hakata elektrit juhtima seal, kus seda vaja pole. Niiskuse kohapealt veel seda, et õhus on kogu aeg niiskust, mitte ainult siis, kui vihma sajab. Süütemängu kaanega, aga see niiskus süütemängu ei pääse. Tegelikult on neid põhjuseid veel, et miks on süütemängukaant vaja, aga siinnimetatud on vist olulisemad.

Aga matu, kui sa ei ole oma andmetes kindel, siis ära hakka teisi õpetama.
ma kasutan isoleeriva materjliks isoleerpaele, vooluring ilusti tehtud on pole tegelikult sedagi vaja.