automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepr mt-11 taastamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teen siis enda taastamis teema siia.

Käsil siis nagu pealkirjasgi öeldud, dnepr mt-11 taastamine. Ratas ostetud Lätist ja paberitega(nõukogude aegsed).


Pilte näeb siit...
Kui pakub huvi, siis mul on edasiarendatud mudel sellest, mis näeb ikkagi kahtlaselt sarnane välja venelaste derivaadile, paiknen Taebla ligidal. BMW r65 1980.a. Võin ühel õhtul läbi sõita ja saab näpuga järge ajada erinevustest.

Muus osas: Mis aasta masin, ajalugu jms. info on teretulnud.
(06-08-2014, 21:05 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: [ -> ]Kui pakub huvi, siis mul on edasiarendatud mudel sellest, mis näeb ikkagi kahtlaselt sarnane välja venelaste derivaadile, paiknen Taebla ligidal. BMW r65 1980.a. Võin ühel õhtul läbi sõita ja saab näpuga järge ajada erinevustest.

Muus osas: Mis aasta masin, ajalugu jms. info on teretulnud.

Masin on dok-ide järgi 1989. aastast pärit. Dokumentides on mudelina kirjas KMZ 8.155.Ratta tõin Lätist. Sain ta originaalina suht kehvas seisus. Ülevaatusel käidud sellega vaid korra aastal 1991. Rohkem nagu eelnevat ajalugu pole rääkida.

Ratta sain enda valdusse 17.01.2014.a. Sai siis ratas pulkadeks arutatud ja liivapritsitud ning keretööd tehtud. Nagu noored ikka, nii ka mina, kiirelt valmis ja sõitma. Tulemus oli hästi öeldes kesine. Juuli algul sai asi uuesti lahti arutatud ja korralikult taastama hakatud. Päris musta numbrit taga ajama ei hakka. Tähtis on töökindlus ja ilus silmarõõm. Hetkel valmis enamik keretööd. Jäänud on veel korv ja mõned pisemad detailid. Lähipäevil saab ehk valmis korvi ja need pisidetailid. Siis saab hakata kokku laduma. kõik detailid peale poriplekkide, paagi, korvi ning tulede kronsteinide käisid pulber värvimises. Kõik, mis vähegi võimalik, need tööd olen juba teinud ja ka edaspidi teen ise. Asjad liiguvad nii sujuvamalt.
Mis see liivaprits ja pulbervärvimine ka maksma läksid? Endal plaan sama asi ette võtta aga puudub igasugune aim umbkaudsetestki tööde mahtudest ja kuludest.

Eks musta numbrimärgi tagaajamine ongi eraldi hobi. Tahad töökindlust ja mugavust, siis ei ole see tihti päris otstarbekas. Ma olen enda rattal tihendeid, kummijublakaid, kaableid jms. nodi vahetanud tohututes kogustes. Kuigi ametlikelt edasimüüjatelt, siis originaaljupid nad enam pole. Valik - kas originaal ja seisev sikkel või korras ja sõitev kuid originaalilähedane. Kasvõi ketaspiduri voolikud on originaalis kummist ja neid ei olnud mul võimalik korralikult tööle panna. Pidur oli väga pehme ja vajus läbi kui vajutasid käega. Paar kuud sai kõike proovitud ja nii kui terasest uued liinid peale said, oli 5 minutiga pidurid õhutatud.
Ja originaalis pole mu rattal suunakaid. Eestis aga pole võimalik arvele võtta ilma. Dilemma?

Edu töökorda seadmisel!
Mul läks liivaprits kogu komplektile 130 euri. See sisaldas kõike, mida vaja värvida.

Tööd tellisin siit: http://liivaprits.ee/et/kontakt.html