automoto.ee foorumid

Täisversioon: Murutraktori Kohler Magnum 18 mootoril kaob jõud.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Mootoriks siis Kohler Magnum 18, peale 20 min. tööd kaob jõud. Eriti juhtub see siis, kui töötada kallakutel. See on kahesilindiline õhkjahutusega bensiinimootor. Saab kuidagi garaazi juurde ära sõita. Käivitus ka raskendatud, tooreklapp peab olema väga täpses asendis, alles siis käivitub normaalselt. Tooreklappi peale mootori soojaks minemist nulli lükata ei saa, sureb kohe välja. Võib olla keegi osakb öelda mis võib probleem olla. Traktor ise on hüdro jõul edasi liikuv.
(19-08-2014, 10:50 AM)marocco Kirjutas: [ -> ]...
Käivitus ka raskendatud, tooreklapp peab olema väga täpses asendis, alles siis käivitub normaalselt. Tooreklappi peale mootori soojaks minemist nulli lükata ei saa, sureb kohe välja. Võib olla keegi osakb öelda mis võib probleem olla. Traktor ise on hüdro jõul edasi liikuv.

Kontrolli üle õhuvõtt ja sisselaske tihendus. Bensu pealesaamine võib ka takistatud olla.
Millal klappe viimati regullisid?

Õhu kätte saamine ja kütuse kätte saamine pole nagu otseses seoses sooja või külma mootoriga. Küll aga klappe ei viitsi tavaliselt mitte keegi regullida ja siis on soojast peast klapi vahed olematud ja klapid lahti - jõudu pole, tühikäigul käib toore klapi abiga jne probleemid viitavad klapi vahedele.

Muidugi korralik hooldus on ka teema. Kõik filtrid, küünlad, õlid, paagi puhastamine ja klappide regullimine ja asjade puhastamine ja määrimine käib ka töö sisse.
1. Kuidas saab kontrollida õhuvõttu ja sisselaske tihendust?

2. Kuidas käib klappide reguleerimine, kas seda tehakse külma mootoriga, kas ma saan kusagilt siit manuaalist mis peab olema klapivahe? http://www.kohlerengines.com/onlinecatal...2204_b.pdf
Kui ise ei oska, pöördu hooldus ja remondi töödega tegeleva ettevõtte poole, kes tegeleb sellise margiga.

Uuena poest ostetud, või mitte? Kui uuena, siis peaks kaasas olema manuaal, mis õpetab ja seletab põhi tõed lahti, kui kasutatud - siis halb päev. Kui ise asja ei jaga. Siis aitavad vastavad remondi ja hooldus töid tegevad ettevõtted.

Läbi interneti asju õpetada - mina ei oska ega tahagi.
Ma nii igaks juhuks küsin, et kas õli on ikka sees?
Kui ma ennast peaks õpetama, siis ma teeks seda nii, iseasi kas see õige onSmile Kui see õige ei ole, siis parandage mind. Tuleb külmal mootoril klapikambri kaan maha võtta ja mõõta klapivahet ja see parajaks reguleerida vastava paksusega lehega. Seda, kui suur peab olema klapivahe, saan ma ehk teada Toro esindusest Tartust või sealt kus Kholeri mootorid remonditakse. Inglis keelt ma niipalju ei oska, et siit välja lugeda kui palju peab olema klapivahe? http://www.yetmans.mb.ca/kohler/page12_1...12_13.html või siit http://www.kohlerengines.com/onlinecatal...2204_b.pdf Kui keegi oskab, siis võiks mulle vastava koha kätte näidata nendest manuaalidest. Aitähh.


Traktor on töötanud mõõdiku järgi 1900 tundi ja vanust on ma arvan 15a kuigi näeb värske välja, uuena ma seda ostnud ei ole, õli on seesSmile Ma pole jõudnud seal veel mingit hooldust teha. Remonti sõita on kõige lihtsam, milleks maksta, kui on võimalus ise targemaks saada ja see raha kokku hoida. Olen foorumitest ennegi probleemidele asjalikke lahendusi saanud. Iseasi, kas keegi viitsib asjalikku nõu anda, isegi kui ta seda teabSmile Ja kus on garantii, et remondist tulnud traktor ka töötab nii, nagu peab, keegi lase sul ju 20 minutit niita, enne kui raha ära maksad. Traktor ju kõik töötab, probleemid ilmnevad peale mingit aega töötamist.
Mul on sama mootoriga traktor, töötab probleemideta. Klappide probleemis ma natuke kahtlen - see mootor läheb soojaks 4-5 minutiga ja töötemperatuur saabub hiljemalt 10 minutiga. Seega peaks klappide viga ilmuma oluliselt varem. 20 minutit on üsna pikk aeg, ei oskagi midagi soovitada ...Kas mootor muidu jääb ühtlaselt tööle? See tähendab , et jõudu ei ole , aga ei paugu, ei jäta vahele, ei puterda? Ma kahtlustaks süütemoodulit, aga kui mootori töö on ühtlane , siis langeb see variant ära.
(19-08-2014, 20:29 PM)phyl Kirjutas: [ -> ]Läbi interneti asju õpetada - mina ei oska ega tahagi.

Kuldsed sõnad...
Vast bensiinipumba klapid-membraan jäigaks muutunud? Viimaste aastate bensiini tõttu olen B&S mootoritel igaaastaselt seda lehte vahetama pidanud.
(20-08-2014, 08:15 AM)vant Kirjutas: [ -> ]
(19-08-2014, 20:29 PM)phyl Kirjutas: [ -> ]Läbi interneti asju õpetada - mina ei oska ega tahagi.

Kuldsed sõnad...

Einohh.... kui ei oska, siis ei taha muidugi- naistel on ka tahtmisega nii, et kui pole saand siis ei tea.... Big Grin !
Ok, see soojast peast jõu ärakadumine, see on üks põhjus.

Alustaks sellest põhjuse otsimisest, et toore klapp peab väga täpses asendis olema kui käivitad, ei saa teda põhja panna ja ja poole peale panna, ta peab olema kusagil poole ja põhja vahel. Kui mootor on juba töötanud näiteks 5 min, siis saab toore klappi natuke rohkem liigutada ilma et välja sureks. Mitte kunagi ei saa toore klappi nulli panna, sureb välja.
Kas võib liiga palju õhku peale saada, tänu sellele puuduvale plekile õhupuhastis? http://www.ebay.com/itm/TORO-COMMERCIAL-...0785603603
No toore klapi peab normaalsel mootoril saama maha lükata ikka kohe peale käivitamist, mitte 5 min. pärast. Tundemärgid viitavad siiski toiteprobleemidele, korras mootor peab töötama ka ilma õhupuhastita. Kuna tegu vana masinaga, siis kuidas kompressiooniga lood on? Ja bensiini kättesaamisega? Toore klapi vajalikkus vihjaks nagu sellele, et mingil põhjusel ei saa kütet kätte.
Minu omal on karburaatoril ainult üks reguleerkruvi. Ja see peab olema lahti umbes 2,5 pööret. Üsna täpset reguleeringut vajab see kruvi, muidu mootor ei tööta. Ja kruvi saab paika muidugi keerata seisva mootoriga, aga töötava mootoriga tuleb natuke kohendada. Päris ilma õhupuhastita minu mootor igatahes ei tööta. Seal öhupuhasti korpuse all on mäletamist mööda karterituulutuse toru. Ma ei mäleta, kas bensiinipump töötab nuki pealt või on see äkki kuidagi vaakumi pealt tööle pandud? Igatahes ilma õhupuhastita mina oma mootorit tööle ei saa, mõne potsu küll teeb , aga käima ei jää. Ja siis on seal veel jahutusventika tuule mõjul toimiv seguklapi korrektor, selle vedru pingsusest sõltub ka väga palju. Kas karburaatori alumise kopsiku (nn. settepott) saad kätte ilma mootorit lammutamata? Minu oma ei tule välja, 1mm jääb puudu. Selle ja karburaatori korpuse vahel on tihend, mis oli minu omal kunagi katki. Siis ka ei saanud korralikult mootorit tööle. Pärast uue paigaldamist probleem kadus. Kuid katkise tihendiga ei olnud vüimalik üldse tööd teha, ainult tühikäigul kohapeal kuidagimoodi töötas. Muidugi, need mootorid ei pruugi olla täitsa sarnased. Minu oma on selline:
http://static4.album.ee/files/1148/90/or...3_4tAf.jpg
(19-08-2014, 19:55 PM)marocco Kirjutas: [ -> ]1. Kuidas saab kontrollida õhuvõttu ja sisselaske tihendust?

2. Kuidas käib klappide reguleerimine, kas seda tehakse külma mootoriga, kas ma saan kusagilt siit manuaalist mis peab olema klapivahe? http://www.kohlerengines.com/onlinecatal...2204_b.pdf

Võta lahti suvaline veneaegne sisepõlemismootoriga liikuri juhi õpik ja loe läbi ottomootori toitesüsteemi käsitlev osa. Säästad aega ja meie kõigi närve. Tegelikult loe läbi kogu mootorit käsitlev osa.Big Grin

Kõnealine Kohler on üsna algeline mootor ja suvalise neljataktilise jutt kehtib ka selle kohta.

Tooreklapi "õige" asendi vajadus räägib paigast segust. See, et nälg alles ajapikku tuleb, räägib kas umbes paagituulutusest, kütusevõtturisõelast või tõepoolest ka süüteprobleemist. Kui küünal vana, võiks selle esimese asjana vahetada õige vastu.

Ühtlasi räägib vana küünal nii mõndagi senisest küttesegust.

Jäigastunud membraanid on ka võimalikud.
Nii, pole jõudnud veel asjaga tegelda, küsimus laiale ringile, kui suur tõenäosus on, et varsti võib otsi hakata andma süütepool. Seda just seoses jõu kadumisega?


Aitähh vastajatele.
(22-08-2014, 18:42 PM)marocco Kirjutas: [ -> ]Nii, pole jõudnud veel asjaga tegelda, küsimus laiale ringile, kui suur tõenäosus on, et varsti võib otsi hakata andma süütepool. Seda just seoses jõu kadumisega?


Aitähh vastajatele.

Süütepool,minuteada jõu kadumise taga vast olla ei saa, parandage kui eksin aga tavaliselt on süütepooli lgu nii,et kui masin mõne aja töötab ja seisma jääb ,peale mõneajalist seismist käivitub jälle ilusti siis on ilmselt süütepool aja ära elanud.
(22-08-2014, 19:34 PM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]Süütepool,minuteada jõu kadumise taga vast olla ei saa, parandage kui eksin aga tavaliselt on süütepooli lgu nii,et kui masin mõne aja töötab ja seisma jääb ,peale mõneajalist seismist käivitub jälle ilusti siis on ilmselt süütepool aja ära elanud.

võib juhtuda,et mootor ei sure ära, lihtsalt pooli soojenedes jääb säde nõrgaks ja ei suuda kogu küttesegu ära põletada, sellestka jõu kadu. mootori töö muutub ebaühtlaseks.
(22-08-2014, 21:18 PM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]
(22-08-2014, 19:34 PM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]Süütepool,minuteada jõu kadumise taga vast olla ei saa, parandage kui eksin aga tavaliselt on süütepooli lgu nii,et kui masin mõne aja töötab ja seisma jääb ,peale mõneajalist seismist käivitub jälle ilusti siis on ilmselt süütepool aja ära elanud.

võib juhtuda,et mootor ei sure ära, lihtsalt pooli soojenedes jääb säde nõrgaks ja ei suuda kogu küttesegu ära põletada, sellestka jõu kadu. mootori töö muutub ebaühtlaseks.

Kas te härra olete täitsa ära keeranud või kuidas Smile Säde kas tekib ja süütab segu, või siis üldse mitte. Vahepealset halli ala ei ole olemas.
Lehti: 1 2 3 4