automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1988 Ascona C kupeekas elustamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teema sünnib, et oleks endal hea ülevaade masina käekäigust taas teedele jõudmiseks. Ja ehk on ka mõni, kes vanast sakslasest lugu peab. Muidugi on lisamotivatsiooniks, et asi järjepidevamalt areneks. Talverallile vist on liiga roosiline proovida valmis jõuda (mõni semu üritab olematumas seisus masinatki rallile sihtida, aga proovime "Tasa sõuad - kaugele sõuad" taktikat, ehk siis loodame suvele (kast õlutki kihlveoga soolas pessimistiga Smile )

Masin veeres õuele umbes poolteist aastat tagasi. Täiesti toimivana ning üsna eeskujulikus tehnilises olukorras. Peale mõnede jooksvate kuluosade vahetust ja ühe mehaaniku teene järel saada masinale uus kundepoolne vedru pesa (täitsa olematu oli teine), toimetas auto probleemivabalt minu käes vist isegi kuskil 10 000km - igapäevases kasutuses. Vedas mind ja bändi koos koormaga muretult ja ökolt (umbes 5l sajale ka täislastiga).

Pärast üht laenamist sõbrale tuli tagasi kahjuks treileril - nägu viltu peas.
Pärast seda jäi masin nukralt ootele - mis saab edasi. Vaatamata enamus lähikondlaste prääksumist teemal: "Mis temaga ikka, rauda ära, laip on laip..", on masin nüüd taas garaažis koos ustava doonoriga maanteeootuses ning valmistub taas ärkvele tõusmist.

Massin siis:
Opel Ascona 1988
1.6l 55kw
Kupee/2-ukseline sedaan
Truu bensiini karpapill

[Pilt: t760_971104_536947716342423_17871145_n.jpg]
2013 Suvi

Natukene nukramad pildid:

[Pilt: t760_0104905387349e9.jpg]
[Pilt: t760_01049053779025d.jpg]
[Pilt: t760_01049053818855b.jpg]
[Pilt: t760_01049054039a118.jpg]
2013 Sügis

Täpsemad muutused ja parendused selguvad töö käigus. Võib juhtuda, et saab nobedamini tuksuva südame ja uue vedrustuse. Mõtted on, aga ei hakka neid uljalt välja hõikama, muidu äkki peab ise ka veel pettuma. Kindel on, et masin hakkab taas liikuma, detalisus sünnib spontaanselt. Järgmine nädal saabub Tartusse ka tutikas esiklaas, mis leiab ka koha valgukese peal.

Hetkel siis mõlemad Asconad garaažis demonteerimisel. Punase doonori nina leiab enda koha valge kere küljes. Samuti tuled, stanged, tiivad, kapott. Nipet näpet veel.

Praeguseks salong tühjaks visatud ja peitusemängus nüüdseks kaotanud roostekohad avaldunud (üldjuhul siiski viisakas põhi arvestades vanust), pildil paistev valge Silvia oli kordi hullemas seisus.

Järgmise garaažikorraga eemaldame mootori ja sillad ning peame plaani vana nina eemaldamiseks ja sellega seoses võtame ette punase sama plaaniga.

[Pilt: t760_large_25728185_J9Ts.jpg]
[Pilt: t760_09.09.14.6.jpg]
[Pilt: t760_09.09.14.jpg]
[Pilt: t760_09.09.14.5.jpg]
[Pilt: t760_09.09.14.4.jpg]
[Pilt: t760_09.09.14.3.jpg]
[Pilt: t760_09.09.14.2.jpg]

Loodame, et jõuan piisavalt palju garaaži ja ka siinset rahvast toimuvaga kursis hoida, et teema soiku ei jääks.

Seiklus alga!Toungue
Auto läheb siis täis ületuiske alla? Lahe oleks, kui suudaks ka taastada(uuesti lisada) küljejoontpidi oleva graafika.
Edu ja paksu rahakotti Wink
Kris
küljejooned plaanitaksegi ka taastada...
jõudu - see masin on turgutamist väärt. Kardetavasti ei ole nt esistange jms leidmised kõige lihtsamad tegevused - selle aja ooplid on suures joones kas projektikad, põllurallikad või juba ümber töödeldud. Inimesed jätavad nt ümbertöötluse puhul (täiesti loogiliselt) alles just kapotialuseid asju. Kereplast, salong jms läheb prükki. 10..20a tagasi oleks nn teise ringi juppidega palju lihtsam olnud.

mul võib E-kadetilt veel mõningaid karbussmootori ning selle veermikuga haakivaid asju olla, niiet küsi julgelt. Kuigi enamus läks ikka ümbertöötlemisele - mu kulgurid on ja jäävad opelite osas C20XE tehnikale ning kui tehnikale rõhuma hakkan, siis eeldatavalt ka turbo-arendustele.
Uue katte saab ka kere jah. Kuna juba seal roostet punnitab, siis oleks juba üksiti õigem need ära teha.
Küljejooned on algne plaan juba jah säilitada. Seda saatust saavad siis enda kaela graafilise disaineri sõbrad Wink
Mootoriga või juhtuda (kui hea pakkumise otsa komistab töö käigus) c20xe moondus hoopistükkis.
[Pilt: t760_DSC_1482.jpg]
[Pilt: t760_DSC_1483.jpg]
[Pilt: t760_DSC_1484.jpg]

Täna sai siis sammud mootorieemalduseks valmis. Mahlad välja, kõik juhtmestik ja torustik, mis raskendaks mootori väljavupsamist on eemaldatud ning samuti poolteljed ning summuti. Homme peaks siis ideaal nägema välja talirenti ning nina ilma mootorita jäämist.
Üleeile öösel sai siis masin ilma mootorita. Kurb küll aga üllatust roostes ja peaaegu olematu pleki näol ikka tuli veel. Loodan, et doonoril on olukord parem. Järgmiseks siis tuleb doonor molekulideks võtta.
Doonor jääb ilma ninata, ülejäänu läheb rauda (mõned vajalikud vidinad veel ära), aga kes tahab võib varuosi küsida. Doonoril 1.8 pritsega mootor, mis küll on omadega koos, kuid midagi ikka leiab sealt veel. Lisaks jääb üle kõnealune 1.6 karpamootor, mis kulges muretult ja ökolt punktist A, punkti B.

[Pilt: t760_DSC_1488.jpg]
[Pilt: t760_DSC_1487.jpg]

Kellelgi juhipoolset valget suunatuleklaasi on, võib pakkuda. Mul siin hunnik oranže ainult. Samuti võib pakkuda c20xe mootorit hea diiliga koos juhtmestiku ja kastiga.
(18-09-2014, 23:28 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]http://suchen.mobile.de/auto/opel-ascona...age=100000

Isiklikust perverssusest lähtuvalt. Lahtised isendid on siiski veel suht odavad ja uudisena avastasin, et Keinath on pakkunud talveks ka koorikkatust.
Vaadates DevilDeVille linki, siis seal Germanimaal on need päris kõrbedad hinnad Asconadel, täitsa üllatusena kohe selline infokild. Avatud laega Asconn muidugi põnev varjant. Selline variant vist ainult aftermarket teema?
Ehitamise maksumusega võrreldes on itleritejuures asjad sisuliselt tasuta.
Sellesmõttes küll, aga maksimaalselt saab antud olukorras ikka ise teha ja kujundada. Valmis toote võib ju igaüks osta, aga endal peab lõbus olema Wink
[Pilt: t760_1901228_744407102294860_277468555841470468_n.jpg]

Sedapsi siis. Eile sai ukerdatud üks GT elukas Tartusse. Kupeekas hakkab siis elama edasi hoopis selles kehas ja vaimus. Ehk valgelt vajaminevaid osi sellele siin.
 Otsus kindlasti liialt kergelt ei tulnud, aga idee ühe GT teele tagasi toomine oli suureks kaalukausiks.
Väga palju jõudu, viitsimist ja paksu, paksu rahakotti teile taastamisel. Cool
 Kui sa selle ka orig värviga üle tuiskad , siis see hõbedane punaste triipudega toob aega tagasi küll Cool
Leitsin opeli klubist kuulutuse , kus sarnast kupeed müüakse hinnaga üle 100 euro , keretõid ka tehtud pisut .http://album.ee/album/260071/50238969
Müügikuulutus ; http://opel.bantid.org/foorum/viewtopic.php?t=4361