automoto.ee foorumid

Täisversioon: mootoratta aku...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
sain endale mootoratta aku kuid probleem selles ,et kuiv on(hapet pole) kas on võimalik kuidagi seda täita.

Mulle räägiti midagi sool happest
müügil on olemas ka eraldi akuhapet, seda on olemas ka bensukates
hind kuni 30 eeq
No soolhape nüüd küll sinna ei käi. Tavalise aku elektrolüüdiks on väävelhape. Prismas maksab mingi 19 eeki.
Tsitaat:Originally posted by iz350
Aku puhul tasub ka uurida,kas tegemist on eelnevalt laetud,ehk siis kuivlaetud akuga(tänapäeval enamus akusid on poest ostes kuivlaetud)või on tegemist mõne vanema akuga.Vahe on selles,et eelnevalt kuivlaetud akule võib sisse kallata seda poest ostetud akuhapet,aga eelnevalt laadimata akule tuleb enne seda hapet destileeritud veega lahjendada,muidu aku rikneb kiiresti.

See on nüüd küll loll jutt. Kontsentreeritud väävelhapet ei valata ühessegi akusse. Ikka elektrolüüt (hape+dest vesi).
Kuivlaetud ja - laadimata akude vahe on see, et kuivalt laetud aku laeb end pärast elektrolüüdi sissevalamist ise täis. Laadimata aku tuleb pärast elektrolüüdi sissevalamist akulaadija abil voolu täis ajada.
ooot
sa valad elektrolüüdi sisse ja siis ei pea enam ju laadima ?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Kenu
Kuivlaetud ja - laadimata akude vahe on see, et kuivalt laetud aku laeb end pärast elektrolüüdi sissevalamist ise täis. Laadimata aku tuleb pärast elektrolüüdi sissevalamist akulaadija abil voolu täis ajada.
Ei lae ise. Eelnevalt \"laetud\" akul on lihtsalt tehases tehtud sellise keemilise koostisega plaadid nagu täis akul.
Neli akut? Kas neljale tsiklile või on nii kiiresti omadega õhtale läind?
tegemist on mingi vana ``Biltema`` sildiga akuga...

Kuidas kindlaks teha mis sorti akuga tegu on :???
Vahet ju pole, eriti, ega see peale täitmist laadimine kummalegi halba ei tee, olgu see siis eelnevalt kuivlaetud või mitte. Laadial lihtsalt lüliti kas 6V või 12V peale. Pluss plussile ja miinus miinusele ja llaadima. Automaat laadija muudab ise laadimis voolu tugevust. Enne muidugi ikka ka elektrolüüt (tihedus jah 1,28 g/ccm) sisse .Wink
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: musti911
Vahet ju pole, eriti, ega see peale täitmist laadimine kummalegi halba ei tee, olgu see siis eelnevalt kuivlaetud või mitte. Laadial lihtsalt lüliti kas 6V või 12V peale. Pluss plussile ja miinus miinusele ja llaadima. Automaat laadija muudab ise laadimis voolu tugevust. Enne muidugi ikka ka elektrolüüt (tihedus jah 1,28 g/ccm) sisse .Wink
See on nüüd küll täielik jama. 12V akut ei tohi laadida 6V pingega ja kuivlaadimata akule ei tohi panna elektrolüüti tihedusega 1,28g/cm3
Seal oli selline kood YB4L-B kuid arvan et se on see kataloogi tellimis kood.
Vene ajal ja ka varem (kuni 1970-80te
aastateni) turustatigi suur osa akusid
kuivalt. St täideti väävelhappe(lahuse)ga
vaid vahetult enne ekspluatatsiooni.


Parimat,

Valdo
Jah, vahe oli ainult selles, kas plaadid olid eelnevalt laetud või mitte.
Laetud :???

Laadida saab (minu rumala mõistuse arvates) ju siiski märga ehk happega akut,
mitte aga kuiva. Loomulikult ei olnud kuivana turustet aku sisemus hapet veel näinud.

Saab ju ka märga akut happest tühjaks valada ja puhtaks pesta, aga happejääke Sa välja ei saa kõike nagunii. Ehk - kuiv ladustatud aku ei vaja hooldust, märg ehk happega aga juba küll.


Parimat,

Valdo