automoto.ee foorumid

Täisversioon: UAZ'i diiselmootori legaliseerimine MNT's
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Äkki keegi oskab aidata mida teha. Ostsin UAZ bussi millele paigaldatud SD 22 diisel mootor, tahaksin ARKs ametlikuks teha, aga sealne ametnik tahab teada mis auto pealt konkreetselt pärit või nissani esindusest mootori andmeid. Eelmine omanik aga ei taha jagada infot, kust sai mootori ja nissani esindus ütleb, et kui endine auto mark pole teada siis programm ei leia ja üldsegi datsunit ei saa niivõinaa. Nii, et äkki on mõni kogenum ja oskab aidata vastamisega mida teha, kas tõesti jokk seis ja mootor maha ning mingi uus peale, või on veel mingi varjant. Ette tänades.
(29-06-2014, 19:44 PM)ogriv Kirjutas: [ -> ]Tere. Äkki keegi oskab aidata mida teha. Ostsin UAZ bussi millele paigaldatud SD 22 diisel mootor, tahaksin ARKs ametlikuks teha, aga sealne ametnik tahab teada mis auto pealt konkreetselt pärit või nissani esindusest mootori andmeid. Eelmine omanik aga ei taha jagada infot, kust sai mootori ja nissani esindus ütleb, et kui endine auto mark pole teada siis programm ei leia ja üldsegi datsunit ei saa niivõinaa. Nii, et äkki on mõni kogenum ja oskab aidata vastamisega mida teha, kas tõesti jokk seis ja mootor maha ning mingi uus peale, või on veel mingi varjant. Ette tänades.

Google vana sõber,mõni sekund ja http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SD_engine#SD22 ,kas see 2,2 lähjaks ei jää?Enda omal sd 23 ja võiks ka vihasem olla.
Pead nii või naa ekspertiisi tegema ja ekspert tuulab andmed oma arvutist välja ja toksib need ekspertiisiakti.
Eestis võis neid eelkõige leida minuteada Datsun 720 kastikatel ja Urvani kaubikutel. Seda mis autolt minu mootor pärit on ka ei tea täpselt, varuosade muretsemisel ka probleeme. Seda kas lahjaks jääb, noh, võiks ikka paremini edasi minna aga ega Villis väga kihutamispill ei olegi ja rahulikult ringi kulgemiseks piisav. Kastis olen vist tonni vedanud ja 4,5t käru, ei ole probleemi olnud, kihutada muidugi nii ei saa. Muidu iseenesest täitsa normaalne mootor, seetalv plokisoojendust ei kasutanudki aga käima läks ikka igakord. Minu omal kolvid kahjuks ära rikutud, rõnga sooned on laiemaks treitud et 51 rõngad paigaldada. Need kahjuks ei hoia seal kinni mitte midagi ja karterituulutusest tuleb samapalju tossu kui sumpsist.
(29-06-2014, 21:14 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]...
Muidu iseenesest täitsa normaalne mootor, seetalv plokisoojendust ei kasutanudki aga käima läks ikka igakord. Minu omal kolvid kahjuks ära rikutud, rõnga sooned on laiemaks treitud et 51 rõngad paigaldada. Need kahjuks ei hoia seal kinni mitte midagi ja karterituulutusest tuleb samapalju tossu kui sumpsist.

Siis ikka hoiavad piisavalt. Hõre japsi diisel ei lähe tulele, kui kolvi peal survet ei ole.
(29-06-2014, 20:16 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(29-06-2014, 19:44 PM)ogriv Kirjutas: [ -> ]Tere. Äkki keegi oskab aidata mida teha. Ostsin UAZ bussi millele paigaldatud SD 22 diisel mootor, tahaksin ARKs ametlikuks teha, aga sealne ametnik tahab teada mis auto pealt konkreetselt pärit või nissani esindusest mootori andmeid. Eelmine omanik aga ei taha jagada infot, kust sai mootori ja nissani esindus ütleb, et kui endine auto mark pole teada siis programm ei leia ja üldsegi datsunit ei saa niivõinaa. Nii, et äkki on mõni kogenum ja oskab aidata vastamisega mida teha, kas tõesti jokk seis ja mootor maha ning mingi uus peale, või on veel mingi varjant. Ette tänades.

Google vana sõber,mõni sekund ja http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SD_engine#SD22 ,kas see 2,2 lähjaks ei jää?Enda omal sd 23 ja võiks ka vihasem olla.
Pead nii või naa ekspertiisi tegema ja ekspert tuulab andmed oma arvutist välja ja toksib need ekspertiisiakti.

Tere. Wikipeediast kirjutasingi andmed taotlusvormi. Sellepeale tahtiski ametnik teada, et et mis reg.märgiga masinalt asi pärit, et tema teada toodeti seda mootorit aasja turul olevatele masinatele ainult mida eestisse registreeritud pole. Soovis, et pöörduksin nissani esindusse, et nad määraks siis mootori mudeli ja võimsuse ning töömahu. Aga esinduse mehed ei suuda mootoril olevate andmete järgi jälle miskit leida.

(29-06-2014, 21:14 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Eestis võis neid eelkõige leida minuteada Datsun 720 kastikatel ja Urvani kaubikutel. Seda mis autolt minu mootor pärit on ka ei tea täpselt, varuosade muretsemisel ka probleeme. Seda kas lahjaks jääb, noh, võiks ikka paremini edasi minna aga ega Villis väga kihutamispill ei olegi ja rahulikult ringi kulgemiseks piisav. Kastis olen vist tonni vedanud ja 4,5t käru, ei ole probleemi olnud, kihutada muidugi nii ei saa. Muidu iseenesest täitsa normaalne mootor, seetalv plokisoojendust ei kasutanudki aga käima läks ikka igakord. Minu omal kolvid kahjuks ära rikutud, rõnga sooned on laiemaks treitud et 51 rõngad paigaldada. Need kahjuks ei hoia seal kinni mitte midagi ja karterituulutusest tuleb samapalju tossu kui sumpsist.

Tere, äkki saad vaadata tehnilisest passiist mis sul sinna võimsuseks ja töömahuks märgitud on. Tänud
kui sind aitab, siis on mul 83 aasta nissan -datsun pick-up, millel passis2289 cm 3 ja50 kw . kogu kaasust praegu lugeda ei jõudnud , aga ehk on abiks
Ega sa rohkem infot mootori kohta ikka ei saa, kui:
Nissan Urvan (E23)
kere: kast
valmistusaeg: 07.81-11.82,
mootori tüüp: SD22
mootori töömaht: 2164 cm3
võimsus: 47 kw (64 HP).

See autonumbri küsimine on paras nali ja isetegevus.
(30-06-2014, 18:04 PM)ogriv Kirjutas: [ -> ]Tere. Wikipeediast kirjutasingi andmed taotlusvormi. Sellepeale tahtiski ametnik teada, et et mis reg.märgiga masinalt asi pärit, et tema teada toodeti seda mootorit aasja turul olevatele masinatele ainult mida eestisse registreeritud pole. Soovis, et pöörduksin nissani esindusse, et nad määraks siis mootori mudeli ja võimsuse ning töömahu. Aga esinduse mehed ei suuda mootoril olevate andmete järgi jälle miskit leida.
OOt,ma tegin sama kadalipu läbi,ostsin komplekse soomes arvel oleva bussi ja ark onusi ei huvitanud muu kui mootori andmed võimsus,litraas ja kaal olid vist see mida soovisid mootorist teada.
(30-06-2014, 19:22 PM)bx19 Kirjutas: [ -> ]Ega sa rohkem infot mootori kohta ikka ei saa, kui:
Nissan Urvan (E23)
kere: kast
valmistusaeg: 07.81-11.82,
mootori tüüp: SD22
mootori töömaht: 2164 cm3
võimsus: 47 kw (64 HP).

See autonumbri küsimine on paras nali ja isetegevus.
Kui aga onkel ikka rahule ei jää, siis võib ju mingid suvalised numbrid ette anda. Kui ta neid ise hangitud ei saa, siis järelikult ei saa ka kontrollida! Big Grin
Suured tänud kaasamõtlejaile. Ehk hakkavad asjad paremuse poole liikuma. seniks aga sukeldun siduri töösilindri remonti, sunnik talvega nii kinni jäänud, et miskit koledat Cool