automoto.ee foorumid

Täisversioon: Meelise uus teardropi projekt.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
ukse kuju on ühelpool lõigatud kollasesse ja teiselpool halli värvi vineeri
seda siis näha eelmistel piltidel
sisemisse seinavineeri lõikasin augu väiksema ja vabakäega et saab hiljem täpseks lõigata kui on ukseaugu raan ehk nn. leng paigas.

ülemine serv jälgib katuse joont
eest jääb sirge ja sinna tuleb hing ja tagant ning alt on ümar kuju mis tuli lihtsalt proovimise pealt nn. silmale ilus joon.

tuli vihje et üks sarnane on müügis jälle
kahtlane tunne, et see on soojustamata kui pildidlt vaadata köögi seina serva ja toast ukse serva
omapärane on, et ~300kg tühjalt ja 500kg täismassiga haagisel on pidurid  

http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid...cf27c7.jpg
.. ära neid nüüd kokku hakka ostma, hakka parem tegema..
Usu mind need sinu tehtud on kordades asjalikumad! Smile
Lätlased on juba aastaid neid vaikselt nokitsenud, ilusad nad pole aga turustus oli neil 2aastat tagasi juba üsna heal tasemel. erinevaid toetusi on nad nad osanud palju ja hästi küsida.

Pidurid on neil tegelikult  kolmel põhjusel.
1.Tänapäeva keskklassi autode lubatud piduriteta haagsite täismass on u 450kg+700kg enamusel, väga vähestel 750kg. Piduritega see-eest kuni 1300kg isegi.
2.Paljudes riikides, (Norras kindlasti) on piduriteta haagistele kiirusepiirang 80km/h ka kiirteel. piduritega haagistega saad kulgeda vastavalt lubatule.
3. Nendega kulgetakse palju mägedes(kus neid hellitavalt tampoonideks kutsutakse) ja seal on pidurid tänuväärt.

(edit: võtsin pildid teemast ära, liiga ot)
keerasime siis käru külili
üksinda oleks olnud raske aga kahekesi läks kergelt

[Pilt: 20150124_154701.jpg]


[Pilt: 20150124_154712.jpg]

see kõik selleks et oleks mugavam külje peale välist katet liimida
katteks tuleb nii seintele kui ka katusele 3mm võileib alumiiniumist ja plastikust selle vahel

[Pilt: 20150125_145002.jpg]

pressiks läks peale ligi 10 kihti vineeri 6 ja 9mm.
ja üks täismõõdus mees kah

[Pilt: 20150125_155600.jpg]

lõpuks ka üks küsimus mida arvatakse vedrustusest
nimelt on käru alla standard vedrupakk a´la 750 kg ja varu kah
aga haagise mass tuleb ehk 300+ kilo
tahaks pehmemaks

eelmisel haagisel kaaluga 500 kilo on eemaldatud alumina kõige väiksem leht
nüüd mõtlen kas samamoodi tehes jääb veel jäik või võtaks keskmise vahelt välja  või mõlemad
ei tea palju see üks leht kannataks ?

[Pilt: 20150124_162325.jpg]
esimene külg ehk siis parem pool on küljes ja peale ratastele keeramist ära ei kukkunud
lasin algatuseks ka toore ukseaugu sisse
hiljem lasin freesiga õigesse mõõtu ja ka külje kontuuri ülekatte lasin maha
tõstsime jalad ringi teisele poole ja keerasime teisele küljele teist katet ootama
[Pilt: 20150127_172615.jpg]

kuna küljekontuur on algselt tehtud selline et raami nurgad on nähtavad ehk kuut istub nagu liiga suure raami peal

[Pilt: 20140919_085740.jpg]

ja see kergelt häirima hakkas siis proovin kas külgvaates sab neid asju natuke siluda ja ära petta

[Pilt: 20150127_181229.jpg]
vahepeal rohkem p...t sügatud kui asja tehtud
aga asjast natuke siis kah
ukse auk sai selline enamvähem ühtlane kaar ~800mm diam.
aga mitte päris ühtlase raadiusega

[Pilt: 20150225_181511.jpg]

sinna siis mõtlesin augu servaks ehk nn. lengiks L-profiili (25x25x2)

valmis väänatud ühtlase raadiusega profiilid jäid algselt sellisena

[Pilt: 20150225_181741.jpg]

eelpainutatud liist siis ukse kujulise tüki peal ja näha on erinevus

[Pilt: 20150225_182155.jpg] 


ja peale kuumutamist ja painutamist sai siis enamvähem õigesse kujusse

[Pilt: 20150301_190000.jpg]

ja nagu näha hakkab asi katuse alla saama
ehk tagumine pool s.t. alates köögist ette poole on liimi ja pressi all
esimene on veel lahti - on lihtsam edasi väänata kui tagumine juba kinni on
[Pilt: 20150301_190019.jpg]
nüüd ka katuse esimene pool liimitud

[Pilt: 20150303_184850.jpg]
Miks sa ust ja uksekaart lihtsalt šablooni järgi vineerist välja ei freesinud? 
Ukse materjal on veel lahtine
Aga see L-profiilist raam saab nn.lengiks ja seda ma kindlasti vineerist ei soovi teha
ukse ja lengi vahele sattuv vesi ehk niiskus tapab selle ruttu.
Väliskülgedes, ukses, luugis, ja nende avades proovin kasutada maksimaalselt niiskuskindlaid materjale.

Kui see oli küsimus
ega see L pole ka veel laulatatud sinna ukseauku
teisele uksele hakkasin pesa tegema samast materjalist millest katus ja seinad
eks vaatab kuidas parem saab - ehk see L ei saanud piisavalt hea.

vahelduseks hakkasin tagumikuga tegelema

sai tehtud üks ribistik

[Pilt: 20150307_171229.jpg]

mis siis ka hingega külge pandud

[Pilt: 20150308_153856.jpg]
tagumiku operatsioon oli siis

[Pilt: 20150314_120847.jpg]

alumine risttala sai eemaldatu

[Pilt: 20150314_124849.jpg]

tehtud laiem põhi selle sama risttala arvelt

[Pilt: 20150314_124913.jpg]

tugevam ehk topelt tagasein kaitsmaks välist kihti

[Pilt: 20150314_144914.jpg]

kuigi pildilt ei paista sai panipaik oluliselt suurem kui oli varem

[Pilt: 20150314_144930.jpg]

välimine kiht sai kah peale väänatud

[Pilt: 20150314_174614.jpg]
[Pilt: 20150314_174632.jpg]
eelmisel korral juba luugi alust tükki väänates tegin karu häält sest see materjal on päris sitke tükk
ennast pole ollagi ehk 3mm plastikut või oli see 2mm ja mõlema pool 0,5mm alumiiniumit
aga see ruumilisus teeb juba oma vägitükke

nüüd olin juba häälestunud selleks, et luugi katet väänates ei saa asi lihtne olema ja tahtsin vältida eelnevaid vigu
punnitasin nii ja punnitasin naa aga lõpuks sain ka asja peale ja kinni - polnud lihtne

kokkuvõtteks päris hea materjal on aga väänamisega punnib vastu nagu jonnipunn lased surve maha ja sirge nagu joonlaud Toungue
enne suuremat katust väänates ei saanud nii väga sellest aru aga väiksemate pindadega on asi tuntavam.

plussiks on aga see, et materjal andestab aluspinna ebatasasused ja suudab ise sirget joont hoida

eessõnaks hea küll
nüüd siis mõni pilt kah tulemustest

[Pilt: 20150319_201348.jpg]

[Pilt: 20150319_202239.jpg]

[Pilt: 20150319_202318.jpg]
vatseebukis jagati kena videot. vaatsi kohe silmad punnis. väga lahe oli. siis koogelmoogeldasin ka. küllap sa oled juba miljon korda kõiki neid näind, a ülbelt panen ikke lingi: http://conqueroraustralia.com.au/
juutuubis kannataks ka vast otsida. mitmeid sigalahedaid pisikesi nõkse ja nüansse, mida ehk oma projekti juures pruukida. päiksepaneelist ei saand eriti aru. oli teine nigu kalts justkui. a ju siis saab nii ka voolu.
jah neid ausside offroad haagiseid olen vaadanud küll ja veel aga kindlati mitte kõike sest neid on seal ikka väga palju
kui järgmist käru tegema hakkan siis on idee teha kah selline offroad haagis sõltumatu vedrustusega ja ....


praegusel pisikesel tilgal tegin täna ukseaugu ümbruse ära ja freesisin sisemise vineeri õigesse kujusse

midagi ei jää üle kuna nüüd on katus peal, seinad püsti, luuk küljes siis peab tegelema ustega ehk peale nende paigaldust saab juba õue lükata ilma kartmata, et vesi sisse sajaks vms. ehk tegelikult saaks siis juba kasutada ööbimiseks
peale tulede lisamise ja poritiibade kinnitamise saab juba asja registrisse võtta.
järgi jääb hunnik pisidetaile millega tegeleda 

[Pilt: 20150321_155158.jpg]

[Pilt: 20150321_163723.jpg]
peale "kerget" pusimist on õnnestunud üks uks saada kärule külge ja ka liikuma ja lukustuma

loomulikult on veel viimistlus teha vaja aga siiski

uks ise on jälle võileib alumiinium komposiidist ja penost nende vahel
väline ring ehk ukse sisemine raam on tehtud vineerist.

luku ümbris saab veel viimistluse ja ukse serv samuti

ukse nn leng sai lõpuks samuti viimistletud sellest samast materjalist millega seinad ja uksed on kaetud
lengi serv on kaetud täpse u-profiiliga

[Pilt: 20150418_142314.jpg]

[Pilt: 20150418_141550.jpg]
Kas uksele tuleb tihend ka?
Kindlasti
ehk siis mitte ukse aga kere külge
Kui uks on piisavalt tugev, võib ettesuunatud käepideme otsa midagi huvitavat jääda Toungue 

Ülevaatusel võib ka ütlemist tulla.
pole hullu
eelmisel kärul on samuti link ettepoole ja ülevaatusel pole keegi midagi kostnud
kuna ratas on kaugemal ehk kärust laiem siis konksu otsa jäämine on vaid hetk enne ratta alla jäämist Toungue

[Pilt: 20120612_190646.jpg] 
vana teema äratus või siis veel vaid meenutus
kuna selle haagise suurem ja vanem "vend" sai maha müüdud siis ei jää muud üle kui tuleb temal hakata "mehetegusid" varsti tegema

mingil hetkel said Jarmoga käed löödud ja on nüüd üsna kindel, et ka see tilk saab kirjuma kasuka selga kui see valge mis seal praegu on
ja veduriks saab see kena roheline buss.

mõned pildid maailmast komplektina VW ja Teardrop


[Pilt: 9874a27d6df70fd1661f39bad67dd272.jpg]


[Pilt: a0b8638eab1f000b1cb5ab0810062171.jpg]


[Pilt: 9c10c37397af1b4a0565b35358821356.jpg]


[Pilt: 7db173aa48e5057824e0e83655a7310c.jpg]


[Pilt: fdcc268bd4638730926d24a2178cf728.jpg]


[Pilt: vw-camper-van-towing-teardrop-micro-trai...CP0DYN.jpg]


[Pilt: 1962-Volkswagen-Coca-Cola-Samba-Bus-with-Tear.jpg]


[Pilt: Bus-Trailer-BBtB-06.gif]


[Pilt: vw-pulling-kenskill-650.jpg]


JNE. JNE.
(22-04-2015, 18:57 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]pole hullu
eelmisel kärul on samuti link ettepoole ja ülevaatusel pole keegi midagi kostnud
kuna ratas on kaugemal ehk kärust laiem siis konksu otsa jäämine on vaid hetk enne ratta alla jäämist Toungue

[Pilt: 20120612_190646.jpg] 

Tere

Millist liistu kasutasid katuse ja seina ühenduskohas? Pildidlt pole hästi aru saada.
Kust hankisid?
Lehti: 1 2 3 4 5