automoto.ee foorumid

Täisversioon: M: 2x VW Golf I
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mudel: Golf I 

Keretüüp: Kolmeukseline luukpära
Aasta: 1976/1978/1980-dad
VIN
Mootor: 1,6 
Kütus: bensiin
Käigukast: 5k
Vedav sild: Esivedu
Värvus: Roheline/Valge/Mitmevärviline/Vabalt valitav
Läbisõit: Teadmata

Hind: 1300


Panen huvi/ajapuuduse ajendil pakkumisele oma Golf 1-d. Müügiks siis 2tk KORRAGA (ükshaaval pole huvi müüa). Müük pole eesmärk omaette, aga ehk kellelgi on neid rohkem vaja kui mul.

Autodest: 
Üks masin on komplektne, sõitev, ülevaatusega. Dokumentide järgi 55kW, vla 1978. Osalenud Uunikute Talverallidel ja Tähesõitudel 2012-2014. Kere üsna õnnetu, kuid päästetav. Auke siin-seal, esi- ja tagapaneel aja jooksul korduvalt lapitud. Põhi korduvalt lapitud, osad lapid lahti. Katusesse lõigatud "soome luuk".
Mootor on 1,6 baasil ehitatud, sisaldab kõike muud peale originaaljuppide. Täpsemalt (niipalju kui ma ise tean), PT. Karburaator ümber ehitatud, tooreklapp puudub (sellegipoolest käivitub ka talvel probleemideta). Jõupuudust pole. Mootor on kunagi ehitatud autospordi eesmärkidel, sissesõiduks pandi peale tänavaautole ja sinna ta jäigi. Käigukast 5-käiguline, hoovastikuga. Käigukasti sisu (ülekanded) pärineb minu jaoks teadmata masinatelt. 
Lisavarustusest: Sportrool (Luisi), kaardilugejalamp, põhjakaitse.
Selle autoga olen sõitnud 2,5 aasta jooksul ca 7000 km. 


Teine masin on puhas plekk-kest. Peale roolivarda ja tagasilla pole vist ühtki detaili küljes. 
Keretööd tehtud, keevitust ei vaja (v.a. mootorikinnitused, mis tuleb 1,1 omadest ümber teha suuremale mootorile). 
Kere on laia tagatulega, s.t. 1980-datest pärit. Dokumentide järgi 1976. Plekkidest puudu üks esitiib.

Kaasa annan masinatega kõik, mis mul VW nodi kogunenud on. Suurematest asjadest meenub: 2 jooksu Pirelli P-Slote, uus roolilatt, uued tagumised amordid, GTI esikannel (lisatuledega), klaase mitme ringi jagu. Lisaks loomulikult veel kõiksugu pudinaid. 

Kahest kokku saaks suhteliselt vähese vaevaga kujundada endale meelepärase youngtimer-klassiku. Soovi korral on võimalik ka mõlemad üles ehitada, kasvõi autospordi eesmärgil. Olemasolev mootor omab selleks tugevat potensiaali, omal ajal pidas Civicute-CRXidega vapralt sammu.


Nagu ütlesin, müük pole eesmärk iseeneses, seega mõttetud pakkumised pole teretulnud. Argumenteeritult tingida võib. Täiendavad küsimused paluks PS.

Autod asuvad Tallinna lähiümbruses (25km), vajadusel saan aidata transpordiga.

Pilte:
[Pilt: 1521655_10152289458303464_140980244_n.jp...e=54BD55F9]

[Pilt: 1150853_10151787935058464_1430374824_n.j...156ea687cc]

[Pilt: 581310_10151629070423464_1074369731_n.jp...e59b21c79f]

Kontaktandmed:
PS
viis 6 neli viis 5 seitse 1 null (peale 21.00 paluks MITTE helistada)