automoto.ee foorumid

Täisversioon: mille hooratas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
paksus 185 ja läbim 380 mm

[Pilt: 0107568933195af.jpg]

[Pilt: 01075689351a07a.jpg]

[Pilt: 01075689373a4da.jpg]
Järsku HTZ-7 või DT-14. Hammasvööd ei paista olema.
kindlasti mitte  kumbki,selle mõõdud suuremad ,vända otsa kinnitusaukude arv suurem ja pöörake tähelepanu 3-le freesitud soonele,pole sellist ennem kohanud.
Sooned osutavad kahekettalisele sidurile- kinnituskohad vaheketast paigalhoidvatele kiiludele. Massiivne- tõenäoliselt ühepütane petroolimootor.
(10-10-2014, 20:30 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Sooned osutavad kahekettalisele sidurile- kinnituskohad vaheketast paigalhoidvatele kiiludele. Massiivne- tõenäoliselt ühepütane petroolimootor.

Kipub minema selle esimese vene šassiitraktori kanti....
(10-10-2014, 20:37 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 20:30 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Sooned osutavad kahekettalisele sidurile- kinnituskohad vaheketast paigalhoidvatele kiiludele. Massiivne- tõenäoliselt ühepütane petroolimootor.

Kipub minema selle esimese vene šassiitraktori kanti....

millist mõtled?
(10-10-2014, 20:40 PM)ylli Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 20:37 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 20:30 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Sooned osutavad kahekettalisele sidurile- kinnituskohad vaheketast paigalhoidvatele kiiludele. Massiivne- tõenäoliselt ühepütane petroolimootor.

Kipub minema selle esimese vene šassiitraktori kanti....

millist mõtled?
DSŠ-14
PS Viljandist Heikkil oli Tagadil müügis tõelise T 16 raamat. Ei mäleta, kas eesti või venekeelne(loen mõlemas ühevõrra). Tel. number on 564959 ja kuuskümmendviis.
(10-10-2014, 20:52 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 20:40 PM)ylli Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 20:37 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 20:30 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Sooned osutavad kahekettalisele sidurile- kinnituskohad vaheketast paigalhoidvatele kiiludele. Massiivne- tõenäoliselt ühepütane petroolimootor.

Kipub minema selle esimese vene šassiitraktori kanti....

millist mõtled?
DSŠ-14
ei,kardan ,et peab veel tagasipoole minema-no nii fordsoni aega pakun.
(10-10-2014, 20:59 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]PS Viljandist Heikkil oli Tagadil müügis tõelise T 16 raamat. Ei mäleta, kas eesti või venekeelne(loen mõlemas ühevõrra). Tel. number on ka kuskil olemas.

mõtled seda ДСШ-14 kohta?
Nein, nagu ksf T.T`l , õhkjahutusega juba.
ja kuda oleks universaaliga või siis  СХТЗ-15/30-ga ?
http://www.traktora.org/?id=180
Sealt võetud pildil sobib läbimõõdu suhe paksusesse 2,008 versus esimese postituse suhe 2,05. Loen selle sobimatuse oma mõõtmisveaks. Kasutasin joonise juures otsevaate ellipsilt saadud koefitsenti 1,40666666666666666 parandamaks külgvaate läbimõõdu suhtes väljavenitatust (samuti on välja venitatud otsevaade).
(10-10-2014, 22:12 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]http://www.traktora.org/?id=180
Sealt võetud pildil sobib läbimõõdu suhe paksusesse 2,008 versus esimese postituse suhe 2,05. Loen selle sobimatuse oma mõõtmisveaks. Kasutasin joonise juures otsevaate ellipsilt saadud koefitsenti 1,40666666666666666 parandamaks külgvaate läbimõõdu suhtes väljavenitatust (samuti on välja venitatud otsevaade).
aga kuda seletada 8 auguava hooratta sees?
või oli algsel sassa 14 vändal 6 poldi asemel 8 variant?
(10-10-2014, 22:27 PM)ylli Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 22:12 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]http://www.traktora.org/?id=180
Sealt võetud pildil sobib läbimõõdu suhe paksusesse 2,008 versus esimese postituse suhe 2,05. Loen selle sobimatuse oma mõõtmisveaks. Kasutasin joonise juures otsevaate ellipsilt saadud koefitsenti 1,40666666666666666 parandamaks külgvaate läbimõõdu suhtes väljavenitatust (samuti on välja venitatud otsevaade).
aga kuda seletada 8 auguava hooratta sees?
või oli algsel sassa 14 vändal  6 poldi asemel 8 variant?

Ärgem unustage,et kaks auku on stopperpoltide jaoks tavaliselt olnud.....
(10-10-2014, 22:35 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 22:27 PM)ylli Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 22:12 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]http://www.traktora.org/?id=180
Sealt võetud pildil sobib läbimõõdu suhe paksusesse 2,008 versus esimese postituse suhe 2,05. Loen selle sobimatuse oma mõõtmisveaks. Kasutasin joonise juures otsevaate ellipsilt saadud koefitsenti 1,40666666666666666 parandamaks külgvaate läbimõõdu suhtes väljavenitatust (samuti on välja venitatud otsevaade).
aga kuda seletada 8 auguava hooratta sees?
või oli algsel sassa 14 vändal  6 poldi asemel 8 variant?

Ärgem unustage,et kaks auku on stopperpoltide jaoks tavaliselt olnud.....
no krt mine või vaatama,ma saan aru 2 tifti ja 6 polti või oli 4 polti?
(10-10-2014, 22:45 PM)ylli Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 22:35 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 22:27 PM)ylli Kirjutas: [ -> ]
(10-10-2014, 22:12 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]http://www.traktora.org/?id=180
Sealt võetud pildil sobib läbimõõdu suhe paksusesse 2,008 versus esimese postituse suhe 2,05. Loen selle sobimatuse oma mõõtmisveaks. Kasutasin joonise juures otsevaate ellipsilt saadud koefitsenti 1,40666666666666666 parandamaks külgvaate läbimõõdu suhtes väljavenitatust (samuti on välja venitatud otsevaade).
aga kuda seletada 8 auguava hooratta sees?
või oli algsel sassa 14 vändal  6 poldi asemel 8 variant?

Ärgem unustage,et kaks auku on stopperpoltide jaoks tavaliselt olnud.....
no krt mine või vaatama,ma saan aru 2 tifti ja 6 polti või oli 4 polti?

ise küsin,ise vastan:
klapib-kiire ekskursia tõi kinnituse on ДСШ-14 vunkratas.
tänud kaasamõtlejaile.