bussi juures nüüd ka miskit tehtud
enamasti just palju ettevalmistusi, et edaspidi oleks lihtsam ja mugavam
grill ja käru said valmis nagu ka ruum keretöödeks ettevalmistatud
buss ise sai rüüstatud ehk põhiline ja suurem lammutamine on tehtud
jäänud veel vaid sillad ja mootor koos kastiga eemaldada
kere sai suures osas puhtaks visatud kõigest segavast
20.10 oli buss veel täitsa komplektne ja valmis sõitma
vahepeal ehk järgmisel päeval oli midagi sellist
see heledam nn. beež vms. värv on sinna hiljem peale lastud aga vaid kongi osas
seina seest tuli välja selline kleebis
tuuleklaasi serva suurimad kahjustused on sellised
PS. ise kartsin sealt oluliselt hullemat pilti leida
salong tühi armatuur väljas
see tumedam roheline tundub olevat originaal värv ja olgem ausad on ka päris kole
vaid kaasreisija uks on vahetatud s.t. pole seest poolt vaadates seda rohelist tooni
teised uksed luugid paistavad olema originaalid
tagumisi tiivaäri on eelnevalt parandatud sedasi
s.t. uus tiivaäär on pandud bussi küljepleki taha ja kohe ka pahtel pähe määritud - kole kole
keset külge on nn. karpi vahetatud
seal on küll plekid serev servaga pandud aga vahe on suur punkte hõredalt ja peale kerget koputamist hakkas pahtlist valgus läbi paistma
tagumise küljeakna alumine serv ehk tihendi taha kogunenud niiskuse tagajärjed
ja niiskus kogunes sinna seetõttu et tihendid olid pragulise ja katki
osalt ka silikooniga üritatud parandada
parempoolne tagumine kannikas
tiivaääre vahetuse p***o suuremas plaanis
keregrilli kinnitusrakised ees ja taga
mootori ruumi luuk ei taha vabatahtlikult oma tööpostilt lahkuda
aga me kindlasti veename teda jõulisemate meetoditega alla andma
nüüd siis järgmisega võtame alt sillad ja mootori koos kastiga ja kere läheb grilli ning seejärel liivapritsi.