automoto.ee foorumid

Täisversioon: VW Type2 - 1976
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
On selline materjal nagu favolon. Selline hall ja ca. cm paks. Kunagi nägin noorestehnikus. Hea soojustus ja heliisolatsioon ja vormitav kumeruste järgi (põrandale muidugi ei sobi, sinna pane peno styrofoarm nt.)  Täpselt nii tehakse auto ümberehitus firmades.

Vett imavaid asju ei soovita. Pleki siseküljele tuleb korralik kondents.-
Poe isolatsioonimatte ei hakka soovitamagi, neid kõik reklaamid täis.
Mina kasutasin helimatiks tavalist katuse "ruberoidi". Seda, mida leeklambiga pääle pannakse. Võid igalepoole uhkelt kleepida, ei pea mõtlema kuluvale rahale. Tegi vaiksemaks küll.
Kunagi sai ühe bussi seinte ja lae müraisolatsiooni mõttega kasutatud analoogset materjaali,ullult haeses
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=...hwYn--YaMA
(09-11-2016, 19:11 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]Mina kasutasin helimatiks tavalist katuse "ruberoidi". 

Kurjad keeled räägivad, et toestamata lahkub positsioonilt. Pole ka ime, tõrv on 80 kraadi juures üsna vedel, see temperatuur pole suvel päikese käes oleval autol midagi võimatut.
(09-11-2016, 20:43 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(09-11-2016, 19:11 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]Mina kasutasin helimatiks tavalist katuse "ruberoidi". 

Kurjad keeled räägivad, et toestamata lahkub positsioonilt. Pole ka ime, tõrv on 80 kraadi juures üsna vedel, see temperatuur pole suvel päikese käes oleval autol midagi võimatut.

Põrandamati all pole vast probleemi mul oli diisel golf 2-el tehtud terve põhi, kestis kenasti isegi pagasniku seintel.
(09-11-2016, 20:43 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kurjad keeled räägivad, et toestamata lahkub positsioonilt...

Kurjad keeled valetavad, või on antud olukorras lihtsalt eksitatud. Ma tegin ka lae sellega üle. 10 aasta jooksul pole "pähe" kukkunud. Tõdema peab, et lae oma oli väheke õhem. Vist mingi vundamendi niiskuskaitse.
Kurjad keeled rääkisid mulle ka, et hakkab päikse käes koldeasti haisema. Mina pole küll midagi tundnud ja naine (tegelik igapäevane sõitja) pole ka kaevanud.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthrea...011&page=3
Aixfoam toodab erinevaid materjale.
(09-11-2016, 18:19 PM)klemm Kirjutas: [ -> ]On selline materjal nagu favolon. Selline hall ja ca. cm paks. Kunagi nägin noorestehnikus. Hea soojustus ja heliisolatsioon ja vormitav kumeruste järgi (põrandale muidugi ei sobi, sinna pane peno styrofoarm nt.)  Täpselt nii tehakse auto ümberehitus firmades.

Vett imavaid asju ei soovita. Pleki siseküljele tuleb korralik kondents.-

Peno ma küll ei kujuta autos ette.
Nagiseb kui liigub.
Põrandale ei taha ka miskit paksu panna pea vastu lage muidu.
(09-11-2016, 20:27 PM)Veskioja Kirjutas: [ -> ]Kunagi sai ühe bussi seinte ja lae müraisolatsiooni mõttega kasutatud analoogset materjaali,ullult haeses
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=...hwYn--YaMA

Seda oleks vaja katsetada enne kui julgeks autosse lasta.
Pärast reageerib veel metalliga või laseb enda ja metalli vahele niiskuse.
Huvitav oleks küll.
Ehitusel kasutatav pigimaterjal on aga üldine mõiste.
Materjalil ja materjalil on vähe sees.
Sulamine, hilisem jäikus ja vastupidavus  jms. Mis on küll määravad katusel aga mitte autos.
Olen kah kuulnud lugusid kus see samune materjal vajus seinast maha, ukse sees klaasitõstuki vahele, laest alla jms. Samuti eritavat aroome soojemal päeval.
(10-11-2016, 00:26 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]
(09-11-2016, 18:19 PM)klemm Kirjutas: [ -> ]On selline materjal nagu favolon. Selline hall ja ca. cm paks. Kunagi nägin noorestehnikus. Hea soojustus ja heliisolatsioon ja vormitav kumeruste järgi (põrandale muidugi ei sobi, sinna pane peno styrofoarm nt.)  Täpselt nii tehakse auto ümberehitus firmades.

Vett imavaid asju ei soovita. Pleki siseküljele tuleb korralik kondents.-

Peno ma küll ei kujuta autos ette.
Nagiseb kui liigub.
Põrandale ei taha ka miskit paksu panna pea vastu lage muidu.

Ei nagise. Kõik külmikud tehakse penoga. Omal vitol  lagi seinad penoga. Lisaks saad tugeva bussi. Olen ühte avariilist boxerit näinud, külje avariiga. Opel oli praktiliselt ilma esi otsata, a bussil väike mölk  Smile  Nii tugevaks sa akendega muidugi ei saa kui külmik.
(10-11-2016, 00:26 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Peno ma küll ei kujuta autos ette.
Nagiseb kui liigub.

Ei ole naginat täheldanud. Nõud kapis tilisevad hoopis.
Ka niiskusekahjustusi pole kaheksa aastaga näha.
Kongi metallribistik tekitab külmasillad. Kui tahad talvel sooja kongi, siis pead tõsiselt selle peale mõtlema.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...154&page=4
[attachment=60314][attachment=60315]
Ok mõtleme edasi
Igapäevast talveautot sellest ei tule.
(09-11-2016, 19:11 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]Mina kasutasin helimatiks tavalist katuse "ruberoidi". Seda, mida leeklambiga pääle pannakse. Võid igalepoole uhkelt kleepida, ei pea mõtlema kuluvale rahale. Tegi vaiksemaks küll.

Kuna sa seda kasutasid, siis ilmselt said ka kaalust mingit aimu. Rull ruberoidi ei kaalu suurt midagi, seevastu kast 375x270mm mürasummutuse matti on ikka päris raske. 40 lehte sees.
Selle pärast ka foorumitest loetud "pigi kleepimine mürasummutuseks" ei ole päris see, et kleebidki suvalist pigi.

Ja kaalus see point ongi - mida raskem, seda keerulisem on müral seda pinda vibreerima panna.
See on umbes nagu teras ja raud - mõlemad sisaldavad Ferrumit, aga lõpptulemus on täitsa erinev asi.

........

Mina paneks põhjale ja külgedele 4mm pigimatti (max. 40% pinda kaetud on ok, rohkem pole mõtet; seega ribad on täitsa ok) lakke 2,5mm sama ja peale kas siis paar kihti vilti (noore tehniku kodukalt miskipärast kadunud? - varem maksis 6€/m2) või midagi muud kaalult kerget soojusisolaatorit. 


..
(10-11-2016, 14:22 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Ok mõtleme edasi
Igapäevast talveautot sellest ei tule.

Ega muud üle jää kui tasandusvalu.... peaks müra summutama küll....

(10-11-2016, 20:45 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]Kuna sa seda kasutasid, siis ilmselt said ka kaalust mingit aimu. Rull ruberoidi ei kaalu suurt midagi, seevastu kast 375x270mm mürasummutuse matti on ikka päris raske. 40 lehte sees.... 

Rull ja midagi, kast ja raske ... Sul on küll väga "täpsed" võrdluse ühikud.
Panin ka ühe paki ostetud müramatti. Ei jagunud suurt midagi ja teistkorda ei tahtnud sellist raha välja käia. 
Kaalu ruberoidi ruut ja helimati ruut ja siis saad võrdluse. Vat siis võid tulla rääkima, et "mõni gramm" raskem helisummutusmatt summutab oluliselt paremini müra. 
Lada uksed hakkasid peale kleepimist sulguma hoopis teistmoodi/häälega. Sulgumise effekt oli sama, nagu kunagi viskasin ZILi ukse sisse veoauto õhukummi. 
Lõpptulemus muidugi selline, et kleebi millega tahad ja palju tahad. Madala klassi autot nii vaikseks ei saa, kui kõrgema klassi auto. Vaikus on suures ulatuses kinni konstruktsioonilistes lahendustes.
Lada katuserennid hakkasid peale kleepimist vilistama ja uue originaalsummuti hääl hakkas väga valjusti läbi tagaklaasi sisse kostma.
(11-11-2016, 00:12 AM)motamees Kirjutas: [ -> ] Vaikus on suures ulatuses kinni konstruktsioonilistes lahendustes.

Opel Omega müüdi puusalt tulistades Ameerikas Cadillac Catera nime all. Kusagil oli joonis, mida kere juures muudeti, peamiselt olid märgitud erinevaid kerepaneele ühendavad kolmnurgad. Seega motamehele punktid kirja jälle, samas peame kõik tunnistama, et betooniga ruberoid ei konkureeri. Võlusõna on kaal loomulikult, siin ei ole midagi vaielda. Kui tõrvapapp lahti ei tule kuumal suvepäeval on bro.
Põrmandule on igati otstarbekas paigaldada näiteks SBS katuse alusmaterjali, tehnonikoll vms. Läbinisti pigi ongi läbinisti pigi, pilli puhub vaid paksus. Teiste sageduste püüdmiseks/tapmiseks on vastavalt projektile otstarbekas lisada ka suletud pooridega kergemat matti või suisa mürasummutusvilti või miksmitte ka porolooni. Universaalset õnne valemit pole olemas, vastasel juhul oleks kõigil samasugused naised ja lapsed ja lemmikloomad ei sureks kunagi ära jne...
(11-11-2016, 00:12 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]Rull ja midagi, kast ja raske ... Sul on küll väga "täpsed" võrdluse ühikud.

Kaalu ruberoidi ruut ja helimati ruut ja siis saad võrdluse. Vat siis võid tulla rääkima, et "mõni gramm" raskem helisummutusmatt summutab oluliselt paremini müra. 

Ok, kaalusin. 
Aga vist ei oleks pidanud, sest selgus, et sa tegid üleeüldse kilplase tööd... 
Ruberoidi  ruutmeeter kaalub 0,45kg ja 4mm müramati m2 kaalub MITTE VÄHEM KUI 6kg. !!!!!!

Ehk siis õige asi on katusematerjalist 13 KORDA raskem ja oma "mõnest grammist" võid märga und näha.
Ja siit sulle vihje: ära sellest ruberoidist rohkem kõva häälega räägi.... Toungue
Vähemalt automeeste seltskonnas mitte.

...............

Markoga, aga, võite vastatstikku punkte edasi jagada, mina vastu ei ole. Cool
Aga selle "plekitükkide" joonise võiks küll välja otsida, täitsa põnev oleks näha.


Ma käisin seal Bochumi tehases, kui nad parasjagu Omegat tegid, mingeid plekitykke küll polnud näha. Ühe liini pealt veeresid täiesti kordamööda maha nii Tulika Takso (plank käsiväntadega 1,8 Omega), MV6 ja Cadillac Catera.
Opeli EPC oli mul sel ajal kah arvutis, kere plekkosade numbrid kattusid üks ühele. Iluvõre jm varustus, muidugi totaalselt erinevad.



.
(11-11-2016, 09:44 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]Ok, kaalusin. 
Aga vist ei oleks pidanud, sest selgus, et sa tegid üleeüldse kilplase tööd... 
Ruberoidi  ruutmeeter kaalub 0,45kg ja 4mm müramati m2 kaalub MITTE VÄHEM KUI 6kg. !!!!!!

Ehk siis õige asi on katusematerjalist 13 KORDA raskem ja oma "mõnest grammist" võid märga und näha.
Ja siit sulle vihje: ära sellest ruberoidist rohkem kõva häälega räägi.... Toungue
Vähemalt automeeste seltskonnas mitte.
No kaalusid, ilmselt virtuaalselt. Kuskohast siis tuli see 0,45kg??? Mina näen ruutmeetri kaaluks 5kg. 0,45kg kaalu juures oleks hoopis pintsliga EPOpigi peale tõmmanud ja oleks palju lihtsamini pääsenud.
http://bestor.ee/toode/unifleks-ekp/
Kui teema jälle üles kerkib, eks siis räägin jälle "kõva häälega". Sosinat ju keegi ei kuule ja müramati müügimeestel pidu majas.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17